Actie: Hart in actie voor Jamie en haar familie!!!!!!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mickey1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 15:25

volgens mij is dat wel zo, tenminste als ik dat programma kijk, dan staat er elke keer in de brieven wat ze dan willen zeg maar. Anders weet Wendy ook niet waar ze aan moet beginnen.. toch?

gerdientjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 15:31

ik heb ook een mailtje gesturd!!

myrt_ee

Re: Actie: Hart in actie voor Jamie en haar familie!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 15:33

Een aantal hebben ook al in een mailtje gezet wát. Of ze kunnen helpen met het opknappen van hun huis, maar misschien is het inderdaad handig als het erin vermeld word, maar ik denk dat het wel duidelijk voor ze is

NieneWiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 16:19

Ik heb eigenlijk niet eens in mijn mailtje gezet wat er voor de familie moet gebeuren Maar ze zal in alle andere mailtjes het al wel gelezen hebben dus dat is wel goed

Travellust

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 16:48

jah als iemand het in de mail heb gezet, zal het voor de andere mails ook wl duidelijk zijn, het is tenslotte voor dezelfde familie,

maar miss ist wl handig...

Kimonoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 16:50

Ik wil graag een mailtje sture om te helpen heb ook mee gelezen in dat topic met tranen in mijn ogen vind het egt verschrikkelijk! alleen ik ken hun niet persoonlijk ofzo dus vind het moeilijk wat ik in dat mailtje zou moeten zetten kan iemand mij mischien helpen? alvast bedankt;) Xx Kim

WinSel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 16:56

er staat op pagina 2
een heel goed mailtje
daar heb je vast wel wat aan

DuckyMjöll

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 16:59

Ik heb ook even een berichtje gestuurt
Maar weet iemand waarneer het programma op tv is?

babseflaps

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:07

ik ga zo ook ff een mailtje sturen x

__Tiientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:10

Gisteren heb ik ook mailtje gestuurd.

Antgillya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:11

Ik heb ook gemaild!

Noeps

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:13

Ik ga nu mailen! Echt, ze verdienen het.

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:16

Miss_Montana schreef:
Vind het ook een goed verhaal van Geluksvogel maar zou er toch even wat dingen in aanpassen. Ik mis bijvoorbeeld hetgeen wat wij graag zouden willen dat HIA doet. Ook staan sommige verwoordingen niet helemaal correct. Iets wat je aanspreekt (red: dit alles heeft mij aangesproken) zeg je wanneer je iets leuk vind, het is aangegrepen

Lieve Wendy, (slijmen )

Graag wil ik als eerste zeggen dat ik vaak naar Hart in aktie kijk. Ik vind het super wat je allemaal doet voor de mensen onder ons die minder geluk hebben.

Ik ben samen met bijna heel paardrijdend Nederland lid van een enorm populair forum dat www.bokt.nl heet. Nu is het zo dat een medebokker laatst een hartverscheurend bericht heeft geplaatst over haar dochtertje Jamie. Jamie blijkt de meningococcensepsis te hebben en wel de dodelijke versie ervan. Op dit moment gaat het met kleine stapjes vooruit maar helaas kan Jamie een deel van haar handje en haar voetje niet behouden. Dit heeft heel veel Bokkers geraakt en er zijn masaal kaartjes gestuurd naar de familie. Ook heeft een lid van Bokt een rekening gemaakt waar je geld op kan storten voor Jamie en haar ouders. Daar worden dan manden met spulletjes voor Jamie en haar familie in gestopt. Een ander lid van Bokt heeft via kennissen K3 een mailtje gestuurd met de vraag naar spulletjes om de kleine Jamie te steunen op weg naar een gezond en gelukkig leven. Dit allemaal is natuurlijk geweldig, ook dat iedereen meeleeft op Bokt.nl. En daarbij komt ook dat bijna iedereen wel iets heeft gedaan voor Jamie en haar ouders en zusje. Graag zouden wij willen dat jullie ons konden helpen zodat wij meer kunnen doen dan alleen de psychische steun via internet. De ouders van Jamie hebben net een nieuw huis en zoals men zelf al kan bedenken hebben ze maar weinig tijd om uberhaupt aan hun nieuwe huis te denken. Daarom vragen wij jullie of jullie misschien zouden kunnen helpen met het opknappen en inrichten van hun nieuwe huis zodat wanneer Jamie weer thuis komt dat alles al klaar is en dat de ouders zich daar geen zorgen over hoeven te maken. Dit is de link naar het verhaal van Fam. Goozen. Zoals je kan zien zijn er erg veel bokkers die wat willen doen. viewtopic.php?f=2&t=596151

Toen heeft iemand bedacht om Hart in Actie te mailen. Op dit moment zijn ook veel bokkers hiermee bezig dus ik denk dat dit bericht je wel bekend voorkomt. Ik hoop echt dat er wat gedaan kan worden voor deze familie want ze hebben het hard nodig! Ze blijven maar positief maar het is zo vreselijk dat zo'n jong meisje al geen tenen meer heeft en haar handjes niet meer kan bewegen. Dit alles heeft mij en heel Bokt heel erg aangegegrepen en ik hoop dat er wat gedaan kan worden voor deze geweldige familie die o zo sterk blijft!

Alvast heel erg bedankt voor het lezen van deze mail en ik zou heel graag willen horen dat jullie iets willen betekenen voor deze mensen. Heel erg bedankt!

mvrg. Ayla zierikzee
(geluksvogel @ bokt)

Mss dat dit net iets gevoeliger klinkt? Maar de basis was iig heel goed geluksvogel!

beter had ik het niet kunnen verwoorden ... super!!!!, zou ik deze mail misschien mogen gebruiken?

Pommier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:17

wat ik me eigenlijk afvraag: Heeft er ook iemand gemaild die deze familie persoonlijk kent? Dat lijkt me iig wel handig want volgens mij gaat Wendy altijd naar degene toe waarvan ze een mailtje heeft gehad? Dan is het handig als ze naar een persoon gaat die de familie persoonlijk kent zodat diegene nog wat meer erover kan vertellen. Of heb ik het nu mis?

WinSel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:19

suzanne wat jij zegt klopt wel

Nanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:20

Heb ook net gemaild!!

Wendy will never know what hit here!! It was Bokt Wendy!!

annekeg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 17:23

Ik heb het eerste mailtje gestuurd en ik neem aan dat ze dan in ieder geval contact met mij opnemen. Esmee heeft mij twee mensen opgegeven die haar persoonlijk kennen. Die geef ik dan weer door aan Wendy. Dus dat komt heus wel goed. Die weten dan ook wel aan te geven wat er moet gebeuren.

Anneke

marleen_88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:24

Suzanne_k schreef:
wat ik me eigenlijk afvraag: Heeft er ook iemand gemaild die deze familie persoonlijk kent? Dat lijkt me iig wel handig want volgens mij gaat Wendy altijd naar degene toe waarvan ze een mailtje heeft gehad? Dan is het handig als ze naar een persoon gaat die de familie persoonlijk kent zodat diegene nog wat meer erover kan vertellen. Of heb ik het nu mis?

daar heb je een goed punt. ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik vroeg het me ook af.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:26

Ja, suzanne heeft wel gelijk.. Anders staat het denk ik een beetje raar... Van ja we kennen ze niet..

x_Charlie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:27

Ik ga ook mailen! Ditis gewoon zó vreselijk...

xxliesjexx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:33

Suzanne_k schreef:

Ja ik ken der persoonlijk.
Ben der verzorgster van Esme der paarden!!
En ik ken der al te goed:D:D
En ik heb zelf ook een mailtje naar Wendy gestuurd.
Laatst bijgewerkt door xxliesjexx op 08-06-06 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

_Suus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:33

lieve wendy

Op bokt.nl heb ik een verzelijke verhaal gelezen over een gezin .. (fam. van groozen)
En haar dochtertje van 2½ heeft een erge ziekte..
Ze gaat Morgen (vrijdag) Ook nog eens verhuisen en in deze periode is dat niet makkelijk
Asljeblieft helpt u hun met het huis en beetje opknappen ..

XxX susan ..

(_Suus_ op bokt)

TADAA

xxliesjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:35

_Suus_ schreef:
lieve wendy

Op bokt.nl heb ik een verzelijke verhaal gelezen over een gezin .. (fam. van groozen)
En haar dochtertje van 2½ heeft een erge ziekte..
Ze gaat Morgen (vrijdag) Ook nog eens verhuisen en in deze periode is dat niet makkelijk
Asljeblieft helpt u hun met het huis en beetje opknappen ..

XxX susan ..

(_Suus_ op bokt)

TADAA

Ze is vorige week vrijdag verhuisd

WinSel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:37

haha ach dat weet wendy toch neit:P
hoeveel mailtjes heeft ze nu al?

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:40