Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mireille1970 schreef:Ik hoop het echt. Want zo stel je je eigen geluk en dat van je ouders alsmaar uit.
haffie_gek schreef:Mireille1970 schreef:Ik hoop het echt. Want zo stel je je eigen geluk en dat van je ouders alsmaar uit.
ik snap dat je dat vind, maar ik zie dat niet. ik zie niet dat m nouders gelukkiger worden als ik ze dit vertel. en ik zie mij al helemaal niet gelukkiger worden. voorlaopig niet iig. en ik zie zo tegen die tijd op dat het eerst een hel wordt.
ingeuh schreef:Wil je de brief nog neerleggen eigelijk? Veel succes iig...
haffie_gek schreef:ik werk ook met verstandelijk gehandicapten. maar ik zie het niet als iets dwangmatigs en ook niet als een schreeuw om aandacht (anders zou ik toch niet zoveel moeite nemen om het zo te verbergen). het is meer een uitlaat klep. er zijn idd veel verst. geh die het uit dwang doen maar ook omdat ze geen andere manier hebben om zich te uiten. ook kan het door iets lichaamlijks komen (bijv bij oorpijn gaan ze op hun oor slaan zodat de pijn anders wort). bij mij is het gewoon omdat ik zo veel opgekropte emotie en woede heb en dat niet wil en kan uiten dat het er op deze manier uitkomt.
haffie_gek schreef:ingeuh schreef:Wil je de brief nog neerleggen eigelijk? Veel succes iig...
zaterdag of zondag als ik durf. als ik niet durf dan stel ik het nog even uit. maar weet het ook niet zeker hoor. het is zo'n moeilijke beslissing!
sweetheart schreef:haffie_gek schreef:
zaterdag of zondag als ik durf. als ik niet durf dan stel ik het nog even uit. maar weet het ook niet zeker hoor. het is zo'n moeilijke beslissing!
haffie_gek schreef:ja ga nog een keer voor de spiegel staan vorige keer ook gedaan, maar geloof het niet wat ik dan tegen mezelf zeg. maar ja das een kronkel in mijn hoofd