Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duke schreef:Hele gewone mensen, met één klein dingetje wat tegen de gangbare norm ingaat: gevoelens voor hetzelfde geslacht.
Citaat:We zijn toch gemaakt om ons voort te planten? Niet dan?
Citaat:Als we dat niet doen, dan doen we iets tegen de natuur in.
Duke schreef:Nou, even simpel mijn argumenten samenvatten: sommige mensen missen sommige instincten. Voila, dat is mijn conclusie. Dat is alles wat ik eigenlijk zeggen wil. Niets meer, niets minder. Vooral niets meer. Jullie verbinden allerlei overdreven conclusies aan mijn stelling. Ik vind het eerder kortzichtig als je direct tegen zo'n stelling ingaat omdat je het er niet mee eens bent en mij overlaad met rara conclusie's dat ik homo's en vrouwen zonder moedergevoelens abnormaal vind.
Ellende schreef:Duke schreef:Nou, even simpel mijn argumenten samenvatten: sommige mensen missen sommige instincten. Voila, dat is mijn conclusie. Dat is alles wat ik eigenlijk zeggen wil. Niets meer, niets minder. Vooral niets meer. Jullie verbinden allerlei overdreven conclusies aan mijn stelling. Ik vind het eerder kortzichtig als je direct tegen zo'n stelling ingaat omdat je het er niet mee eens bent en mij overlaad met rara conclusie's dat ik homo's en vrouwen zonder moedergevoelens abnormaal vind.
Prima
Waar ik over viel was dat je de term 'tegen de natuur in' gebruikte. Hier ben ik het volkomen mee eens: sommige mensen missen sommige instincten.
x4you schreef:half uur van te voren??
bedoel je voor de geboorte?
M_en_M schreef:
ja voor de geboorte
heb een half uur aan het idee kunnen wennen dat ik moeder zou worden
ik ben nu heel erg blij ermee dat ik hem heb.
wat ik nu allemaal mee maak met hem .
soms word ik ook wel eens gek van hem maar me ouders , en vooral me vriend helpt me er mee.
en ik was net een paar dagen 19 toen ik hem kreeg
Miekjuh schreef:Nou heb ik alle 6 blz een doorgelezen, veel verschillende meningen. Ik ben 19 zit in mn laatste jaar van het MBO en wil hierna door naar het HBO. Heb niks met kinderen, vind ze raar.. Maar mocht ik zwanger raken wil ik het kindje wel houden.
Ik woon nog thuis, mijn vriend ook (heeft wel vaste baan) en wil nog zoveel doen in mn leven, maar mocht het voorkomen dat ik zwanger raak, let it be.. abortus nooit, mag niet voort geloof maar ook persoonlijk zou ik dan nooit aankunnen..
En dan nog iets, correct me if i'm wrong, ik heb wel eens gehoord dat abortus ook erg slecht voor je kan zijn, meer in de zin van je vruchtbaarheid. Dus als je nu je ongewenste kindje weg laat halen, je later wel zwanger wilt worden maar het dan niet meer kan..
ArwenLune schreef:Dat verhaal is wel iets dat het anti-abortus front graag vaak vertelt. Ik denk dat het veel minder vaak voorkomt als ze het doen voorkomen. Tenslotte gebeurd er bij een klinische abortus niets met de eierstokken en eileiders.
Wat is er dan beschadigt of verandert dat ze nu verminderd vruchtbaar is?