in rijkleren over straat: mensen kijken naar je

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BounceBabe

Re: in rijkleren over straat: mensen kijken naar je

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 00:21

Hoevaak zien jongens nou zo'n strakke broek! Vind je gek dat ze je eens goed bekijken! Zoiets goddelijks hebben ze toch nog nooit gezien? Zo'n broek die onze paardrijmeiden zo gegoten zit? hahahaha Haha! Knipoog

Nee maar inderdaad.. er zijn ook andere reacties of blikken Vork

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 15:49

Hihi, ik moest gister nog naar de piercingshop om een sieraard te laten verkorten en tja, dat ligt op de route naar de paarden... Dus ik in mn outfit naar binnen en werkelijk waar alleen maar leuke reacties hoor, van al die 'ruige types' Vork

erik_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:21

Ok Meiden.. even voor de duidelijkheid. Als mannen/ jongens naar je kijken omdat je rondhuppelt in je strakke rijkleding is dat niet omdat het er raar of gek uitziet.. het ziet er gewoon erg spannend en lekker uit, dat is het. En dan bedoel ik natuurlijk niet de "net-uit-de-stal-met-klompen-look" hahaha maar dat geeft ook nix hoor.
Kortom don't worry, gewoon dragen, geen zorgen maken! Wij genieten wel..

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:30

Whaha. Als ik op m'n fiets naar de paarden ga dan zie ik soms ook wel eens van die mensen zo vreemd kijken.. Maarja, hoe moet ik er anders komen? Of moet ik me soms op stal gaan omkleden.

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:31

Ach, mensen kijken tegenwoordig naar alles. Schijt aan, ze kijken ook als ik mijn paard was op onze oprit enzo... Zien ze nog eens wat.

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:37

Precies!! Snap het trouwens ook wel hoor, als ze mij soms aankijken.. (zwarte broek die beige zou moeten zijn, allemaal vlekken op m'n jas....)

mellamoshan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:37

heb er schijt aan hoor. kan me echt niet schelen dat ik me rijkleding nog aan heb dan. ga er ook rustig mee naar de super...
had laatst ook paard in de tuin gezet... gehe kreeg behoorlijk rare gezichten van de buren woon nl gewoon in een woonwijk en heb een kleine tuin (ong. 8x8 ofzo)

heb erg gelachen om de rare gezeichten van de mensen uit de buurt!

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:38

Hahaha ik in rijbroek, regelmatig kapot, vieze jas die ooit lichtblauw was, roze muts en sjaal, en geen matchende sokken met hele vieze gympen. Gelukkig woon ik in een dorp en kent iedereen Nanza en mij.

louskeh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:40

Haha Mascha en ik gaan zo naar de winkel en iedereen doet zn neud dicht als wij langs lopen :p

Boeiend
Ik vind het wel grappig eingelijk die mensen die zich druk maken om een ander :p

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:40

ja,het is vreselijk ge*l als een vrouw in d'r rijkleren rondloopt en de paardenschijt aan de laarzen.

tsjongejonge,het is maar waar je je kick vandaan haalt hoor *zucht*

maar een bijzondere nuttige mededeling als eerste post hoor!

deze opmerking is nav de post van erik_je,om verwarring te voorkomen
Laatst bijgewerkt door Danielle_1 op 02-02-06 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:41

Kan mij ook niet schelen om zo over straat te gaan... doe het vaak zat. T zit nog lekker ook
Ik ga er ook gerust boodschappen in halen.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:43

Ik heb het weleens gehad dat ik langs de apotheek moest....en had echt geen tijd meer om me om te kelden vanuit de paarden dus maar gelijk door.

Zit er een heel lief klein meisje op een stoel te wachten met haar mama, zegt ze opeens mama het stinkt hier
En mama ssttt dat mag je niet zeggen

Terwijl het toch een hele logische opmerking was van zo'n kind

Verder krijg ik alleen maar geinige vragen: goh rij je paard? Neuh krijg er een kick van in een paardrijbroek rond te lopen

EsSther

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:45

het maakt mij ook niks uit... ga me echt niet speciaal omkleden omdat ik ff een boodschapje moet halen!!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:51

verootjoo schreef:
Ik woon in een boerengat waar het "normaal" is Niemand kijkt er van op

Yup hier hetzelfde!
En als ik ff naar venray ga dan kijken ze me ook wel aan.. maar dat boeit mij echt geen ene moer
Laat ze lekker kijken, ik weet wel beter

SylviaG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:51

Haha...nou ik ga ook gewoon in mijn rijbroek overal naar toe hoor! Leuk in combinatie met mijn hippe geruite sokken tot m'n knieen,voor ons heel normaal maar dat weet niet iedereen...haha!
In de supermarkt zie je wel mensen kijken maar dat maakt me niets uit hoor. Ga ook gewoon in mijn rijbroek ergens eten (geen diner hoor maar gewoon luchen ofzo). Maakt me niet uit. Alleen als ik erg vies geworden ben of erg naar de paarden ruik voel ik me soms wel opgelaten.
Maar ja, soms is het nou eenmaal efficienter qua tijd om gelijk door te gaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:53

Ik moet dus met de bus naar de paarden, en dan zit ik wel regelmatig in de bus met mensen van mijn leeftijd die naar hun opleiding gaat of iets dergelijks... die kijken me dan wel echt zo aan van ehhh

En dan heb ik ook nog ov, dus dat maakt het helemaal verwarrend voor sommigen geloof ik

_Natasja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 23:00

Ik heb laatst zelfs in de stad spullen gehaald in rijkleren.
Moest een broek ophalen in een nette winkel.
Kom ik binnen met mijn paardrijspullen
Ik had wel mijn leren laarzen aan die pas gepoetst waren.

meisje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 23:13

ik kleed me ook echt niet helemaal om als ik boodschappen moet halen, zorg wel dat ik er een beetje netjes en schoon uitzie, ze zijn het hier inmiddels wel gewend en ja tuurlijk kijken er ook vaak mensen, nouja lekker boeiend kijk ik gewoon terug, zo van..is er iets???haha!!
maar als ik net een vieze stal heb uitgemest en dus echt stink, tja dan kleed ik me liever wel eerst even om...

Sterre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 23:33

Dit topic is bijna een jaar oud, vandaar een slotje!