Wraakactie op ex

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 10:06

Koop het singletje van de Pussy Cat Dolls

"Don't cha wish your girlfriend was hot like me"

en geef dat aan je ex

griebels

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 10:08

Er staat nog een beter nr op
Over dat je geen man nodig hebt om je goed te voelen

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 10:08

Renske_ schreef:
mn ex ziet nogsteeds groen van jaloezie als hij langs het koophuis van mn vriend&mij komt met 2 auto's voor de deur en wetende dat zowel vriend als ik een leuke baan hebben en er 3 paarden op stal staan....terwijl hij in zn eentje op zn fietsje naar zn huurhuisje toegaat en amper rondkomt en nogsteeds alleen is

Whoehahahaha.

Soms moet je even geduld hebben, maar een chinees gezegde zegt:

'Als je maar lang genoeg wacht, zie je het lijk van je vijand vanzelf voorbij drijven'

Wellicht kom je je ex over tien jaar tegen, doodongelukkig met een dik mokkel achter een kinderwagen met een brullende tweeling erin

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 10:09

griebels schreef:

ja en 'ik heb geen ring om mijn vinger nodig om te voelen dat ik geslaagd ben' iets in die richting

ik heb de hele cd gekocht, die is bijzonder goed voor je ego

ik hou normaal helemaal niet van dat soort muziek, maar die cd vind ik helemaal geweldig

Zera

Re: Wraakactie op ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 10:16

Heeft ook nog iemand een leuke wraakactie voor mij??
Me ex stuurde me gister morgen nog dat hij me snel weer wilde zien(omdat hij in het leger zit zag ik hem alleen in de weekenden) en kreeg ik een paar uur daarna dat hij geen contact meer met me wilde en dat ik zijn type opeens niej meer was (na een relatie van 1,5 jaar) hij wil me ook niet uitleggen waarom hij opeens zoo doet.. Of wat er aan de hand is..

Maar heeft iemand nog leuke wraakacties?

griebels

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 10:22

Arabesk schreef:
griebels schreef:

ja en 'ik heb geen ring om mijn vinger nodig om te voelen dat ik geslaagd ben' iets in die richting

ik heb de hele cd gekocht, die is bijzonder goed voor je ego

ik hou normaal helemaal niet van dat soort muziek, maar die cd vind ik helemaal geweldig

I don't need a ring on my finger to feel complete

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 10:23

ik had ooit twee weken met een jongen, die eigenlijk helemaal niet leuk was.
maargoed, ik bleef dus na een feestje bij hem thuis bij hem slapen. op een ander matras, heel nacht niks gebeurd!

jaar later kreeg ik met mijn huidige vriend, en vertelde ik dus aan een vriendin dat ik seks met hem had gehad voor de eerste keer.
dus dat meisje zegt:
'he? ik dacht dat je het al met ****** had gedaan!'

wat bleek? zij had de bewuste feestnacht tegen hem gezegd: 'pas je wel op dr, ze is dronken.
waarop hij antwoordde: 'komt goed, ik heb dr na twee dagen al gehad.'

nou ja!!!! ie fout heeft hij gevoeld ook, aangezien die twee samen werken, en zij het aan iedereeen heeft doorverteld op het werk.
hij heeft nog heel lang 'I'm a virgin' moeten horen.

pannekoek!

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 11:12

sneu

Clien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 11:15

Hondendrol door de brievenbus gooien...

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 11:21

Tjaldur schreef:
Nou wil een vriendin van mij hun tent gaan vernielen, luchtbedden lekprikken, met mayonaise besmeren en dat soort dingen. Nou, opzich wel leuk hoor, maar ik krijg dan natuurlijk het gezeik over me heen. Nou hoop ik maar dat ze hun tent niet kan vinden.

dit vind ik eigenlijk getuigen van een erg laag niveau.
Waarom zou je iemand zijn spullen gaan vernielen? Hou de eer aan jezelf en verlaag je niet tot zijn niveau. Wees blij dat je van hem af bent, van zo'n iemand wordt je toch niet gelukiger.

Limitless

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 12:04

ik heb ook een vriendje gehad, (ik ben bijna pas 12 maargoed). was eigenlijk meer aardig tegen elkaar zijn. opgegven moment kreeg ik ruzie met zijn vrienden, en al die oliebol en toen heb ik ook nog eens gehoord dat hij een ander had nouja, heb gewoon niks laten horen. want als hij werkelijk geen ander gehad had had hij allang iets van zich laten horen. (2 jaar niet gesproken)
en ach, sommige wraak acties vind ik zo leuk. dat met die bloemen is grappig. ik zou dat naar beide sturen

the_nollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 13:08

Kwaad met kwaad bestrijden........ das chique

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 22:42

Justy schreef:
Wat ik me afvraag is, waarom heb je andermans ongeluk nodig om jezelf gelukkig te voelen? In feite ben je dan emotioneel nog net zo afhankelijk als toen wanneer je een relatie had ('je' = hier niemand in het bijzonder).

nee hoor, gewoon leedvermaak heet dat
bovendien ben ik nóóit emotioneel afhankelijk geweest van die ex, moest snel thuis weg en hij woonde op zichzelf en daar stond ik dus na 2 dates ineens met mn spullen op de stoep

en ook nu kan ik me nog prima gelukkig voelen terwijl mn relatie ronduit k*t gaat, dus nee ik zie het toch anders dan jij

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 22:44

en toch blijf ik erbij dat je je niet meer met hem moet bezig houden, als hij ziet dat je gelukkig zonder hem verder leeft raak je hem het meest denk ik...

offtopic: renske ik dacht dat het juist heel goed ging nu!!!

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 22:47

griebels schreef:
Het doet je gewoon goed om te weten dat niet alleen jij je rot hebt gevoeld, maar dat je dat gevoel ook nog aan hem kunt geven

Ik heb me rot gevoeld, heb zelfs domme dingen gedaan.. Nu voel ik me goed, en lekker en ben ik over hem heen, maar dat wil niet zeggen dat ik een ontzettend brede lach op mijn gezicht krijg als ik hoor dat ik hem ook een hak heb kunnen zetten.

wat ben ik blij om dat te horen!!!

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 22:48

weet je wat de ultieme wraak is? niks doen. dan weet/denkt ie dat het je niks doet en dat je lekker doorgaat met je leven.

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 22:49

Zazoo schreef:
weet je wat de ultieme wraak is? niks doen. dan weet/denkt ie dat het je niks doet en dat je lekker doorgaat met je leven.

Klopt!

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 22:52

Liezel1 schreef:
offtopic: renske ik dacht dat het juist heel goed ging nu!!!

het ging súper, ik dacht echt dat t vanaf nu alleen nog maar beter zou gaan!
tot ik erachterkwam dat hij me maanden voorgelogen heeft
dit weet ik sinds kort omdat ik hem op heterdaad betrapte
wil dit niet tot in detail openbaar neerzetten maar mn koffer staat klaar om alsnog definitief te kunnen vertrekken...
je kan bij mij héél ver gaan voor je me gekwetst hebt, maar als je me zo voorliegt en doet alsof ik gek ben en alles ontkend, en nog in mn gezicht blijven liegen ook terwijl ik hem op heterdaad betrapte...dan is het vertrouwen ver te zoeken!!
en dan vind ik zo iemand behoorlijk kansloos en dus niet echt meer de moeite waard

oke er zijn veel vervelende dingen gebeurd(oa beste vriend&collega overleden, hij vond hem dood en nog meer akelige dingen die gebeurd zijn) maar dat is geen reden om weer een oude verslaving op te pakken en mij maanden voor te liegen!
bovendien was ie alweer begonnen voordat harry overleed, dus die reden was ook al gelogen

(heb het niet over vreemdgaan, of over iets onschuldigs als weer beginnen met roken oid...)

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 22:53

Zazoo schreef:

en dat is exact wat ik doe, ik negeer die ex volledig, maar het doet me goed als hij ziet hoe goed ik het voor elkaar heb! héél goed doet dat me zelfs!

en oke dat het nu weer k*t gaat ziet die andere ex gelukig niet vanaf de buitenkant in het voorbij fietsen, en dat houden we mooi zo!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 22:59

Goh, ben ik blij dat ik niet andermans ellende nodig heb om me goed te voelen... Ik vind sommige reacties behoorlijk triest en bovendien jaloers overkomen. Zo ook van TS. Dat je überhaupt denkt aan iets vernielen (bv zijn tent) gaat er bij mij echt niet in.

Zoals eerder gezegt, het komt er áltijd uit dat jij iets uitgevreten hebt, wie zou 't anders moeten doen. Daarbij staat het op een openbaar forum.

Nee, petje af voor je reactie.

Brammetje16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 10:51

Arabesk schreef:
Renske_ schreef:
mn ex ziet nogsteeds groen van jaloezie als hij langs het koophuis van mn vriend&mij komt met 2 auto's voor de deur en wetende dat zowel vriend als ik een leuke baan hebben en er 3 paarden op stal staan....terwijl hij in zn eentje op zn fietsje naar zn huurhuisje toegaat en amper rondkomt en nogsteeds alleen is

Whoehahahaha.

Soms moet je even geduld hebben, maar een chinees gezegde zegt:

'Als je maar lang genoeg wacht, zie je het lijk van je vijand vanzelf voorbij drijven'

Wellicht kom je je ex over tien jaar tegen, doodongelukkig met een dik mokkel achter een kinderwagen met een brullende tweeling erin

hahahah ligt hier helemaal dubbel!

Henri3kjuH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 11:28

ik doe nu ook helemaal niks! k heb al het contact met hem verbroken. maar toch raakt het me verschrikkelijk dat hij na 2 dagen al een ander had en vrijdag al bij haar gaat slapen! nou zorry hoor maar dan wil je toch echt wel even wraak hebben!

Sab__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:10

Zazoo schreef:

Nou, in mijn geval was dat dus echt geen wraak!Hij was maar alte blij dat ik er zo luchtig over deed (vond het helemaal niet leuk en heel moeilijk om hem te 'negeren' maargoed) Het is nu al een hele poos geleden, maar ik wou dat ik toen gelijk wraak had genomen i.p.v. negeren. Daar heb ik hem alleen maar plezier mee gedaan. Maar iedereen zo zijn eigen mening natuurlijk.

__Esther__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:31

Even een tip zorg er voor dat je geen problemen krijgt met de politie ofzo als je bijvoorbeeld zijn persoonlijke gegevens op internet o.i.d zet. dat is volgens mij strafbaar.

marleen_usar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:34

laat toch gaan het kan inderdaad verkeerd aflopen en dan heeft hij de meeste lol, ik zou de eer aan mezelf houden als ik jou was.