Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blackheart schreef:Hahaha hilarisch dit! Hoe het mij vergaan is, nou nog steeds kinderloos gelukkig. Ben inmiddels 25, studeer SPH en woon in een leuk appartement alleen als vrijgezel. En die kinderwens schuif ik nog 10 jaar op, wil eerst mijn studie afronden, dan werk vinden eventueel nog wat reizen en als het kan later een woonboerderijtje op de kop tikken, paardje erbij, ben ik tegen die tijd nog vruchtbaar ga ik nadenken over kinderenMaar schaam schaam om dit topic weer tegen te komen, was het alweer vergeten.. en ik ga dit topic niet doorlezen want mijn dommigheid van die tijd is te confronterend. Het was de puberteit mensen, pubers openen rare topics denk ik
Urielle schreef:blackheart schreef:Hahaha hilarisch dit! Hoe het mij vergaan is, nou nog steeds kinderloos gelukkig. Ben inmiddels 25, studeer SPH en woon in een leuk appartement alleen als vrijgezel. En die kinderwens schuif ik nog 10 jaar op, wil eerst mijn studie afronden, dan werk vinden eventueel nog wat reizen en als het kan later een woonboerderijtje op de kop tikken, paardje erbij, ben ik tegen die tijd nog vruchtbaar ga ik nadenken over kinderenMaar schaam schaam om dit topic weer tegen te komen, was het alweer vergeten.. en ik ga dit topic niet doorlezen want mijn dommigheid van die tijd is te confronterend. Het was de puberteit mensen, pubers openen rare topics denk ik
Sorry, mijn fouten helaas had KBK me betrapt
Ik vind het ontzettend leuk dat je een update wilde plaatsen en lees over tien jaar graag over je woonboerderij. Tjemig, dan is mijn oudste klaar om uit huis te gaan!