Biebeltjuh schreef:Ik weet het niet, dat heb ik vanaf het begin af aan ook niet gewild.. ik denk dat dat een stuk schaamte is.. ik krijg het er dan gewoon niet uit
Ik vind het sowieso knap dat jij je verhaal hier durft te vertellen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biebeltjuh schreef:Ik weet het niet, dat heb ik vanaf het begin af aan ook niet gewild.. ik denk dat dat een stuk schaamte is.. ik krijg het er dan gewoon niet uit
MissJ schreef:Ik vond de reactie van de vader van het verkrachte meisje trouwens ook redelijk vreemd.
"Tja, beschadigd, zo zou ik het niet willen noemen.
Nou ja, een beetje beschadigd misschien wel."
MissJ schreef:Hmm, ik heb in groep 8 sexuele voorlihcitng gehad, en dat is toch wel een moment dat de pubertijd ongeveer begint, dus ik vind het wel belangrijk om er dan wat mee te doen.
MissJ schreef:Biebeltjuh schreef:Ik weet het niet, dat heb ik vanaf het begin af aan ook niet gewild.. ik denk dat dat een stuk schaamte is.. ik krijg het er dan gewoon niet uit
Ik vind het sowieso knap dat jij je verhaal hier durft te vertellen!
loolo schreef:ik ben nu 14 en heb nog niet gezoend of een andere seksuele ervaring gehad. ik wacht gewoon tot ik er echt klaar voor ben en als een jongen daar mee zit dan heeft hij pech dan zoekt ie maar lekker een ander. ik vind het gewoon raar dat meisjes soms niks durven te zeggen als diegene er nog niet klaar voor is van nee ik wil nog niet zoenen ik ben er nog niet klaar voor.
maar iedereen die het is over komen ik leef heel erg met jullie mee en vind het heel erg voor jullie. ik hoop ook dat jullie er wat aan hebben dat we er op deze topic over praten
_Inga schreef:Ik weet dan van mijzelf dat ik dan stil zou vallen..
Biebeltjuh ik vind het ook heel knap dat je het hier durft te vertellen
loolo schreef:jah okee maar ik zou het wel proberen of het lukt is wat anders maar toch...
en ik vind het ook heel knap van je dat je het durft te vertellen en ik vind het ook heel heel erg voor de mensen bij wie het gebeurd is!!!