Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nickyu schreef:daantjuhhh schreef:Ik weet niet wat ik heb,
Ik heb heel vaak en al heel lang last van mijn heupen.
Het begon vorig jaar zomer.
Toen had ik het heel erg.
Het straalde uit naar mijn benen en ik had heel erg last van mijn staartsbotje en die straalde uit naar mijn onderrug.
Kon er niet van slapen.
Waardoor het kwam/komt geen idee?
Ik had niks raars gedaan.
Na 2 a 3 maand is het wel afgezakt. (kreeg codeine tabletten)
Tegenwoordig heb ik alleen nog last van mijn heupen.
En het gekke is ik heb het niet als ik sta, loop of spring.
Maar als ik zit of lig??
maakt niet uit welke houding, welke stoel of welk bed.
klinkt als een stijve spieren kwestie , kan verschillende oorzaken hebben
iig geen hernia
Cyntje schreef:@ Meys...Ik hoop niet dat het op mij verkeerd overkomt...maar het is net of jij denkt dat ik graag de naam fibro wil hebben?
Ik wil gewoon zeker weten welke ziekte ik heb voordat ik dadelijk jarenlang de verkeerde medicijnen slik...
Ik wil graag dat er een diagnose gesteld wordt omdat ik nu een uitkering heb en als de artsen geen ziekte aan kunnen tonen, ik 40 uur moet werken terwijl ik dat vaak niet eens kan...
Der zijn meerdere ziekten waaraan je niks aan iemand kunt zien... mijn zus is zwaar astmatisch en kan niks verdragen...
Maar ik wil gewoon deze zoektocht afronden, dat ik weet wat ik heb, en dat ik verder kan!
Cyntje schreef:@ Meys...Ik hoop niet dat het op mij verkeerd overkomt...maar het is net of jij denkt dat ik graag de naam fibro wil hebben?
Ik wil gewoon zeker weten welke ziekte ik heb voordat ik dadelijk jarenlang de verkeerde medicijnen slik...
Ik wil graag dat er een diagnose gesteld wordt omdat ik nu een uitkering heb en als de artsen geen ziekte aan kunnen tonen, ik 40 uur moet werken terwijl ik dat vaak niet eens kan...
Der zijn meerdere ziekten waaraan je niks aan iemand kunt zien... mijn zus is zwaar astmatisch en kan niks verdragen...
Maar ik wil gewoon deze zoektocht afronden, dat ik weet wat ik heb, en dat ik verder kan!
Cyntje schreef:en wat is dat voor dieet?