Sylvia schreef:Ik zie juist liever iets molliger... Maar dat komt ook door enkele annorexia-gevalletjes in mijn familie en vriendenkring (waarvan een enkele zéér ernstig).
Ja maar dan ben je dun en niet meer slank

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylvia schreef:Ik zie juist liever iets molliger... Maar dat komt ook door enkele annorexia-gevalletjes in mijn familie en vriendenkring (waarvan een enkele zéér ernstig).
SuusJa schreef:
Maar als iedereen nu opeens een maat kleiner aan kan, lijkt het ook of overgewicht geaccepteerd word. Bedoel, als ik nu opeens maatje 34 pas, denk ik ook dat ik ben afgevallen. Sta namelijk nooit op de weegschaal. En als je die maten gewoon laat zoals ze waren, heb je daar een maatstaaf aan!
runningkawa schreef:SuusJa schreef:
Maar als iedereen nu opeens een maat kleiner aan kan, lijkt het ook of overgewicht geaccepteerd word. Bedoel, als ik nu opeens maatje 34 pas, denk ik ook dat ik ben afgevallen. Sta namelijk nooit op de weegschaal. En als je die maten gewoon laat zoals ze waren, heb je daar een maatstaaf aan!
Dat ben ik met je eens
maar ik heb wel de indruk gehad, dat de afgelopen jaren, ook het omgekeerde is geweest
Ik ben jaren hetzelfde geweest en toch ik op een gegeven moment een grotere broek nodig
Hoe kan dat dan?
En ik hoor dat meer mensen, die al jaren hetzelfde zijn dat ook ervaren hebben. (en dat zijn alle maten mensen)
Misschien word het nu dan weer eens terug gedraaid
Over igens eerst een H&M opzoeken, want ik het het nog niet ontdekt, maar winkel dan ook niet zoveel
runningkawa schreef:hier word gezegt 44/46 en je bent een Orka
SANEX schreef:Ga voortaan naar de Coolcat, daar hebben ze genoeg in kleine maatjes, daar kom ik tegenwoordig nooit meer omdat ik daar met mn maatje 38/40 niet eens in een volgens hun maatvoering XL kom.. veel te strak
faye schreef:roken is ook niet gezond en drinken ook niet
En toch wordt er op steeds jongere leeftijd gerookt en flink gedronken. Veeeel slechter dan een beetje overgewicht
runningkawa schreef:Maar volgensmij zit de absurde maatvoering in iemands hoofd, omdat toevallig maatje 36 een keer op was?