Helemaal leuk als ie lang haar heeft,zoals mijn ex!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicolletje schreef:Ik krijg nog steeds de bankafschriften van mijn ex hieromdat die l u l zich nog steeds niet heeft uitgeschreven op mijn adres (hij heeft geen officieel nieuw adres, zijn moeder wil hem niet en ik kan het niet zelf doen) en ik heb er weleens aan gedacht om zijn bankafschriften geopend aan die nieuwe Russische prutsmuts van hem te geven, kan ze mooi zijn 20.000 euro schuld zien; dat weet ze vast niet!
Maar ik durf nie...
Wel heb ik besloten om ze NIET bij zijn moeder door de brievenbus te gooien zoals hij gevraagd heeft...
Ik hou ze nog even hier, je weet maar nooit
vlasta schreef:even offtopic, je weet toch wel dat je dan wel gemeentelijke belastingen moet betalen hè voor je ex als hij nog bij jou ingeschreven staat...
Sorane schreef:LiNDz schreef:Ik heb mijn ex, nadat hij me bedrogen had, op een homo site gezet met zn telefoon nummer en foto erbij
Hij werd platgebeld, gesmst, dag en nacht, en heeft een ander nummer moeten nemen
Inmiddels 4 jaar geleden (Ben nu 20)
Tja wees er maar trots op.
Sorane schreef:LiNDz schreef:Ik heb mijn ex, nadat hij me bedrogen had, op een homo site gezet met zn telefoon nummer en foto erbij
Hij werd platgebeld, gesmst, dag en nacht, en heeft een ander nummer moeten nemen
Tja wees er maar trots op.
cooper schreef:LiNDz schreef:Ik heb mijn ex, nadat hij me bedrogen had, op een homo site gezet met zn telefoon nummer en foto erbij
Volgens mij moet jij echt zo een ontzettend saai leven hebben. Verdomme zeg