. Arm hondje en vrouw! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Arm hondje en vrouw!
Nu maar hopen dat iemand iets gezien of gehoord heeft en dat ook durft te melden.............

kan daar ook zo enorm kwaad om worden.... wat zijn dat voor achterlijke dapen joh!!! afmaken die zooi, weg ermee. BAH.
.

remi schreef:Net tijdens de reclame op tv werdt er een oproep gedaan( tiplijn) daarbij lieten ze ook het hondje zienNu maar hopen dat iemand iets gezien of gehoord heeft en dat ook durft te melden.............

Michelle77 schreef:Bij radio Rijnmond zijn nav het hele gebeuren een heleboel dingen binnengekomen voor haar. Ze mag een hondje uitkiezen, een mand, jaar lang voer, jaar lang trimmen en 500 euro voor de gouden tip.
Het is toch gewoon bizar dat dit soort dingen gebeuren. Ze moeten die gasten zelf aan de hoogste boom......
Ik kan hier zoooo boos om worden! Weerloze mensen en dieren zo behandelen is toch afgrijselijk!
edit ff wat duidelijker neergezet.

Gulpje schreef:remi schreef:Net tijdens de reclame op tv werdt er een oproep gedaan( tiplijn) daarbij lieten ze ook het hondje zienNu maar hopen dat iemand iets gezien of gehoord heeft en dat ook durft te melden.............
Ik heb het ook gezien
jubeltje schreef:Ach ja zel een keertje niet in Spijkenisse zijn, lopen genoeg randdebielen rond.
Ik geloof dat op de lijst van meest criminele steden Arnhem toch echt hoger staat dan Spijkenisse hoor
Ik kom vaak en Spijkenisse en ik leef nog steeds dus zo erg zal het niet zijn
(En moet je nagaan, er zijn zelfs mensen die er wònen
)
kunnen gebeuren... 
MarianneR schreef:jubeltje schreef:Ach ja zel een keertje niet in Spijkenisse zijn, lopen genoeg randdebielen rond.
JohIk geloof dat op de lijst van meest criminele steden Arnhem toch echt hoger staat dan Spijkenisse hoor
Ik kom vaak en Spijkenisse en ik leef nog steeds dus zo erg zal het niet zijn
(En moet je nagaan, er zijn zelfs mensen die er wònen
)
Het is gewoon heel erg sneu, maar dit had net zo goed in ehm... Arnhemkunnen gebeuren...
.