Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Adrienne schreef:Het was niet beledigend bedoeld maar gewoon zo van HOE KOM JE ER OP.
Mijn brein heeft ook de nodige kronkels hoor maar dit vond ik wel met HEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel fantasie.
Als ik mijn kronkels laat werken komt er dit te voorschijn.
Op de dag dat bekend zou worden gemaakt dat LPF de grootste partij zou worden wordt zijn leider vermoord. Wie had daar nu het meeste baad bij!?! Paars misschien met de PvdA voor op?!?!

Jolande schreef:Ik wil nog maar een ding kwijt bij dit onderwerp:
stem op wie je wilt stemmen, stem op die partij waarvan je denkt dat ie het beste bij je mening past, stem op de zelfde partij als waar je voor vorige week maandag op zou stemmen.
Ieder heeft een eigen inzicht, ieder heeft een eigen mening. Dit is prima, anders zou de wereld er maar saai uit zien.

(btw 'pim' is in de peiling van netwerk van 26 zetels voor de moord naar 28 zetels gestegen...
)
Lovely"]
[quote="Desiree schreef:Sja, het zal ze toch verrekte goed uitkomen dat Pim dood is. Het is praktisch gezien wel handig. Scheelt ze toch een hoop tegenstand.

Desiree"]
[quote="Lovely"][quote="Desiree schreef:Sja, het zal ze toch verrekte goed uitkomen dat Pim dood is. Het is praktisch gezien wel handig. Scheelt ze toch een hoop tegenstand.