kitag1rl schreef:leuk topic is dit wel, al die wilde verhalen
Ja hè? Ik heb mijn verhaal speciaal voor dit topic verzonnen en nog aangedikt ook.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kitag1rl schreef:leuk topic is dit wel, al die wilde verhalen
KellyenXena schreef:Wat toevallig!
Afgelopen weekend ging een nichtje van mij naar de dokter met hevige buikpijn...En kwam terug met een baby.
Ook totaal niks van gemerkt.Was ook niet te ze aan haar,ze was broodmager.
Is al die tijd gewoon ongesteld geworden en heeft de pil doorgeslikt..Ook heeft ze gewoon doorgerookt.
Gelukkig heeft ze nu een kerngezond zoontje.
Ik vind het ook raar,maar heb er vaker van gehoord.
kitag1rl schreef:een buitenbaarmoederlijke zwangerschap betekend dat het bevruchte eitje zich niet heeft genestelt in de baarmoeder maar dcaarbuiten, eierstokken dus. Daar kan het dus niet gaan groeien, maar dat genbeurd wel, met als gevolg dat je heel hevige buikpijn krijgt en sosm ook bloedingen. Mocht je te lang wachten met de klachten kan de eierstok scheuren..
heb ik het zo goed uitgelegd?
kitag1rl schreef:Hahaha, nee ik vind deze verhalen gewoon boeiendaltijd leuk sterke verhalen
Gulpje schreef:En, is het uiteindelijk een cavia geworden?
MISTRAL94 schreef:Odess: Welke ellende bedoel je?
Odess schreef:MISTRAL94 schreef:Odess: Welke ellende bedoel je?
Zoals je van sommige hoort dat ze even wat buikpijn hebben en even later een kind, dat noem ik een best wel makkelijke bevalling! Je hoort ook wel eens anders! Bovendien heb je ook mensen die extreem misselijk etc zijn, dat zijn allemaal dingen die jij niet hebt gehad. (want, anders was je er wel eerder achter gekomen!) Ten derde betekend het vaak dat je zwangerschap goed is verlopen, terwijl er ook mensen zijn die dolgraag een kind willen maar dat niet voor elkaar krijgen.