Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Nuage schreef:@ Samy: nu ben ik er best wel relaxed onder. Ik heb vorig jaar nog een paniekmoment gehad toen mijn voornaam in een artikel in de Nieuwe Revue werd gebruikt en er quotes uit mijn verklaringen in dat artikel stonden (en voor zover bedankt recherche!)
Soms heb ik nog wel momenten dat het een beetje surreal lijkt.. bijvoorbeeld als ik de vermeende opdrachtgever in de krant zie staan of in een boek. Die kerel kende ik namelijk ook en dat is gewoon... bizar.
Maar verder ben ik er eigenlijk vrijwel niet mee bezig
dwaallicht schreef:Ik zag net pas dat het om een "oud" topic gaat... belachelijk dat jouw quotes/voornaam gebruikt zijn.. dit alleen al is waarom ik nooit b.v. de MMA zou bellen,

Nuage schreef:moonfish13: Ik heb geen strafblad omdat ik nergens voor ben veroordeeld. Heb ook niks gedaan. Maar ik heb wel een zgn. antecedent volgens mij...
Mijn baan heb ik uiteindelijk opgezegd omdat mijn baas van me af wilde. Ik heb na dit alles open kaart gespeeld omdat ik 2 weken vrij wilde nemen per direct (nadat de politie me had opgehaald) Dit had ik misschien beter niet kunnen doen. Het kost je het respect van je collega's. Er staat voor altijd een kruisje achter je naam en ik kreeg geen enkele kans meer binnen het bedrijf.
Iris82 schreef:dwaallicht schreef:Ik zag net pas dat het om een "oud" topic gaat... belachelijk dat jouw quotes/voornaam gebruikt zijn.. dit alleen al is waarom ik nooit b.v. de MMA zou bellen,
Je moet wel goed lezen...
TS heeft een getuigenis afgelegd bij de politie! Daar is het verkeerd gegaan en niet via MMA.
OT: TS, wat een verhaal. Fijn dat het nu zo veel beter gaat.
Ik heb alleen weinig vertrouwen in dit soort overheidsinstellingen.