Uggs ;)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 19:15

Laura schreef:
Mijn Uggies komen bij Van Woensel vandaan

Geen originele dus? Want die verkopen ze daar toch niet?

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 19:18

SpLaSh_ schreef:
Enne, hoeveel heb jij voor je Uggs betaald , als ik zo brutaal mag zijn om dat te vragen ? Bloos Schijnheilig

Van mij wil je dat niet weten Bloos!

In de uitverkoop zullen ze waarschijnlijk nooit gaan. De modellen van nu zijn ook nog de modellen van een tijd geleden, er zijn alleen nieuwe kleurtjes bij gekomen (babyblauw en babyroze). Ze zijn overigens al een flinke tijd te koop, alleen in Nederland maar op een paar adressen. Het zijn surfschoenen, ook al vind ik ze me te kostbaar om ermee door het bijtende zeewater te lopen..

Je hebt ze nu trouwens ook in het knaloranje voor het EK. Gemaakt door een Nederlands bedrijf die laarzen maakt bijna identiek aan UGG's (ze noemen ze ook gewoon zo), maar dan een stukkie goedkoper. Ze hebben ze overigens ook in normale kleuren en de levertijd is niet dik een half jaar, zoals in Amerika wel het geval is. Ik zal de URL eens opzoeken..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 19:21

O Jezus wat afschuwelijk!

Zou niet weten waar ik die onder moest dragen. Onder een broek is lomp en onder een rokje lijk je net een worst.

Nou ja voor in de winter als niemand me ziet in de sneeuw op stal...tja dan kan t wel maar ja daar is de prijs weer niet naar.

Nah ja....

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 19:30

Ik heb ze onder een jogging-Juicy-broek aan Scheve mond
Dezelfde als Pam draagt op de eerste pagina, alleen dan in het blauw

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 19:31

gera"]
[quote="SpLaSh_ schreef:
Enne, hoeveel heb jij voor je Uggs betaald , als ik zo brutaal mag zijn om dat te vragen ? Bloos Schijnheilig

Van mij wil je dat niet weten Bloos!

In de uitverkoop zullen ze waarschijnlijk nooit gaan. De modellen van nu zijn ook nog de modellen van een tijd geleden, er zijn alleen nieuwe kleurtjes bij gekomen (babyblauw en babyroze). Ze zijn overigens al een flinke tijd te koop, alleen in Nederland maar op een paar adressen. Het zijn surfschoenen, ook al vind ik ze me te kostbaar om ermee door het bijtende zeewater te lopen..

Je hebt ze nu trouwens ook in het knaloranje voor het EK. Gemaakt door een Nederlands bedrijf die laarzen maakt bijna identiek aan UGG's (ze noemen ze ook gewoon zo), maar dan een stukkie goedkoper. Ze hebben ze overigens ook in normale kleuren en de levertijd is niet dik een half jaar, zoals in Amerika wel het geval is. Ik zal de URL eens opzoeken..
[/quote]

Hmm jawel ! Ik weet ongeveer wat ze in de winkel kosten ! Rolleyes

Hm , ik weet het zo net nog niet van die uitverkoop , ze werden hiervoor eigenlijk bijna nooit gedragen ,je zag er niemand mee , ze zijn toen echt weer met zo'n ragegolf naar nederland gekomen , en ze zullen er vast ook wel weer uitgaan , maar.. we zullen het zien Haha!"

Ik wist trouwens niet dat het surfschoenen waren ! haha ! *LOL*

Linardsje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 19:31

Wat heeft iedereen met die dingen. Mag ik even zeggen dat ik ze vreselijk vind? Knipoog (en ja ik ben ook benieuwd wat die dingen nou nog kosten)

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 19:32

Ik vind het trouwens heel erg leuk onder een rokje , en als je je spijkerbroek erin doet Haha!

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 01:55

Jippie!!! Familie uit australië stuurt ze naar me op Haha! Veel goedkoper dan hier, even een belletje gepleegd Tong uitsteken Dus als er nog meer mensen ze willen, kan ik kijken of ik iets kan regelen Lachen
Nu sta ik alleen nog voor een er groot dilemma.... lange of korte??

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 02:05

de enige mooie schoenen die ik op de site heb zien staan zijn die bergschoenen

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 16:52

Supertje schreef:
Jippie!!! Familie uit australië stuurt ze naar me op Haha! Veel goedkoper dan hier, even een belletje gepleegd Tong uitsteken Dus als er nog meer mensen ze willen, kan ik kijken of ik iets kan regelen Lachen

Ik heb me korte in de P.C. Hoofdstraat gekocht voor 180,maar wil graag ook hoge hoeveel kosten ze vanuit Australie?

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 16:54

UG=ugly!

Lijken wel pantoffels
ja ze zitten vast lekker maar je gaat toch ook niet met je pantoffels de straat op Verward

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 17:04

nee mooi zijn ze zeker niet,daarom worden ze ook UGLY'S genoemd..Maar ik heb nog nooit schoenen gehad die zo fijn zitten je kan er uren mee lopen..( lekker shoppen dus )En in Amerika zijn ze onder de celebs zo HOT omdat ze comfort bieden..Je moet nagaan die lopen alles galafeestjes af op hun Manolo Blahnik naaldhakken en dat is meer wie mooi wil zijn moet pijn lijden,dus lopen ze in het dagelijks leven met de Ugg boots.. Die je voeten met 30 graden onder nul warm houden en met 50 graden boven koel,teminste als je de site van de Ugg boots moet geloven..

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 17:09

volgens mij hebben we op de zaak vorige week een sample van die afgrijselijke dingen binnengekregen om uit te vinden onder welke goederencode ze geïmporteerd en ingeklaard moeten worden....

In het echt zijn ze nog lelijker als op de foto's.... Haha!

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 17:39

Nog lelijker Lips are sealed

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 18:11

DaniellevA"]
[quote="Supertje schreef:

Ik heb me korte in de P.C. Hoofdstraat gekocht voor 180,maar wil graag ook hoge hoeveel kosten ze vanuit Australie?
[/quote]

De hoge kosten incl. verzenden vanuit Australië 130 australische dollar (australische dollar is even uit mijn hoofd zo'n 65 cent, maar pin me er niet op vast). Een heel stuk goedkoper dus Lachen

Als je interesse hebt, laat het me maar even weten Lachen

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 20:16

Nee , ze kosten $110 incl. verzenden nu op de website van UGGS , moet je maar ff op google intypen ! Ik heb gister nog gekeken Haha!

Omgerekend via het GWK kosten ze dan E66.60 Haha! Stukken goedkoper !
Maar nu wil ik wel eens weten wat ze dan bij van Woensel kosten ?

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 20:43

Ik weet het eigelijk niet, iedereen roept nu wel weer ieuw; maar dat was met die puntschoenen ook, en die waren daarna harstikke hip en leuk.
Ik zou ze best willen voor de winter, ze hebben echt een hoog knuffel gehalte Tong uitsteken en ik ben gek op lage schoenen zonder hak, die lopen zoals gympies of pantoffels; het ideale excuus dus met mijn 1.83 Haha!

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 20:54

Sorry ik vind ze niets En dat zal ook niet veranderen. Zelfs als heel de wereld hiermee zou lopen zou ik op mn gympies blijven rondhuppelen.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 21:34

Liever pijn lijden op m'n punters dan op deze afschuwelijke dingen lopen!

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 21:39

$110 = 66euri???
dacht t niet he lieverd, betje in de war met de gulden misschien? Haha!

veer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 21:46

Ha ha ja precies Knipoog Hee maar, maken die uggs je voeten niet onwijsss groot? En zijn ze wijd van boven, oftewel moet je dikke kuiten hebben?

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 22:41

Laura schreef:
$110 = 66euri???

Australische dollar Knipoog Die is heel wat lager dan de amerikaanse....
En op de website van UGG's komen de verzendkosten er nog bij, dat is niet incl. verzenden.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 23:11

x4you schreef:
Nog lelijker Lips are sealed

kan ik me niet voorstellen Haha!
Scheve mond

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 23:57

Ik vind ze ook niet mooi.
Maja als iemand ze wilt dragen, ik vind het best. Maar mij zal je dr niet zo snel in zien! Haha!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:05

Laura schreef:
$110 = 66euri???

Nope , Australische Dollar , dus denk het wel Lieverd..... Extreme duivel

Enne , op de site staat er FREE SHIPPING , dus volgens mij betekend dat 'vrij verzenden' , ik weet alleen niet of het ook geldt naar Nederland...