jipkip schreef:Meys schreef:Jipkip> als ik het goed begrijp wil jij een bvk laten doen zonder dat je ouders het weten en het liefst wil je na 6 weken weer te paard??
Ik heb geen site bekeken of folders of wat dan ook…ik heb wachtlijstenbemiddeling gebeld en die vertellen je waar je het beste naar toe kan gaan.
Als ik jou stukje zo lees dan komt het op mij over dat je er wel een beetje licht over denkt..het is inderdaad een operatie…en na een operatie moet je herstellen en bij de een duurt het langer dan bij de ander.
nee ik zit er over te denken om een bvg te laten doen. Het is zeg maar de bedoeling dat ik alles al uitgezocht heb etc en dat ik ze het dan zeg maar mededeel.. ik heb het al eens geprobeert er over te hebben maar ze blasen het gelijk af.. en ik heb idee dat als ik echt alles uitgezocht heb van hoe en wat en waar en waarom dat ik dan misschien meer serieus genomen wordt.
En het is echt niet een idee die vorige week is komen aanvliegen.. ik denk er al een paar jaar aan.. maar nu wordt ik in april 18 dus is het ook echt mogelijk om er iets aan te kunnen doen. Maar ik wil graag uitzoeken of het mogelijk is om het te laten vergoeden. (ik heb nl anorexia gehad en dat heeft de groei beperkt) Maar ik weet allemaal niet zo goed hoe.
Ik heb trouwens nu een website gevonden die me wel aanspreekt..: http://www.aesthetic.nl/
maar die prijzen!!ik dacht dat de prijzen ongeveer de helft lager lagen..!
heeft een van jullie ervaring bij deze? wat vinden jullie van de site?
Ik denk dat het handig is als jij een apart topic begint over borstvergroting, want alles loopt nu dwars door elkaar een een bvg is een totaal andere operatie als een bvk.