Meld misdaad anoniem... is dat echt anoniem? Update pag 5

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SillyB

Re: Meld misdaad anoniem... is dat echt anoniem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 11:04

jeetje wat heftig inderdaad! super knap dat je ook gewoon weer je vertrouwen opnieuw in iemand hebt kunnen stellen. mijn vertrouwen zou denk ik een flinke deuk oplopen :\

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 11:14

Bedankt voor alle leuke reacties!
Deze ex van mij heeft me nog wel meer problemen bezorgd... Zo had hij ook mijn huisje (wat ik dacht verhuurd te hebben aan een vriend van hem) volgezet met wiet...
Al met al heeft het me duizenden euro's gekost, een paard (die ik moest verkopen om dit te betalen), veel vrienden en mijn baan. Dus het was een hoge prijs voor een wijze levensles ;)

@Cayene: hulp? Nee daar heb ik niets van gezien. Had ik ook niet voor open gestaan want ik wilde toentertijd liever niet er eindeloos over praten en de wond openhouden maar dóór. Dat was denk ik een beetje mijn overlevingsstrategie om dat moment en dat heeft geholpen. Een jaartje later kwam alsnog de klap en toen heb ik ook even overspannen thuis gezeten. Maar nu is alles eigenlijk weer helemaal goed en voel ik me vooral een rijker en wijzer mens door deze ervaring.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 11:30

is de moord al opgelost ?,

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 11:31

staat allemaal in mijn update XxFristixX

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 11:36

Fijn dat je nu wat meer rust hebt, heftig zeg!

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 11:43

fijn dat het allemaal zo goed gegaan is!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 11:48

heftig verhaal hoor...

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 12:25

Pff, wat een verhaal zeg.. Gelukkig dat alles goed afgelopen is!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 14:54

Ik dacht eerst wow, toen keek ik naar de datum, toen dacht ik huh? 2006, en op de laatste pagina zag ik dat er dus een update was gegeven.
Wat een verhaal!
Hoe ben je er nu onder? Want lijkt mij dat het nog veel in de media is...

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:12

@ Samy: nu ben ik er best wel relaxed onder. Ik heb vorig jaar nog een paniekmoment gehad toen mijn voornaam in een artikel in de Nieuwe Revue werd gebruikt en er quotes uit mijn verklaringen in dat artikel stonden (en voor zover bedankt recherche!)
Soms heb ik nog wel momenten dat het een beetje surreal lijkt.. bijvoorbeeld als ik de vermeende opdrachtgever in de krant zie staan of in een boek. Die kerel kende ik namelijk ook en dat is gewoon... bizar.
Maar verder ben ik er eigenlijk vrijwel niet mee bezig :)

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 20:38

Jemig Esmee :(:)
Gelukkig is het zo afgelopen :)

Annemie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 20:39

Nuage schreef:
staat allemaal in mijn update XxFristixX

He? WAar kun je dit vinden dan..
Wel echt een heftig verhaal zeg!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 20:46

Heftig, heel heftig..
Meer kan ik er niet over zeggen.
Waarom koste dit je baan eigenlijk?
Jij hebt nu toch geen strafblad hoop ik?

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:21

moonfish13: Ik heb geen strafblad omdat ik nergens voor ben veroordeeld. Heb ook niks gedaan. Maar ik heb wel een zgn. antecedent volgens mij...

Mijn baan heb ik uiteindelijk opgezegd omdat mijn baas van me af wilde. Ik heb na dit alles open kaart gespeeld omdat ik 2 weken vrij wilde nemen per direct (nadat de politie me had opgehaald) Dit had ik misschien beter niet kunnen doen. Het kost je het respect van je collega's. Er staat voor altijd een kruisje achter je naam en ik kreeg geen enkele kans meer binnen het bedrijf.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:26

Wat heftig zeg! Maar opzich bleek alles dus niet eens zo heel anoniem. (Omdat ze delen van jou verklaring hadden gebruikt?!)
wel ben ik benieuwd om welke zaak dit ging

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 23:22

Nell_ schreef:
wel ben ik benieuwd om welke zaak dit ging

Gebruik google es.

Wel heel heftig. Gelukkig gaat alles nu weer goed met je..

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 09:17

Nuage schreef:
@ Samy: nu ben ik er best wel relaxed onder. Ik heb vorig jaar nog een paniekmoment gehad toen mijn voornaam in een artikel in de Nieuwe Revue werd gebruikt en er quotes uit mijn verklaringen in dat artikel stonden (en voor zover bedankt recherche!)
Soms heb ik nog wel momenten dat het een beetje surreal lijkt.. bijvoorbeeld als ik de vermeende opdrachtgever in de krant zie staan of in een boek. Die kerel kende ik namelijk ook en dat is gewoon... bizar.
Maar verder ben ik er eigenlijk vrijwel niet mee bezig :)

Ik zag net pas dat het om een "oud" topic gaat... belachelijk dat jouw quotes/voornaam gebruikt zijn.. dit alleen al is waarom ik nooit b.v. de MMA zou bellen, volgens mij gaan er toch wel dingen anders dan dat de afspraak was, achter je rug om. Ik vertrouw dat soort zaken niet. Wel heel knap dat je hebt meegewerkt! Lijkt me behoorlijk spannend!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 12:58

dwaallicht schreef:
Ik zag net pas dat het om een "oud" topic gaat... belachelijk dat jouw quotes/voornaam gebruikt zijn.. dit alleen al is waarom ik nooit b.v. de MMA zou bellen,

Je moet wel goed lezen...
TS heeft een getuigenis afgelegd bij de politie! Daar is het verkeerd gegaan en niet via MMA.

OT: TS, wat een verhaal. Fijn dat het nu zo veel beter gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 17:15

ik zie ook nu pas dat het een oud topic is. Wat fijn dat alles goed gekomen is! Vind het wel heel dapper. Wel erg dat het je baan heeft gekost.. Je moet je nu idd wel een stuk beter voelen :)
zie nu ook dat je vlak bij mij woont, maar dat is uiteraard niet belangrijk.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 18:04

Nuage schreef:
moonfish13: Ik heb geen strafblad omdat ik nergens voor ben veroordeeld. Heb ook niks gedaan. Maar ik heb wel een zgn. antecedent volgens mij...

Mijn baan heb ik uiteindelijk opgezegd omdat mijn baas van me af wilde. Ik heb na dit alles open kaart gespeeld omdat ik 2 weken vrij wilde nemen per direct (nadat de politie me had opgehaald) Dit had ik misschien beter niet kunnen doen. Het kost je het respect van je collega's. Er staat voor altijd een kruisje achter je naam en ik kreeg geen enkele kans meer binnen het bedrijf.

Gelukkig geen strafblad, ik zou ook niet weten waarom als ik je verhaal zo las, maargoed.
Juist je collega's zouden er op dat moment ook voor je moeten zijn en je toch op hun manier moeten steunen imo.
Tenminste, dat zou ik doen en mijn baas zou mij die kans ook gerust geven denk ik.
Als je er toch geen kans meer krijgt bij een bedrijf kan je er maar beter wegwezen inderdaad, maar toch vind ik het een rare gang van zaken.

Yell

Re: Meld misdaad anoniem... is dat echt anoniem? Update pag 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 10:09

Wat heftig zeg. Ik zag het topic ineens weer bovenaan staan in 'eigen berichten'.

Wel fijn dat het tot zover opgelost is.
En dat hij je er verder niet meer mee lastig valt

carrie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 14:45

ook ik zat het topic vol verbazing te lezen en zie nu pas dat het een oud topic was...jee zeg!!
je verwacht (ik niet in ieder geval) niet in zulke situaties terrecht te komen wat heftig.

fijn dat je je leven weer hebt opgepakt en de mensen achter slot en grendel zitten.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:29

Iris82 schreef:
dwaallicht schreef:
Ik zag net pas dat het om een "oud" topic gaat... belachelijk dat jouw quotes/voornaam gebruikt zijn.. dit alleen al is waarom ik nooit b.v. de MMA zou bellen,

Je moet wel goed lezen...
TS heeft een getuigenis afgelegd bij de politie! Daar is het verkeerd gegaan en niet via MMA.

OT: TS, wat een verhaal. Fijn dat het nu zo veel beter gaat.

Ik lees prima hoor.:) Ik heb alleen weinig vertrouwen in dit soort overheidsinstellingen.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 16:43

Jeetje Nuage..heel gek, heb laatst geprobeerd dit toic te vinden om te vragen hoe het met je ging..dit vanwege een zaak die liep en meteen aan jou moest denken en of alles wel goed met je zou gaan.
Wat is de tijd snel gegaan zeg, 3 jaar alweer, lijkt nog als de dag vn gisteren dat ik hier reageerde..
Fijn dat de die mensen je bescherming boden (heb ik ook een half jaar gehad en heb eenmaal moeten gebruiken), geeft behoorlijke angstige tijden, die hopelijk voor je nu uit je systeem kunnen geestelijk ... ziek dat je je voornaam in het blad moest terugvinden..
Ik vind je een superdappere dame!!!!
TAke care!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 17:36

Ik las dit topic en ineens zie ik dat ik zelf ook toendertijd gereageerd heb... apart zo 3 jaar later.
TS ik vind het heel fijn voor je dat alles zo goed voor jou is opgelost. Wat heb jij een ellende doorgemaakt door je ex, ongelofelijk :n.