haha ja dat bedoelde ik ook, maar ik heb het er een beetje dom neergezet zie ik Bieden kan inderdaad tot morgenavond 12 u!
Ik ben net mijn bed uitgekropen heb zware griep Mijn laatste bod.....is 90 euro......En nu maar hopen !!!!
Ik wilde eigenlijk op tijd m'n bed in omdat ik de griep voel opkomen.Maar . . . . . . ik wilde dit ook niet missen.Mijn bod: € 95,00
Wat een inzet mensen!! Tijdens een (aankomende) griep toch nog bieden vind ik top! vooral op dit tijdstip!! Ik ben benieuwd hoe het af gaat lopen. Dit is in ieder geval de nieuwe tussenstand:Miran 85 euroAnnetteH 90 euroSilvester 95 euro!!
Ik denk dat ik Miran, AnnetteH en Silvester mag feliciteren!En natuurlijk wil ik iedereen bedanken voor de super inzet!!
YES ! !!! Helemaal blij !Hoe gaat het nu verder ? Ik maak geld over op het bokt rekeningnummer en daarna maken we afspraken ?!?!
En hiermee zijn de winnaars van deze veiling bekend:Miran 85 euroAnnetteH 90 euroSilvester 95 euroGefeliciteerd allemaal !Graag de betaling overmaken aan Pauline en onderling verdere afspraken maken.