Hondje opgehangen bij overval gehandicapte vrouw

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

miss_nadine

Re: Hondje opgehangen bij overval gehandicapte vrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 20:36

De tranen stonden in me ogen toen ik het hoorde . Arm hondje en vrouw!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 20:55

Dan vraag ik me af, hoe krijgt die vrouw ooit weer het vertrouwen om naar buiten te gaan...he bah ik moet er niet over nadenken hoe die zich gevoeld zal hebben.

De jongens die dat gedaan hebben mogen wat mij betreft hun plekje op aarde aan een ander afstaan, die het wel verdient.

remi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 22:47

Net tijdens de reclame op tv werdt er een oproep gedaan( tiplijn) daarbij lieten ze ook het hondje zien Nu maar hopen dat iemand iets gezien of gehoord heeft en dat ook durft te melden.............

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 23:01

Ik zou bijna willen zeggen dat ze die daders, als ze gevonden worden, van mij mogen ophangen. Dat gaat sommigen misschien wel weer te ver waarschijnlijk.. maar mijn hemel... zulke klootzakken gun ik het leven op aarde gewoon niet.

Arm hondje, en vooral ook arme vrouw. Dit soort dingen.. bah.
Waarom?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-11-05 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 23:04

gVD waarom moet dat nou kan daar ook zo enorm kwaad om worden.... wat zijn dat voor achterlijke dapen joh!!! afmaken die zooi, weg ermee. BAH.

jubeltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 23:13

Ach ja zel een keertje niet in Spijkenisse zijn, lopen genoeg randdebielen rond.

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 23:19

@ jubeltje: Helemaal mee eens, wat dat betreft helemaal geen criminele stad hoor, dat Spijkenisse

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 23:29

Ach die jongens zullen wel weer een slecht verleden hebben of een moeder die niet van ze houd .
Ze hadden het bij mijn hond moeten proberen }> dan hadden ze nu zonder handjes gelopen.Waren ze wel makkelijk te herkennen geweest.

Je kan toch gewoon niet geloven dat zulke mensen bestaan hè

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 23:30

Bij radio Rijnmond zijn nav het hele gebeuren een heleboel dingen binnengekomen voor haar. Ze mag een hondje uitkiezen, een mand, jaar lang voer, jaar lang trimmen en 500 euro voor de gouden tip.

Het is toch gewoon bizar dat dit soort dingen gebeuren. Ze moeten die gasten zelf aan de hoogste boom......

Ik kan hier zoooo boos om worden! Weerloze mensen en dieren zo behandelen is toch afgrijselijk!

edit ff wat duidelijker neergezet.
Laatst bijgewerkt door Michelle77 op 15-11-05 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 23:31

arme vrouw.. en hond...
wat een idioten!
waar moet dat nog heen

Patriesja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 23:57

GVD waar gaat dat heen met die jeugd van tegenwoordig...
het is toch té belachelijk voor woorden verdomme....
laat ze eens met hun luie reet gaan werken of naar school gaan........
ik erger me altijd dood aan die zinloze personen die rondhangen op straat... get a life
als die stel idioten nouw eens gaan werken dan hebben wij er geen last van...
oh ik had het moeten zien gebeuren....
zulk soort mensen moet je gewoon zo onwijs veel pijn doen he

Sok

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 09:09

Gadver..
Zulke lui mogen ze van mij ophangen..
BAH..

Gulpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 09:49

remi schreef:
Net tijdens de reclame op tv werdt er een oproep gedaan( tiplijn) daarbij lieten ze ook het hondje zien Nu maar hopen dat iemand iets gezien of gehoord heeft en dat ook durft te melden.............

Ik heb het ook gezien

rowo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 09:54

Michelle77 schreef:
Bij radio Rijnmond zijn nav het hele gebeuren een heleboel dingen binnengekomen voor haar. Ze mag een hondje uitkiezen, een mand, jaar lang voer, jaar lang trimmen en 500 euro voor de gouden tip.

Het is toch gewoon bizar dat dit soort dingen gebeuren. Ze moeten die gasten zelf aan de hoogste boom......

Ik kan hier zoooo boos om worden! Weerloze mensen en dieren zo behandelen is toch afgrijselijk!

edit ff wat duidelijker neergezet.

Erg lief van al die mensne maar ik denk niet dat ze er daardoor sneller over heen komt. T is gewoon te ziek voor woorden wat die jongens hebben gedaan. Hoe ze het in hun botte kop te halen, zo'n onschuldig iemand en zo'n onschuldig hondje zoiets aan te doen.... Hun zouden opgehangen moeten worden aan de hoogste paal die er bestaat, bah!!!!!

rowo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 09:54

Gulpje schreef:
remi schreef:

Ik heb het ook gezien

ik ook, echt zo sneu!

NoaC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 10:31

Vind het toch weer een mooi punt van verloedering van de maatschappij.

Rinoa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 11:19

jubeltje schreef:
Ach ja zel een keertje niet in Spijkenisse zijn, lopen genoeg randdebielen rond.

Joh Ik geloof dat op de lijst van meest criminele steden Arnhem toch echt hoger staat dan Spijkenisse hoor Ik kom vaak en Spijkenisse en ik leef nog steeds dus zo erg zal het niet zijn (En moet je nagaan, er zijn zelfs mensen die er wònen )

Het is gewoon heel erg sneu, maar dit had net zo goed in ehm... Arnhem kunnen gebeuren...

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 11:31

Het kan overal gebeuren.
Maar het ergste is, DAT het gebeurt.
Waar is dit goed voor? Wat willen ze hier nou mee bereiken?
Een arme weerloze vrouw die geen schijn van kans heeft....waar ben je dan mee bezig? Hoe ziek ben je dan, dan heb je toch totaal geen respect? Ik snap het niet, en ik weet niet waar het heen moet in deze maatschappij. De politie treedt veel te soft op.

jubeltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 11:37

MarianneR schreef:
jubeltje schreef:

Joh Ik geloof dat op de lijst van meest criminele steden Arnhem toch echt hoger staat dan Spijkenisse hoor Ik kom vaak en Spijkenisse en ik leef nog steeds dus zo erg zal het niet zijn (En moet je nagaan, er zijn zelfs mensen die er wònen )

Het is gewoon heel erg sneu, maar dit had net zo goed in ehm... Arnhem kunnen gebeuren...

Ik heb 16 jaar in Spijkenisse gewoond, en ik durfde daar echt 's avonds niet alleen op straat na bepaalde ervaringen. Nu woon ik in Arnhem en daar ga ik gewoon alleen over straat, merk weinig van criminaliteit.

On topic het blijft hoe dan ook verschrikkelijk, en ik hoop van harte dat het slachtoffer er weer goed boven op komt.

Rinoa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 11:47

O sorry dan, je weet dus wel waar je over praat. Heb er zelf niet veel last van gehad nog. Ben gelukkig ook niet zo snel bang aangelegd dat scheelt .

*Sorry voor de offtopic mods*

Vind het wel leuk dat er een actie voor die vrouw is gehouden. Denk alleen wel dat dit haar een enorme klap heeft gegeven waar je niet snel over heen komt... Hopelijk vindt ze wat troost bij haar nieuwe hondje...

Charlotte89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 12:10

Die tiplijn reclame, ze lieten dat hondje gewoon zien. Ik kon het echt geen 2e keer aanzien. Wat een zieke mensen lopen er toch op de wereld rond, ongelovelijk. Hoe kun je zoiets doen! Ik kan me hier echt kwaad om maken, ik word er ook gewoon misselijk van. Die arme vrouw, heeft al zoveel meegemaakt en dan ontnemen ze haar haar dierbare viervoeter. Gevoelloze eikels!

MarijkeBun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 12:30

Ik blijf het ook verschrikkelijk vinden. bah.
Dat mensen dit kunnen doen.
ook al ben je geen dierenvriend je moet toch een goede kronkel hebben bovenin om dit te kunnen doen. ik word al ziek bij de gedachte.

even de voeten terug op aarde. het gebeurd niet alleen in Spijkenisse. er gebeuren genoeg rare dingen overal. zelf in het rustigste dorp van heel nederland kan dit gebeuren.
de mensen worden gek!!!!

Gulpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 13:48

van fok.nl

Kamerlid Geert Wilders heeft een beloning van duizend euro uitgeloofd voor de gouden tip die leidt naar de personen die een gehandicapte vrouw overvielen en daarbij haar hondje doodden. De politicus roept in schriftelijke vragen premier Jan Peter Balkenende en Justitie-minister Piet Hein Donner op om het bedrag te vertienvoudigen.

De 49-jarige Els Bergsma uit Spijkenisse liet maandagochtend in haar scootmobiel haar hondje uit, toen ze werd overvallen door twee scooterrijders. Toen ze vertelde geen geld bij zich te hebben sloegen de onbekenden op haar in. De vijfeneenhalve maand oude Franse bulldog Whooper werd vervolgens aan zijn riem opgehangen aan een hek. Het beestje overleefde de actie niet.

In schriftelijke vragen wil Wilders tot twee keer toe van de premier en de verantwoordelijk minister weten of ze ook geschokt zijn door de gewelddadige straatroof. Daarnaast is de voormalige VVD'er benieuwd of de daders al gepakt zijn. "Vindt u ook niet dat zij eigenlijk eenzelfde behandeling verdienen danwel op zijn minst langdurig achter de tralies moeten verdwijnen?", aldus Wilders in zijn vragen.

Gulpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 13:51

Mijn zusje had overigens DE oplossing voor dit gore tuig; oppakken, foto's maken en verspreiden via tv, kranten en internet met naam en toenaam. Dat zal ze leren!

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:56

misschien op wilders gaan stemmen....