Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vonnie84 schreef:wizewo schreef:Krijgt ineens een ingeving(heb niet alles gelezen en weet niet of het al gezegd is): Kan je geen bijrijder die de stalling(of wei met stal) meebetaalt zoeken in Tilburg of omstreken en hem in het weekend lekker weer naar huis meenemen? Of een wei delen met iemand daar in de buurt?
Dat gaat ook niet lukken, want dan staat de vrachtwagen constant in Tilburg. Wat als er dan iets met mijn paard is (DA)? En ik heb 1 keer in de twee weken les op lokatie, dus heb ik ook de vrachtwagen nodig. En als het slecht weer is, ga ik met de vrachtwagen naar een binnenbak.
En in het begin werd gezegd van: kan je zus em dan niet rijden/longeren.
Zoals lenn al zei: ik kan Tycho niet zo goed rijden. Maar het belangrijkste is: ik heb daar echt geen tijd voor. Ik mag echt in m'n handjes klappen als ik voor 23.00 in bed lig (wat de laatste 2 maanden dus al niet gelukt is). Dus dat gaat ook niet lukken.
Bovendien wil ik niet de dupe worden van mijn zusjes leven zeg maar. Als het voor even is, geen probleem. Maar we spreken hier over een jaar of 6/7.
wizewo schreef:Ik studeer geneeskunde, heb mijn paardje thuis staan en heb ong 2 uur reistijd...Ik vertrek als het nog donker is en kom aan als het alweer donker is.(lange dagen zijn zwaar irritant zo in de winter)
Derma schreef:Ik snap dat je ook nog met de reistijd enzo zit, maar ik zou het toch eerst proberen. Lukt het echt niet dan kun je altijd nog verkopen...
Lenn schreef:Helaas.. Ik heb besloten om hem te gaan verkopen..
talented schreef:Lenn schreef:Helaas.. Ik heb besloten om hem te gaan verkopen..
Gaat onze deal niet meer door?