Er komt geen definitieve lijst meer want dan moet ik teveel wijzigen hier de wijz van vandaag Pony's B zonder nr 3 valt uit en onder aan er een bij Paarden B nr 4 valt uit Paarden L1 nr 1 en 7 valt uit
Geertruida Veenstra haar paard heeft het hoofd "geschild" vandaag precies waar het hoofdstel zit, maar ze mag mijn paard Shamira lenen morgen als dat okay is. Gewoon zelfde klasse ed. natuurlijk...
Ik ben ook net weer thuis... was een erg leuke wedstrijd!
Complimenten aan de organisatie ! Het was goed georganiseerd en alles liep perfect en op tijd.
Ook erg leuke prijzen werden er uitgereikt met dank aan de sponsors! Voor Syl kreeg ik een zak vol verschillende soorten "paardensnoepjes", die komt wel op .
Jullie allemaal bedankt voor de fijne en sportieve dag!!!!! Wij zitten met z'n tweeën op de bank uit te puffen van een geweldige dag!!! Hebben eindelijk gegeten tja, dat wil je nog wel eens vergeten op zo'n drukke dag.
Wij willen iedereen nogmaals bedanken voor hun geweldige inzet, dus ook de meiden die geschreven hebben, die ringmeester zijn geweest en geholpen hebben met van alles en nog wat!!!
Ook willen wij Lavanta nog bedanken voor haar bijdrage! Zij heeft namelijk NIET gereden, maar is wel langsgeweest om de 8 euro te betalen!!! Dit vonden wij echt helemaal toppie
Wij gaan nu nakleppen en morgen zet ik de uitslagen en foto's in het forum over Azië!!!