Miep heeft niet in het ziekenhuis gelegen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:09

Daar dacht ik ook net aan.... Die moest toch overgeplaatst worden ofzo?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:09

Heeft ze wel een broer Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:10

ThePast03 schreef:
Heeft ze wel een broer Verward

Dat is ook wel een interessante vraag Haha!.

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:11

Lovely schreef:
Dat is ook wel een interessante vraag Haha!.

Hehe zal ook wel gelogen zijn Haha!

Zie je dit soort berichten krijg je nu, niemand gelooft meer iets van Miep.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:14

Ik kan er niets aan doen, maar vind t dieptriest, iedereen op bokt heeft zich hier zorgen over haar gemaakt, blijkt t een groot leugen te zijn! dat is toch gewoon om aandacht vragen!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 13:17

Ja ze heeft wel een broer. Of die in het ziekenhuis heeft gelegen weet ik niet.

verana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:17

Zo daar klapper ik wle even met mijn oren
Dit had ik niet verwacht

Maar even over het bokken vanuit het ziekenhuis dat kan wel
Ik heb zelf gebokt vanuit het ziekenhuis
En ik lag toch echt een paar uur erna op de operatie tafel

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:20

Miep, drie dingen heb ik jou te zeggen:

1. Zoek hulp, en besef wat je anderen en jezelf hebt aangedaan.
2. Ik hoop dat je je diep schaamt, ik heb gezien dat je in topics van Dorine ook gereageerd hebt, dus je bent bekend met wat Dorine voor Bokt betekend heeft, en wat Bokt voor Dorine betekend heeft.
Dat is een voorbeeldje, er zijn zo nog voorbeelden (andere users, sommige hier ook al aangehaald)
De hulp die van hieruit gegeven kan worden, het medeleven, wat Bokt voor mensen kan betekenen en wat mensen voor Bokt kunnen betekenen: je heb het allemaal besmeurd. Denk daar aub over na.
3. Succes.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:22

Heike schreef:
Of die in het ziekenhuis heeft gelegen weet ik niet.

Zal ook vast wel niet

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:22

Is Dorine ook van bokt Koe

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:23

x4you: zoek maar op gebruikersnaam Dorine Lachen.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:27

Nee dat van Dorine was wel waar Huilen

Ze is vorig jaar overleden aan kanker....

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:34

Sundancer schreef:
Ze is vorig jaar overleden aan kanker....

Ja.. Bijna een jaar geleden alweer.. Huilen Een gemis voor heel bokt.. Verdrietig

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:36

Sorry dat ik dat vroeg, dat wist ik niet.
iedereen veel sterkte!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:47

ergens stond hier dat ze het har ouders zou vertellen
Hoe weten wij ook of dat echt gebeurd?
want die moeten het zeker weten, anders krijgt ze misschien nog niet de hulp die ze nodig heeft.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:50

Ik geloof dat Heike daar wel op toeziet op de een of andere manier, ze had ook contact met Miep. Maar ik hoop idd ook dat het wel gebeurt...
Laatst bijgewerkt door Justy op 27-06-04 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:50

Ja idd, als ze hier overliegt, waarom zou ze daar ook niet over liegen!

Ja of Heike belt haar ouders Verward

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:57

Justy schreef:
Ik geloof dat Heike daar wel op toeziet op de een of andere manier, ze had ook contact met Miep. Maar ik hoop idd ook dat het wel gebeurt...

Alle informatie rondom de melding dat Miep niet in het ziekenhuis zou hebben gelegen, is door het team en met name door Heike zeer zorgvuldig nagevraagd. Heike heeft ook zeer zorgvuldig gehandeld naar Miep zelf. Mede vanwege het feit dat Miep dan wel niet in het ziekenhuis heeft gelegen, maar dat er wel degelijk iets ander met haar aan de hand is als ze zo'n verhaal plaatst. Hiervoor heeft Miep hulp nodig. De ouders van Miep zijn op de hoogte.

Ik vind het persoonlijk heel vervelend dat Miep zoveel leugens over haar ziekte heeft vertelt op bokt. Aan de andere kant vind ik het heel vervelend dat ze zich blijkbaar zo naar voelt, dat ze meent dat ze dit moest doen. Miep heeft hierbij hulp nodig en een lange weg te gaan. Ik wens haar daar veel sterkte bij toe.

Sofionna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:09

Ik denk niet dat ze het zomaar heeft gedaan.. Meer ga ik er niet over zeggen..
Maar bannen of niet.. Ik denk (weet haast wel zeker) dat ze nu toch niet meer graag op bokt zou komen..
Ik hoop wel dat ze nog komt uitleggen waarom ze het heeft gedaan..
Laatst bijgewerkt door Sofionna op 27-06-04 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:12

Met de broek op m'n schoenen vraag ik me af hoe het in boktvredesnaam
mogelijk is dat een Penny4evah, die hier de bokkers met een
schaduwaccountje een boel pret bezorgde geband wordt,
terwijl deze Miep met een bokt-strafblad na deze zieke stunt nu als
deerniswekkend bokkie gekoesterd en in de boktwatten gelegd wordt? Verward Verward

In Nederland word je, als je slachtoffers maakt terwijl / omdat je
niet toerekeningsvatbaar bent uitgesloten van de maatschappij en
verplicht behandeld (TBS).
En kunnen je slachtoffers procederen voor smartegeld.

Maar op bokt, dat zulke strenge normen hanteert dat je er nog geen
animatie van een schuddekontje mag plaatsen Tong uitsteken , werkt dat kenneljk
anders.

Gaan we er nu soms een boktforum bij krijgen voor sneue bokkies
die het spoor bijster zijn, de pathologische leugenaars?

Kandidaten genoeg, lijkt me. Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:13

Citaat:
terwijl deze Miep met een bokt-strafblad

wat heeft ze dan nog allemaal meer op haar kerfstok?

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:15

Een ban, 2 schaduwaccounts Lips are sealed

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:22

ik denk dat er ook wel een ban gaat komen, althans ik vind dat moet.. voorlopig... in eerste instantie zou ik zelf zeggen een voorlopige ban en dan mag ze osn vertrouwen terug winnen. ALS ze wil, maar als ze al een ban gehad heeft Scheve mond ik weet niet....

waterkippie, er komt vast nog wel een maatregel de moddies willen haar nu nog een kans geven om zichzelf te verantwoorden geloof ik.

Ik vond het gewoon erg dat het vertrouwen van onze goede bokkers beschaamt is. En vooral, dat mensen nu 2 keer zullen nadenken voor ze iets geloven als er iemand ECHT ziek is... pffffffffffffffff

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:23

Ik denk idd dat 'Miep' nu wel bewezen heeft dat ze maar beter een defenitieve ban moet hebben (en geen naamsban, want ze maakt rustig wéér een nieuwe account aan. Aan de laatste berichten van haar 1e account te lezen en deze coma/ic/bijnadood-topics, is ze gewoon erg zielig (in de meest ruime zin vh woord).

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:26

Tjonge jonge zeg..!!! Hier schrik ik dus echt van he.
Het spijt me zeer Miep, maar heb ff geen goed woord voor jou over nu!! OOk al heb je waarschijnlijk je redenen ervoor, omdat je "zogenaamd"een klote jeugd hebt gehad zonder de aandacht die je nodig had en daarom waarschijnlijk dit verhaal hier neer hebt gezet.
Je hebt een hele hoop steun hier gehad, mensen die serieus verdrietig waren en elke dag smorgens en savonds op bokt keken om op de hoogte te blijven hoe het met jou verliep, waaronder ik er een van was!!
Het spijt me zeer, maar er werd gevraagd netjes te blijven, omdat je zelf meeleest en vanwege een hoop andere redenen. Ik zal mn best doen, maar ben zwaar teleurgesteld!
Wat dacht je van Nikyu oa, ik heb veel bewondering en respect voor haar, hoe zij maar haar ziekte omgaat, ook al ken ik haar niet. Wat dacht je van mijn zusje, die in werkelijkheid zo heeft gelegen(nog erger zelfs) als jouw verzonnen verhaal, wat dacht je van mijn verdriet om haar die naar boven kwam toen ik jouw verhaal las, al die mensen die kaarsjes branden en die lieve Sonja die dat op touw zette. Zij in je laatste topic vertelde niet meer deel te nemen aan jouw topics, daarmee een risico nam heel bokt over zich heen te krijgen, omdat ze je liet "vallen"..
Nee meisje, je bent een zieke vrucht, je word vriendelijk bedankt. Wat mij verbaasd is dat je de medische termen erg goed wist en exact het reilen en zeilen betreffende een bepaalde ziekte, dus dit heb je goed uitgeplozen voordat je de aandacht ging trekken en geloof me, je hebt het mooi voor elkaar en nu weer, weer pagina's vol wat om jou draait. Ik kon het niet laten te reageren en ben Heike dankbaar dat ze dit openbaar heeft gemaakt en dat jij nog zo "vers"in je bovenkamer bent om dit aan haar aan te geven om mede te delen. Vind je laf dat je dit zelf niet durft en de risico's er niet van durft aan te gaan.
Weet je wat ik als eerste dacht toen ik dit topic las?? Ik dacht ze zegt dit maar, om van alle bezorgde en vingerwijzende bokkers af te komen..Ik probeerde het positieve er nog uit te halen, tot ik verder las en de mods het goed hebben nagetrokken of je verhaal kloptte. Notabene nog een kaart gestuurd aan je ouders met een peptalk, omdat ik het zo naar vond voor ze..
Nee Carmen, een ding hoop ik dat waar is uit je verhaal en dat is het bezoeken van een psychiater. (moet trouwens eerlijk zeggen, een psych aan huis vond ik al wat vreemd en ook een zuster de hele dag, maar dacht ach ze hebben vast een hele boel geld dat dat kan).
Ik hoop dat je ballen hebt en karakter kan tonen door hier iets van je te laten horen en dat je ouders in het echt niet zo meegaand met je zijn als in je topic en ze je met een schop onder je reet naar een psychiater sturen.
Een ding weet ik nu wel, mensen met een net geregistreed schaduwaccount reageer ik niet meer op, wie weet ga je daar gewoon je spelletje weer verder spelen. Zonde voor de mensen die dat account echt nodig hebben en daardoor minder steun krijgen van mensen, maar dat heb jij veroorzaakt...
Succes in je verdere leven en hoop dat je er echt wat mee gaat doen, serieus, want iemand van 18(als je profiel waar is)kan onmogelijk nu al zo verrot zijn enverpest voor dr hele leven. Dus doe wat met deze ervaring!