Dat van de Leeuw konden ze al

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Misja schreef:Hier ook:
"Dhr de Leeuw geniet momenteel buiten van het zonnetje"
Slachtoffer: "Ow??"
Telefoniste: "Hhahahaha.. *uitleg grap*
Slachtoffer: "Dus Dhr de Leeuw is niemand? Een leeuw? Er heeft dus niemand gebeld?
loveshaffies schreef:en ook mijn moeder heeft gebedl naar mevrouw de leeuw, met het telefoonummer van Artis.
werd leuk gezegt, mevrouw de leeuw zijn we nu aan het voeren, op dit moment staat ze op de rost en kan dus niet aan de telefoon komen![]()
Citaat:erg grappig, mijn ma lag in een deuk
Sammie schreef:
Die van beroerte, zwanger en naar Irak gaan snap ik niet helemaal hoor. Wat is daar nou leuk aan?
flair schreef:Onze geintjes van vandaag op school:
Lokaal open laten maken door een lerares, in de voorraadkast gaan zitten met de hele klas, de lerares de deur weer op slot laten doen zodat degene waar we les van hadden niemand in het lokaal verwachtte. Lerares komt binnen, doet de kast open en treft onze hele klas gillend aan. Ze kreeg zowat een hartverzakking. Toen we in de kast zaten zagen we een heleboel rollen folie liggen, toen kwamen we op het idee om een andere leraar die helemaal gek van zijn volvo is te pakken. We hebben zijn hele auto in de folie gewikkeld en te koop gezet met deze advertentie: Te koop, volvo, nieuw in folie, 50 euro.
Erg leuke reacties
Gunufje schreef:Hahahaha net mijn vader in de maling genomen
Natasja91 schreef:Gunufje schreef:Hahahaha net mijn vader in de maling genomen
Met de Leeuw?![]()
(Mijn vader mag zo ook even)
Citaat:Pap
Men. de Leeuw had gebeld (van IBM) of je voor 6 uur even naar zijn huis wilt bellen.
-x- tasja
iwayalover schreef:loveshaffies schreef:en ook mijn moeder heeft gebedl naar mevrouw de leeuw, met het telefoonummer van Artis.
werd leuk gezegt, mevrouw de leeuw zijn we nu aan het voeren, op dit moment staat ze op de rost en kan dus niet aan de telefoon komen![]()
Mevrouw de Leeuw nog welHeb altijd gedacht dat 'vrouwtjes leeuwen' , tijgers heetten
Natasja91 schreef:Welke dierentuin?
Bij mij ArtisCitaat:Pap
Men. de Leeuw had gebeld (van IBM) of je voor 6 uur even naar zijn huis wilt bellen.
-x- tasja
Hij werk dus bij IBM (nu tijdelijk bij Deltaloid) en ook dat is in amsterdam
Citaat:De Leeuw
Blijdorp
Direct terugbellen!!
nr...
iwayalover schreef:loveshaffies schreef:en ook mijn moeder heeft gebedl naar mevrouw de leeuw, met het telefoonummer van Artis.
Mevrouw de Leeuw nog welHeb altijd gedacht dat 'vrouwtjes leeuwen' , tijgers heetten
Citaat:erg grappig, mijn ma lag in een deuk
Haha hij werkt dus wel goed die grap! De dierentuinen hebben vandaag de telefoonlijn roodgloeiend staan wed ik
loveshaffies schreef:
whahahahavrouwelijke leeuwen zijn geen tijgers muts, dat zijn leeuwinnen, dus zo apart was het net weer niet whahaha
Tyrza schreef:
Natasja91 schreef:aaaah hij trapte er niet in