jeetje, wat een klotebericht.Heeeeeel veel sterkte aan iedereen die Lavanta heeft gekent!Ook namens mijn broertje (hartpatient)
Ik schrik ervan, ik had het wel gevolgd en ze was zo optimistisch.Rust zacht.Heel veel sterkte voor iedereen die ze achterlaat met dit grote verdriet.
Cassidy schreef:Ik zit hier verstijfd op mijn stoel....Arme Lavanta, zo hard geknokt, en toch verloren...Het is niet eerlijk....Precies. Bij mij kwam het er niet uit.. Lavanta meisje.. We zullen je nooit vergeten.
Gecondoleerd,Woorden schieten tekort, Ik wil familie en vrienden heel veel sterkte toewenzen met dit verlies nu en in de toekomst.
vol ongeloof zit ik dit hier te lezen...ik zie het topic van het smsje en nu ineens dit...het leven is zo oneerlijk verdeeld soms Ik wil bij deze iedereen die haar gekend heeft heel veel sterkte wensen met het verlies...en lavanta..ook al kende ik je niet...je zal stralen als een heldere ster aan de hemel.....rust zacht meid
Echt veel had ik er niet van mee gekregen maar ik heb haar veelzeggende topics even doorgenomen!Vreselijk, begon ook te bibberen, zakte in. Alles leek goed te gaan, en ineens.. ongelooflijk Onzettend veel sterkte, vooral haar familie, vrienden, enz. Zonde....Rust zacht meid!
verschrikkelijk zeg!hier zijn geen woorden voor rust zacht lavantje,we zullen je missen op bokt! sterkte aan familie enzo!
Is er nog ergens een foto van Lavanta te zien? Toen ze nog in volle glorie was? Als een soort foto voor bij dit register?Zou het wel een mooi idee vinden!
Ik weet niet wat ik moet zeggen..Iedereen heel veel sterkte..Rust zacht Lavanta.. We zullen je missen..
Woorden schieten te kort ... rust zacht Lavanta. Wat is het leven soms oneerlijk.Ik wens iedereen die haar gekend heeft veel sterkte.
Ik ben het mee eens wat eerder in dit topic is gezecht, Lavanta mag zeker vergeleken worden met Dorine.. 2 mensen met een medisch 'probleem' maar allebij ten aller tijde optimistisch...
Ik heb haar ziekenhuistopics gevolgt, nog gereageerd en met haar een paar keer gepb't en nu dit Je was nog veel te jong en je wou nog zo graag, Je was nog zo optimistisch " het komt allemaal wel weer goed " en nu ben je er niet meer Het is echt niet eerlijk, waarom? Heel veel sterkte aan haar nabestaanden..
Oneerlijk,dat is het eerste wat in me opkomt....Ik wil alle mensen die haar haar liefhebben héél veel sterkte wensen,voor nu,en voor de vreselijk moeilijke tijd die nog komen gaat.
Wat word ik hier stil van.........................................Jeetje, zo jong en veel te snel.Rust zacht meid.Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
rust zacht meiske.Je kan nu uitrusten van al je pijn.Wij wensen heel haar familie en vrienden heel veel sterkte.Paulien, Patrick en Joëlle