Update caps: Betaling LET OP NIEUW 21/5/2002

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 18:26

hoi allemaal,
Nee pris is jullie echt niet vergeten hoor! ik stond ook niet in beide lijsten, dus ik gepbt, maar ze pbde terug dat ze mijn betalingen wel had ontvangen en dan misschien iets mis was gegaan met het kopieren of zoiets:)
Pris, kan verder dat ene sticky van de betalingen niet updaten want er zit een slotje op. Maar ik vroeg het haar laatst over msn...en toen zei ze dat er19 hadden betaalt...gewoon schandaaaaaaalig!!!!

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 18:54

Ik heb ook al betaald, maar wil mn petje nu wel eens!
Wachten we nu nog op de rest die nog niet betaald hebben?
Willen diegene even opschieten a.u.b. Haha!

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 20:29

volgens mij moest pris, mintens 25 petjes kunnen bestellen om ze goedkoper ofzoiets te kunnen krijgen.....

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 20:43

Ik heb ook al betaalt en hoop ook dat de petjes snel klaar zijn..........

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 23:18

Apollo schreef:
hoi allemaal,
Nee pris is jullie echt niet vergeten hoor! ik stond ook niet in beide lijsten, dus ik gepbt, maar ze pbde terug dat ze mijn betalingen wel had ontvangen en dan misschien iets mis was gegaan met het kopieren of zoiets:)
Pris, kan verder dat ene sticky van de betalingen niet updaten want er zit een slotje op. Maar ik vroeg het haar laatst over msn...en toen zei ze dat er19 hadden betaalt...gewoon schandaaaaaaalig!!!!

Ja schandaaaaalig, alleen niet juist...

Zoals je in dit topic kan lezen zijn er nogal wat die wel betaald hebben, maar toch op de 'niet-betaald' lijst staan. Dus er zijn er zeker al meer dan 25 caps betaald, aangezien sommigen ook nog eens 2 of meer caps bestellen. Dus hup... bestellen die hap.
Ik heb een maand geleden betaald, en sta ook nog als 'niet betaald'. Lips are sealed

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 23:38

16 mensen die betaald hebben volgens de lijst (totaal 19 petjes) en 4 waarvan ze de boktnaam niet weet.
dus 23 mensen die al betaald hebben volgens de lijst.

dan zijn er nog wat mensen die wel betaald hebben, maar niet op de betaald-lijst staan, dus over de 25 kom je wel heen.

ik vind ook dat ze genoeg tijd hebben gehad om te betalen, zo ging het de vorige keer ook en toen schoot het ook niet op.
zou zeggen, sluiten die handel en bestellen maar.
en dan zal het ook nog wel een tijdje duren voordat het klaar is.......

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 23:55

ja eigenlijk moet je gewoon zeggen bijv.: over 3 dagen ben je te laat. en dan bestellen en te laat is te laat pech gehad!

ik wil ook graag die petjes krijgen. Maar ik ga ook were niet opdringerig doen want ik pris heeft ook nog andere dingen aan haar hoofd. maar ze komen wel, snel hoop ik...

Pris, zou je als het uitkomt hier een berichtje kunnen plaatsen van wie er alleen betaald heeft en hoeveel er bv. betaald hebben..want dan weten alle bokkers het zo:D

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 10:52

Dat over drie dagen sluiten is nog niet zo makkelijk.
Dan bestelt ze en dan blijkt er opeens nog meer geld bij te komen, mensen die het al hebben overgemaakt maar wat er bij hun nog niet af is en bij Pris nog niet bij.

Daarbij moesten het er minimaal 25 zijn.

Ach... ik wacht netjes af. Alleen qua weer zou het nu wel lekker zijn als ik hem had, maar goed, wat in het vat zit verzuurd niet! Knipoog

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-02 15:50

gelukkig Chrystal Gek weer jijhet zo GEWELDIG GOED maar dan moet je wel even GOED LEZEN.

23 mensen IS NIET VOLDOENDE OM DOOR TE GAAN. Du sik denk dat al het geld weer mooi retour gaat want op deze manier schiet het niet op Boos! Boos! .

ZOALS AL EERDER GEZEGT REACTIES VIA PB GRAAG Boos! .

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 16:08

dat vind ik nou echt zo stom! dat misschien de betalingen weer retour moeten...dankzij degene die NIET betaald hebben...leuk is dat dan...had je je dan ook niet moeten opgeven! Boos!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 19:29

Op verzoek een slotje