Citaat:Op 2001-11-23 11:04, schreef Laura:Citaat:als katten zoveel meer voor je betekenen dan honden
---> Waar haal je dat vandaan dan?Citaat:Pril:
Ik ben erg gehecht aan mijn katten en paarden. Ik zeg ook altijd, er kan veel gebeuren maar als je aan mijn katten en paarden komt, dan kom je aan mij.Citaat:Jij kent die hond blijkbaar zo slecht
---> Kan je dat zien dan vanaf een berichtje op bokt?Citaat:Pril:
Ik heb dat paasei anderhalf jaar geleden van de straat geplukt en een leven gegeven. Hij was hongerig en doodsbang en bij ons is ie uitgegroeid tot een heel LEUK en LIEF hondje. Ik DACHT dat ik hem goed opgevoed had.Citaat:Als jij in je hond minimaal net zoveel tijd had gestoken als in je katten
----> wie zegt dat ze dat niet gedaan heeft?
Sorry, ik dus.Citaat:Maar de enige waar dit aan te wijten is jezelf
----> Ohja? Says who?
Nogmaals, dat is dus mijn meningCitaat:jij had je zaakjes niet in orde
----> ach laaaaat maar...
Nee. Niet laat maar.Citaat:Ik maak me echt heel erg druk nu. Niet goed voor mn gezondheid I know. Maar ik zie hier voor mn neus dat mensen hun meningen voor waar gaan aanzien. Het verhaal verdraaien. Zoals de uitspraken hierboven, dat is toch allemaal B*llsh*t? Wie ben jij om dat te zeggen?
Wie ik ben? Iemand met EN honden EN katten.
En ook een van mijn katten is 'vermoord' door de hond van de buren. En tja, ook daar, niet de schuld van de hond, maar van het baasje dat geen flauw benul heeft van honden.Citaat:Ik kan er absoluut niet tegen dat zoiets zo gaat. Iemand meteen maar veroordelen, en dan nog eens op basis van stellingen die je ter plekke verzint.
Wat verzin ik hier dan?Citaat:Wie zegt dat zij niet net zoveel houdt van haar honden als van haar katten?
Zijzelf dus.Citaat:GRRRRR....
inderdaadCitaat:Denk nou allemaal eens na, en lees het bericht 4x vorodat je een mening geeft. En ga niet voor anderen denken.
Alles goed en wel, maar jij zit nu voor mij te denken!Citaat:'ze zal wel niet van haar hond houden'
Werkelijkwaar, dit zal wel een druppel op een gloeiende plaat zijn maar ik kan er niet over uit.!!
Ik ook niet.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Esmeetje op 2001-11-23 12:48 ]</font>
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Esmeetje op 2001-11-23 12:51 ]</font>

Denk nou allemaal eens na, en lees het bericht 4x vorodat je een mening geeft. En ga niet voor anderen denken.
. Ik vraag om duidelijkheid !!!meer niet !! 
) en als ik het verhaal lees denk ik ook dat ze wel heel agressief naar de hond toe reageert maar........... ze schreef dit in "the heat of the moment" om het van zich af te schrijven. Een van mijn honden heeft een aantal jaren geleden de twee konijnen van mijn dochtertje vermoord. Hij had het voor elkaar gekregen de kooi open te maken en toen mijn dochtertje wakker werd en de kamer inkwam zag ze overal delen konijn en bloed. Dat maakte mij zo kwaad op die hond dat ik ook niet bepaald zachtzinnig was toen ik de hond afstrafte. En ik strafte niet op het moment maar achteraf. Fout, ik weet het maar ik ben niet perfect (wie wel). Weten hoe je met honden om moet gaan wil niet zeggen dat het niet kan voor komen dat je soms je zelfbeheersing kan verliezen en als er iets gebeurt wat zo erg is blijf dan maar eens rustig. De hond hebben we nog steeds maar hij is absoluut onbetrouwbaar bij konijnen, cavia's etc. Met de katten is hij overigens de beste vriendjes. Ik weet zeker dat Pril straks de beste oplossing voor de hond zal kiezen en natuurlijk zou het vreselijk zijn als hij in moet slapen maar dat is altijd beter dan de rest van zijn leven aan de ketting met een muilkorf omdat hij te onbetrouwbaar is.
(ik weet nog niet hoe de gezichtjes werken)

maar om je hond nou te vermoorden
. Ik zou ook KWAAD zijn geweest, maar ik zou mijn dieren niet een kogel door het hoofd kunnen schieten