Citaat:ik ben het met je eens dat op bodybuilden op dat niveau schadelijk kan zijn voor je lichaam.
gelukkig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:ik ben het met je eens dat op bodybuilden op dat niveau schadelijk kan zijn voor je lichaam.

maar dat--> viess corazon2 schreef:Als we het eens zijn kan ik weer terug naar mijn bodybuild forum![]()
Of hebben er nog dames tips nodig over afvallen? Ask away..
corazon2 schreef:Ok maar je moet wel weten dat een fitness schemaatje geen nut heeft als het niet goed zit met je voeding en rust. Maar goed hier als je daar geinteresseerd in bent dan google je maar ...I'm out!
Oh en by the way ik zie er niet uit als de plaatjes die zijn gepost aangezien ik een man benen dat er vrouwen zijn die hun achter hun rug om uitlachen zegt al genoeg. Ze durfen dit niet te doen in hun gezicht en ook al deden ze dat, het zou die vrouwen niks uitmaken, ze willen er ook niet uitzien als 'normale' vrouwen
ciao
en dat er vrouwen zijn die hun achter hun rug om uitlachen zegt al genoeg. Ze durfen dit niet te doen in hun gezicht en ook al deden ze dat, het zou die vrouwen niks uitmaken, ze willen er ook niet uitzien als 'normale' vrouwen
Sizzy schreef:Dat ben ik niet met je eens. Zolang je gewoon normaal eet (dus niet 2/3x per week patat e.d.) en normaal slaapt dan heb je heus wel wat aan dat fitness schema'tje
Daar hoef je naar mijn weten geen gekke dingen voor te doen qua voeding.
Maar mijn streven ligt ook iets anders dan die van jou denk ik
maar kom wel aan minimaal 8 uur
maar geeft niets hoor