Wat vinden jullie nou de SLECHTSTE winkel van Nederland?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 13:49

Hier in het dorp is zo'n sportwinkel,waar ze alleen maar aardig doen als je iets duurs wilt kopen
Wij waren aan het kijken,komt die verkoper aan,dat we snel moeten kiezen want ze gingen bijna sluiten.
Over 40 minuten dus
Ze hadden daar ook Adidas laarzen staan,en toen we zo afrekende kon hij ineens wel aardig doen,heel verhaal eromheen l*llen dat het druk was,wij waren op 2 andere mensen na de enigste in de winkel

Saskia008

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 14:13

er zijn eigelijk weinig slechte winkels.
er zijn wel heel veel winkels met slecht personeel!

zo heb ik een bloedhekel aan een ruitersportzaak in assen, zit naast de leenbakker op het industrieterein.
afschuwlijk gewoon, hoe die mensen je in de gaten houden, alsof je een klein kind bent die nergens aan mag komen, nou sorry, bij dat soort zaken ben ik erg snel weg!

Roosje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 14:16

ja, is me ook opgevallen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 16:14

Wat ben ik blij dat niemand van jullie de winkel opnoemt waar ik werk... We hebben niet voor niets de Retail Jaarprijs gewonnen...

Maar iemand maakte een opmerking over artikelen die in de folder staan en vervolgens zijn uitverkocht of niet binnen zijn gekomen...daar kunnen wij als personeel zijnde helemaal niets aan doen. Wij zijn afhankelijk van het hoofdmagazijn en die folders worden zeker een halfjaar van te voren gedrukt en kan je dus niet meer wijzigen. En van sommige artikelen (bijv. laptops) krijgen we er maar 3 ofzo omdat ze allemaal verdeeld worden over de andere filialen....dus val aub het personeel niet aan als ze vertellen dat een artikel is uitverkocht of niet is binnengekomen...Don't blame the messenger...

Maar goed, ik vind zelf de Blokker bij ons prima, ik ben er nooit raar of verkeerd behandeld. Maar ik moet zeggen dat ik de deur daar niet platloop. Alleen met verjaardagen...

De supermarkten vind ik hier ook prima, ik kan altijd alles vinden en wordt vriendelijk behandeld als ik wel iets vraag.

Ik heb ook geen nare ervaringen met ruiterzaken, juist alleen maar goede!

Maar ik moet zeggen dat onze Kruidvat ook altijd erg vol staat met spullen..en de rij is vaak ook zo ontzettend lang. Gelukkig kom ik er niet vaak. Maar aan het personeel heb ik geen hekel...ik zeg goeiemiddag en tot ziens en reken netjes af. Ben tot nu toe beleefd behandeld.

Wel heb ik idd een hekel aan winkels waarvan het personeel gelijk naar je toekomt met de zin: "kan ik u helpen?". Maar goed, dan zeg ik nog 'nee, bedankt, ik kijk even". Maar als ze het blijven vragen en/of staren dan ga ik wel weer snel weg...

Ik word alleen wel in bijna elke winkel raar aangekeken als ik in mijn rijkleren loop...al helemaal als ik mijn westernsporen omheb...
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 08-01-06 16:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Lucifer123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 16:18

ik woon ook in [woonplaats], en ik heb een hekel aan de bruna, daar kan je ook niet gewoon even rondkijken, ze kijken je zo eng aan ...

trix

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 16:30

Ik aan de trekpleister:P
Ik en een paar vriendinnen wouden namelijk van die homo condooms kopen.(voor een vriend,die was jarig geweest).Dus wij staan zo bij die balie,vragen we zo mogen wij wel een pakje van die homo condooms?
Zegt die verkoopster ; sorry wij verkopen geen condoom onder de 16(Jaa!dat zei ze ECHT!:O).Vriendin van mij was 16 en zei van ja maar ik ben 16 en die verkoopster luisterde niet eens.Wij kwaad weg gelopen (want waarom zou ze geen condooms verkopen onder de 16 jaar?:-S)
Mja t ergste is nu nog dat ik daar deze maand ook nog stage moet gaan lopen

*edit : spelfouten weg gehaald

Elles

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 17:03

Pulls (kledingzaken)....
De eerste keer dat ik daar kwam, liep ik in mijn "zaterdagkleren" (oude spijkerbroek, lompe schoenen en simpele trui). Ze stonden met z'n drieen in de winkel, ik was de enige klant. Ze zeiden geen van drieen gedag. Ben ruim vijf minuten binnen geweest, rondkijken, niemand heeft gevraagd of ze me konden helpen.
Dacht eerst dat het een eenmalig incident was, maar het gebeurde een paar weken later precies hetzelfde. Ik werd wéér volkomen genegeerd.
Een poos later wilde mijn moeder er een keer naar binnen, dus ik ging mee. Precies hetzelfde! Niemand deed z'n mond open, ze gingen allemaal door met Joost mag weten waarmee, maar niemand sprak ons aan. Dat was bij 1 filiaal van hun.
Poos geleden ben ik er met mijn moeder (meer doelgroep ) weer twee keer geweest, in andere filialen. Kregen we precies dezelfde behandeling!
Sindsdien heb ik besloten dat ik daar echt NOOIT weer naar binnen ga, al hangt er iets in de etalage was ik ab-so-luut wil hebben. Kennelijk is het bedrijfspolicy of zo, om alleen mensen aan te spreken die eruit zien alsof ze de halve winkel gaan kopen

Genee

Re: Wat vinden jullie nou de SLECHTSTE winkel van Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 17:48

Impulsief. Daar werkt zo'n vreselijk arrogant poedersuiker. Sorry hoor. Ik kom daar binnen, omdat die winkel net geopend was. Even shirtje kijken. Ze zit me al de hele tijd zo achterdochtig aan te kijken. En dan pak ik een S-je vast, zegt ze "Dit is volwassen kleding. Ze hebben jou maat hier niet". & ik ben 1.76. Dat vind ik dan echt raar. En andere keer begon ze ook weer met smoesjes duidelijk te maken dat we niet welkom waren. Nou, dan niet.

En de Lidl. Dat vind ik zo'n ongeorganiseerde kl_otezooi.

Kristie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:08

De spar bij ons in het dorp .
Echt het personeel daar is zo asso, aan de kassa praten ze met andere, ze zitten kaugom te eten, kijken zeer verveeld.
Af en toe zou je ze wat aan willen doen...

bergkraai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 21:25

Volgens mij worden de Mac & de kruidvat het meest worden genoemd... Slecht teken lijkt me, maar ja de Mac heeft zulk lekker eten & de Kruidvat is lekker goedkoop!!! Want volgens mij draaien deze twee ketens ontzettend goed!!!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:46

Lucifer123 schreef:
ik woon ook in leusden, en ik heb een hekel aan de bruna, daar kan je ook niet gewoon even rondkijken, ze kijken je zo eng aan ...

Hey! Staat Cindy bij Marijke? Dan heb ik je vandaag nog gezien... Ik rijd namelijk op Rico elke zondag... Ik keek in je profiel maar die is nog leeg...

Welkom op Bokt trouwens!!

En ff on topic: ik heb daar geen last van bij de Bruna...

Elinaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 09:28

PET'S PLACE!!! serieus dikke #$$%%@%@

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 12:39

De C1000 hier. Die man kan echt niet met zijn personeel omgaan. Hij vraagt doodleuk aan werknemers die in de ziektewet zitten of ze ontslag willen nemen. Want ja, onslaan kost hem geld he..
En er is werkelijk nooit iemand in de buurt als je iets niet kunt vinden..

De DA hier vind ik ook niet altijd een fijne winkel, die mensen zijn zo omhoog gevallen na de verbouwing. Denken dat ze de Douglas zijn ofzo

De Mac in Apeldoorn, in het centrum. Die mensen hebben nog nooit van schoonmaken gehoort, bah. Ik zou er nooit meer komen als de McFlurry niet zo lekker was

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 12:46

H&M in Rotterdam.. Damn wat is dat personeel SLOOM zeg
Zooi in de winkel, maar de kleren zijn leuk hoor..

bergkraai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 21:10

haha, slechte winkels zijn vaak wel zo lekker goedkoop of gewoon te leuk om te mijden, zal wel met elkaar te maken hebben!!

KisSs_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:22

De Lidl,echt vreselijk.
Alles ligt door elkaar,eten ingedrukt of open,personeel onbeschoft,standaard antwoord: is uitverkocht,hebben we niet meer
Enz.