Ik werk in de bioscoop en verdien 2,96 bruto per uur, ben 17, bijna 18 en dan verdien ik ong 50 cent meer. En je krijgt elke maand 1% van de winst op de dagen dat je werkt.
Ik werk bij de Welkoop voor 28 uur per week ( nou ja, dat staat op papier, werk meestal meer uren ) Ik verdien... best leuk, laten we het daar op houden Geen vetpot, maar kan netjes rondkomen en hou altijd geld over, heb het super naar mn zin dus voor mij een prima baan
Ik werk bij een bouwmarkt, ben 22 en verdien ongeveer 7 euro nogwat.
Beetje triest dat sommige mensen zeggen dat ze voor 3 euro hun bed niet uitkomen. Leeftijd speelt ook een grote rol. En ik heb meer respect voor mensen die voor 2 euro in het uur staan te bikkelen, dan van die sukkels die hun hand ophouden.
Ik werk als ICT helpdesk medewerker(athans dat wordt mijn nieuwe baan) en verdien een €1502 in de maand voor 40 uur in de week. Niet slecht toch voor iemand van 18?
Ik ben management assistent bij de Provincie Utrecht. Ik verdien 1966 euro voor 36 uur per week. En daarbij heb ik 9,5 weken vakantie. Ben best tevreden..
Ik werk in een groentenwinkel van me ouders,, Zaterdag : 15 euro (half 10 tot half 5) Vrijdag avond : 5 euro (half 5 tot 9 uur) ik ben 13 dus 20 euro in de week vink ik best wel een hoop geld *alleen voor het werken*
Ik ben secretaresse en ga na 1 januari tegen de 1000 euro aan verdienen...... Best genoeg aangezien in nog een secretaresse in opleiding ben. Ik werk 32 uur in de week, en het bedrijf betaald mijn opleiding. Ben 22 jaar.
Ik heb een bijbaan als financieel administratief medewerker en verdien 8,75 per uur voor ongeveer 13 à 14 uur per week. Maar ik moet nog maar eens gaan praten over mijn salaris wanneer ik over een paar maandjes mijn diploma binnen heb. Ik ga dan ook meer werken en ik denk dat ik dan toch wel zeker 9,50 per uur mag krijgen als ik kijk wat een starterssalaris is voor iemand met mijn opleiding en in een vergelijkbare functie.
Ik ben 22 jaar, en heb als bijbaantje voedingsadviseuze voor honden- en kattenvoer. Ik verdien erg royaal, minimaal 50 euro per zaterdag, en daarbij komen dan nog lunchvergoeding, reiskostenvergoeding, reistijdvergoeding en flink wat kattenvoer van een topmerk gratis. Dus als je het omrekend zal het meer dan 100 euro per zaterdag zijn. Niet gek he?
Edit: hiervoor werk ik dus maar 5 uurtjes, en dan komt er dus nog wel reistijd bij (15 min. tot 2,5 uur, maar tja, die wordt ook (extra) uitbetaald dus dat maakt me niet uit!)
Uitgaande van 40 uur/week verdien ik ong € 1700,-/maand (bruto). Ik ben ruim een half jaar geleden begonnen als uitzendkracht en toen kreeg ik € 1600,-/maand. Ik ben kwaliteitfuncionaris op een milieulaboratorium, ben 26 jaar en ben in bezit van een HBO diploma (chemie). Als ik over moet werken krijg ik een bonus over die uren en ook gereden km's (voor vergaderingen elders) worden vergoed.
Ik heb nu een super bijbaan in de keuken van een zorginstelling. Volgens mij is de horeca en detailhandel erg slecht betaald.
Ben nu 21 en krijg 9 tot 11 euro pu voor eten op borden scheppen. Heb een nieuwe bijbaan in de Advocatuur!! Dus iemand nog op zoek naar een goedbetaalde bijbaan? Call me!
Ik ben 21,werk 31 uur in de week in een verzorgingshuis,en verdien 1220 netto. Daarnaast maak ik nog schoon,voor 10 euro per uur,7 uur per week. Dus komt nog 280 euro bij.