Wie kan mij van mijn kinderwens afhelpen? ;)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammyoo

Re: Wie kan mij van mijn kinderwens afhelpen? ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 22:11

Wat een leuke wending in dit topic! Kunnen er niet nog een paar topics van een jaar geleden omhoog geschopt worden? Om te lezen hoe het met de TS is vergaan?

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 22:12

:D
Erg leuk topic geworden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 22:52

:') nog wel dezelfde vriend of was dat puppy love?

muzzy17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 22:55

Rebecca schreef:
:') nog wel dezelfde vriend of was dat puppy love?

Ze is weer vrijgezellig (vorige pagina) :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 23:45

blackheart schreef:
Hahaha hilarisch dit! Hoe het mij vergaan is, nou nog steeds kinderloos gelukkig. Ben inmiddels 25, studeer SPH en woon in een leuk appartement alleen als vrijgezel. En die kinderwens schuif ik nog 10 jaar op, wil eerst mijn studie afronden, dan werk vinden eventueel nog wat reizen en als het kan later een woonboerderijtje op de kop tikken, paardje erbij, ben ik tegen die tijd nog vruchtbaar ga ik nadenken over kinderen ;) Maar schaam schaam om dit topic weer tegen te komen, was het alweer vergeten.. en ik ga dit topic niet doorlezen want mijn dommigheid van die tijd is te confronterend. Het was de puberteit mensen, pubers openen rare topics denk ik :')

Sorry, mijn fout :D en helaas had KBK me betrapt :D

Ik vind het ontzettend leuk dat je een update wilde plaatsen en lees over tien jaar graag over je woonboerderij. Tjemig, dan is mijn oudste klaar om uit huis te gaan! :oo

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 02:24

Urielle schreef:
blackheart schreef:
Hahaha hilarisch dit! Hoe het mij vergaan is, nou nog steeds kinderloos gelukkig. Ben inmiddels 25, studeer SPH en woon in een leuk appartement alleen als vrijgezel. En die kinderwens schuif ik nog 10 jaar op, wil eerst mijn studie afronden, dan werk vinden eventueel nog wat reizen en als het kan later een woonboerderijtje op de kop tikken, paardje erbij, ben ik tegen die tijd nog vruchtbaar ga ik nadenken over kinderen ;) Maar schaam schaam om dit topic weer tegen te komen, was het alweer vergeten.. en ik ga dit topic niet doorlezen want mijn dommigheid van die tijd is te confronterend. Het was de puberteit mensen, pubers openen rare topics denk ik :')

Sorry, mijn fout :D en helaas had KBK me betrapt :D

Ik vind het ontzettend leuk dat je een update wilde plaatsen en lees over tien jaar graag over je woonboerderij. Tjemig, dan is mijn oudste klaar om uit huis te gaan! :oo

Dat gaat hard! Ik weet nog dat je voor de 1e keer zwanger was :=

Precyll

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 03:32

Zwangerschap 1: appeltje - eitje. Niet misselijk, geen pijnlijke borsten. Tis dat die buik er op een gegeven moment zat anders wist ik zelf niet eens dat ik zwanger was. Tijdens de persweeën zelf mijn broek nog aan getrokken omdat het toch een ziekenhuis bezoekje werd pracht van een dochter gekregen, helemaal gezond en dag er na weer thuis. Vanaf dag 1 snachts doorgeslapen...goh doe me er nog maar 10

Zwangerschap 2: voordat ik overtijd was wist ik het al...zwanger...misselijk, gelijk al pijnlijke borsten..maar goed het hoort erbij. Termijn echo, alles oké...tot 14 weken. Kleine bloeding gehad, echo gemaakt, vruchtje overleden. Kom volgende week maar terug als het er niet uit komt. 2 dagen later voelde ik wat knappen en binnen 5 min zoveel bloed verloren dat ik al van de wereld was. Spoedcurretage met ruggenprik want is was toch al van de wereld.

Zwangerschap 3: pure hel op aarde. Was dit nr 1 geweest waren er nooit meer kinderen bij gekomen. Misselijk, zeeeeeer pijnlijke borsten, bandenpijn, aambeien, striemen, maagzuur, oedeem noem het maar op...tot maand 7 toen gaf mijn lichaam het op. Zo ontzettend benauwd dat ik blauw aanliep. Hup heerlijke ziekenhuisopname met enorme stress want hoe gaat het met mijn baby. 3x daags echo's en onderzoeken etc tot maand 9. Ik was er weer. Voelde me goed en kon de wereld aan. Ik mocht naar huis maar moest onder gynaecologische begeleiding bevallen...uitgerekende datum kwam en ging en zoonlief besloot lekker te blijven zitten. Extra controle in het ziekenhuis. Man mee..."mevrouw u kunt blijven u heeft 6 cm ontsluiting" "maar ik heb geen weeen" "jawel hoor, kunt u hier op het apparaatje zien" half uur later was mijn zoon geboren. 2x persen en meneer werd gelanceerd. Heerlijk van top tot teen uitgescheurd!

Nu is mijn prachtige dochter 13. Sportief, mooi...is model en figurant maar vooral...PUBER! mijn zoon is 10 heeft gecombineerde ADHD, loopt bij een kinderpsycholoog. Krijgt faalangst trainingen en angermanagement. Heeft zeer ernstige dislectie en leest op het niveau van groep 4. Sociaal gezien het perfecte kind, neemt het voor de kleintjes en zwakkere op en maakt ruzie met de grotere en pestkoppen. En ik ben supertrots op elke overwinning die hij maakt. Mijn kanjer!

Ik was 23 toen de 1e werd geboren en 27 toen de 2e kwam. Ik wil ze voor geen goud in de wereld kwijt. I die for them! Maar achteraf gezien was ik te jong. Ik had beter nog een paar jaar kunnen wachten. Ik wil nog zoveel doen.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 09:15

Juist fijn om je kinderen jong te krijgen! Dan ben je nog jong als ze wat ouder worden en kan je al die dingen doen die je eerder vanwege je kids moest laten.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 23:12

Wat leuk dit topic weer tegen te komen! Ik had als 17 jarige destijds gereageerd dat ik ook een sterke kinderwens had. Nu inmiddels 26 en ik wil nooit van mijn leven kinderen haha