Dat vind ik helemaal vreselijk.
Er zijn namelijk altijd mensen die blijven denken dat je zoiets gedaan hebt.
Lekkere reputatie krijg je dan, terwijl je er niks mee te maken had.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EsSther schreef:wat ik had begrepen was dat het hondje al dood was, en dat ze het toen aan het hek had gehangen,..
en daardoor was de politie er ook achter gekomen, omdat de dood van de hond niet klopte met de verhanging aan het hek, vervolgens is mevrouw expres in de greppel gereden, totdat iemand haar vond.
jammer genoeg te kort in de sloot gelegen......
Menno schreef:Dit en andere opmerkingen met een soortgelijke melding in dit topic vind ik eigenlijk veel te ver gaan.
Hier wordt duidelijk niet begrepen wat een psychose inhoud en waar zo iemand toe in staat is.
Daarnaast worden er dingen beweerd die ik nergens anders heb gelezen/gehoord dan hier op bokt.
Het leed wordt er helaas niet minder door, maar het begrijpen van een psychose zorgt wel voor meer begrip.
Deze vrouw heeft dit niet gedaan omdat ze daar zin in had, ze wist simpelweg niet beter.
Ze leefde in een totaal andere wereld dan de onze, een wereld waar goed en kwaad andere regels heeft.
Deze vrouw heeft een goede behandeling nodig, geen boom met een touw eraan...
Menno schreef:EsSther schreef:wat ik had begrepen was dat het hondje al dood was, en dat ze het toen aan het hek had gehangen,..
en daardoor was de politie er ook achter gekomen, omdat de dood van de hond niet klopte met de verhanging aan het hek, vervolgens is mevrouw expres in de greppel gereden, totdat iemand haar vond.
jammer genoeg te kort in de sloot gelegen......
Dit en andere opmerkingen met een soortgelijke melding in dit topic vind ik eigenlijk veel te ver gaan.
Hier wordt duidelijk niet begrepen wat een psychose inhoud en waar zo iemand toe in staat is.
Daarnaast worden er dingen beweerd die ik nergens anders heb gelezen/gehoord dan hier op bokt.
Het leed wordt er helaas niet minder door, maar het begrijpen van een psychose zorgt wel voor meer begrip.
Deze vrouw heeft dit niet gedaan omdat ze daar zin in had, ze wist simpelweg niet beter.
Ze leefde in een totaal andere wereld dan de onze, een wereld waar goed en kwaad andere regels heeft.
runningkawa schreef:Nu is het een hondje, wat is het later?
Een kleuter die in de weg fietst?
oke geen boom, maar nooit meer op straat..
Raar, dat het wel gezegd word over die jongens toen, maar omdat het om een gehandicapte vrouw gaat, mag het niet meer???
iemand, hoe ze er ook uitzien, die zoiets kan doen, is gevaarlijk
Te gevaarlijk voor op straat.
Marrepar schreef:Jesus
Dit is echt niet normaal meer gewoon
menno schreef:Dit en andere opmerkingen met een soortgelijke melding in dit topic vind ik eigenlijk veel te ver gaan.
Kellebel88 schreef:Menno schreef:Dit en andere opmerkingen met een soortgelijke melding in dit topic vind ik eigenlijk veel te ver gaan.
Ik heb echt diep ontzag voor jou Menno! _/-o_
Zelfs nadat je zó in de zeik genomen bent blijf je reeël en probeer je het verhaal vanuit een neutraal standpunt te benaderen, laat je je niet leiden door wat jou aangedaan is. Er zijn niet veel mensen die dat nog kunnen hoor!
Werkelijk, er zouden meer mensen zoals jij op de wereld moeten rondlopen! Van mijn kant in ieder geval een dikke pluim
Piaffe schreef:Natuurlijk is het een kl.ote verhaal en triest dat het zo moest gebeuren (voor het hondje) Ik vind het alleen nog veel triester voor die vrouw en haar familie. Deze ziekte (want dat is het) is enorm ingewikkeld en zwaar voor de omgeving, maar ook voor degene zelf. Eigenlijk triest dat we dit soort dingen niet kunnen voorkomen in Nederland.
En triest dat er mensen zijn die klakkeloos dingen roepen zonder te weten waar ze over oordelen/ spreken.