Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jentel schreef:Het blijkt wel, dat mensen er eerst mee moeten worden geconfronteerd, dan pas realiseer je je dat het allemaal echt gebeurd. en het met eigen ogen zien, is het beste medicijn om actie te ondernemen. als ik iets kan doen in deze situatie, zal i, het doen.
Ik heb gisteren het drama gezien, ik had nooit verwacht dat het zo erg zou, ik had een beeld maar niet dit beeld!

Desiree schreef:Precies! en dat is wat we ook de hele tijd duidelijk proberen te maken als mensen gaan zeiken dat je zulke dingen niet uit moet zenden.
Er zijn zoveel dingen die onvoorstelbaar zijn voor iemand met een normaal verstand. Je kunt je het pas ECHT voorstellen als je het met je eigen ogen gezien hebt.
Annemariet schreef:Ik blijf er bij dat die Chinezen gek zijn. Kom op zeg, je kind weggooien omdat het een meisje is! Idiooten...
Ze vreten honden en katten op en daarbij komt dierenmishandeling er ook vaak voor...Dus...Chinezen zijn gewoon idioot...
tuurlijk, china is een K**land met dat soort dingen, maar er zullen zat mensen daar zijn die het vreselijk vinden! Annemariet schreef:Ik blijf er bij dat die Chinezen gek zijn. Kom op zeg, je kind weggooien omdat het een meisje is! Idiooten...
Ze vreten honden en katten op en daarbij komt dierenmishandeling er ook vaak voor...Dus...Chinezen zijn gewoon idioot...

Citaat:Misschien simpeler gezegd dan gedaan, maar als het meerendeel daar tegen dit soort praktijken zou zijn zouden ze er toch wel tegenin gaan?

annegti schreef:Citaat:Misschien simpeler gezegd dan gedaan, maar als het meerendeel daar tegen dit soort praktijken zou zijn zouden ze er toch wel tegenin gaan?
Dat heet dus communisme. Iedereen met een uitgesproken afwijkende mening heeft een heel groot probleem.

Desiree schreef:onzin. Chinezen hebben een ander temperament dan wij. Wij laten ons dat niet welgevallen.
Nederland is een democratische rechtsstaat gebaseerd op een vrijheidsideaal, en zulke beperkende maatregelen kunnen hier wettelijk gezien niet zomaar ingevoerd worden. Bovendien wordt het parlement nog steeds democratisch gekozen en kan het volk dus invloed hebben op dit soort zaken. Toekie schreef:smax schreef:Het gaat daar al jaren zo....ellende filmen is iedereen goed in, maar ellende aanpakken.....
Heb jij enig idee hoe zwaar het is om dit soort ellende te filmen en onder de aandacht te brengen?? Ik heb diep respect voor de mensen (journalisten) die dit doen. Wat denk je wat er gebeurt als de camera's niet draaien? Geloof me, deze mensen (filmploegen, fotografen) gaan echt niet naar huis alsof er nooit iets gebeurd is... Vaak riskeren ze hun eigen leven om deze verschrikkingen vast te leggen. Als je deze ellende wilt aanpakken, zou het toch eerst onder de aandacht gebracht moeten worden. En dat is het moeilijkste en zwaarste wat er is. Nogmaals; diep respect voor de journalisten die dit doen!

jentel schreef:Weet je wat ik me afvraag.....![]()
Hoe gaan ze het over een paar jaar doen daar in china... er zijn dan alleen nog maar jongens, hoe gaat het dan met de voortplanting??