DIcht bij die van Esmee, maar waar is die?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Sneu hoor... heel erg voor de nabestaanden en vooral voor zijn vrienden die erbij waren. Ik hoop dat mensen hiervan geleerd hebben om niet zomaar van bruggen af te springen, het is idd neit voor niets verboden. Op die leeftijd had hij wel beter moeten weten...
Farouche schreef:trouwens kom net van de brug waar het is gebeurd.. zo raar om daar dan te zijn. Het laatste punt waar hij leefde...
Citaat:de songtekst van laatste vlucht:
wat te f.uck,,waarom de goede man waarom rick blank respect voor die man
ik zal het je vertellen want childen met hem op school childen in het park
een grap die niet vaak ontbrak, nu is die weg what the f.uck.
Rick blank dood had je verwacht had je dat gedacht nooit meer ze woede nooit meer ze lach. Rick rick blank , op school zag hem altijd in de gangen zag hem daar wandelen of met een tabakke hange.
K.lote dat het zo moest lopen vooral voor ze ouders die nog nog het meeste van hem houden. Trouwens Ik vergeet ze kleine broertjes sterke gasten, in gedachte we weten dat jullie bij elkaar pasten.
Waarom moet je hier je einde vinden, voor mij zal je altijd uitblinken.
Je sprong van de brug, dat was je een na laatste vlucht..
je laatste is naar de hemel.
Hopelijk ben je tevreden over je leven kort maar krachtig dat zeker,
jij blijft eeuwig in ons gedachte zweven.
Damn ouwe, rick rest in peace, Kill.. ook al waren we niet echt bevriend,
ik kon wel met je chillen je was een chille gozer.
En die sprong, Damn ik kan het niet geloven.
Je ouders enso, ze missen je ouwe.
Als ik denk aan wat je voelde dan wordt ik misselijk ouwe, Een jonge f.ucking hard op je hoofd geland, hopelijk ben je dan nu in een hoger land.
Je was een dope gast, rustig enzo, wat je niet dood maakt maakt je sterk maar ik maakte je wél dood. S.hit wat the f.uck dan ,. Dan is het gewoon poedersuiker. Niks positiefs aan.
Nutteloos als een hoop prut. Damn het is zonde geen andere woorden ik dacht dat ik geflasht was toen ik die s.hit hoorde.
Rick blank weg, ik had het niet verwacht. Op 13 mei dude, midden in de nacht.
Je sprong van de brug, dat was je een na laatste vlucht.. je laatste is naar de hemel. Hopelijk ben je tevreden over je leven kort maar krachtig. Dat zeker, jij blijft eeuwig in ons gedachte zweven.
Hey Rick jonge, Rust in vrede. Doe ons na.
Yo rick hier Niels rust in vrede je weet. Doe ons na later
Ej Yo Rick dit is Japie, offeh kleine Tim zoals jij me altijd noemde ouwe rust in vrede homie later.
Goeiedag rick hier Guus, Truste man Rust in vrede.
Ej Rick, dit is lange weet je nog die keer dat we bij mij ginge chille? Ik weet zeker dat we daarbove nog wel een keer chille later.
he yo dit is Theo
hey Rick ik kan er nu niet bij zijn jongen in zit in amsterdam
ik zie je wel je rust in peace en ik zie wel over een paar jaar misschien ouwe later
Rick dit is Burnie
we zoude deze zomer gaan chillen ik weet zeker dat je boven op me wacht
rust in vrede iedereen sterkte
iedereen op ze eigen manier
dit nummer is als eerbetoon aan iedereen die om Rick geeft
want we geven nog steeds om hem