"Don't cha wish your girlfriend was hot like me"

en geef dat aan je ex
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renske_ schreef:mn ex ziet nogsteeds groen van jaloezie als hij langs het koophuis van mn vriend&mij komt met 2 auto's voor de deur en wetende dat zowel vriend als ik een leuke baan hebben en er 3 paarden op stal staan....terwijl hij in zn eentje op zn fietsje naar zn huurhuisje toegaat en amper rondkomt en nogsteeds alleen is
griebels schreef:Er staat nog een beter nr op
Over dat je geen man nodig hebt om je goed te voelen
Arabesk schreef:griebels schreef:Er staat nog een beter nr op
Over dat je geen man nodig hebt om je goed te voelen
ja en 'ik heb geen ring om mijn vinger nodig om te voelen dat ik geslaagd ben' iets in die richting
ik heb de hele cd gekocht, die is bijzonder goed voor je ego
ik hou normaal helemaal niet van dat soort muziek, maar die cd vind ik helemaal geweldig
Tjaldur schreef:Nou wil een vriendin van mij hun tent gaan vernielen, luchtbedden lekprikken, met mayonaise besmeren en dat soort dingen. Nou, opzich wel leuk hoor, maar ik krijg dan natuurlijk het gezeik over me heen. Nou hoop ik maar dat ze hun tent niet kan vinden.
Justy schreef:Wat ik me afvraag is, waarom heb je andermans ongeluk nodig om jezelf gelukkig te voelen? In feite ben je dan emotioneel nog net zo afhankelijk als toen wanneer je een relatie had ('je' = hier niemand in het bijzonder).
griebels schreef:Het doet je gewoon goed om te weten dat niet alleen jij je rot hebt gevoeld, maar dat je dat gevoel ook nog aan hem kunt geven
Ik heb me rot gevoeld, heb zelfs domme dingen gedaan.. Nu voel ik me goed, en lekker en ben ik over hem heen, maar dat wil niet zeggen dat ik een ontzettend brede lach op mijn gezicht krijg als ik hoor dat ik hem ook een hak heb kunnen zetten.
Zazoo schreef:weet je wat de ultieme wraak is? niks doen. dan weet/denkt ie dat het je niks doet en dat je lekker doorgaat met je leven.
Liezel1 schreef:offtopic: renske ik dacht dat het juist heel goed ging nu!!!
Zazoo schreef:weet je wat de ultieme wraak is? niks doen. dan weet/denkt ie dat het je niks doet en dat je lekker doorgaat met je leven.
Arabesk schreef:Renske_ schreef:mn ex ziet nogsteeds groen van jaloezie als hij langs het koophuis van mn vriend&mij komt met 2 auto's voor de deur en wetende dat zowel vriend als ik een leuke baan hebben en er 3 paarden op stal staan....terwijl hij in zn eentje op zn fietsje naar zn huurhuisje toegaat en amper rondkomt en nogsteeds alleen is
Whoehahahaha.
Soms moet je even geduld hebben, maar een chinees gezegde zegt:
'Als je maar lang genoeg wacht, zie je het lijk van je vijand vanzelf voorbij drijven'
Wellicht kom je je ex over tien jaar tegen, doodongelukkig met een dik mokkel achter een kinderwagen met een brullende tweeling erin