Djoena schreef:Ik heb na 5 jaar ergens gewerkt te hebben ook geen georganiseerd afscheid gehad. Eerlijk gezegd heb ik daar ook nog nooit van gehoord en al helemaal niet voor iemand die een periode van 2,5 jaar ergens gewerkt heeft en er ook nog voor kiest om zelf weg te gaan. Wel kreeg ik van diverse vaste klanten een afscheidscadeautje en heb ik zelf de collega's waar ik goed mee ging meegenomen voor een drankje in een café. Het eerste rondje was van mij.
Ik heb wel bij het weggaan voor pensioen, of doordat iemand niet meer kon werken wegens kanker een gepast afscheid voor diegene meegemaakt en dat was in mijn ogen niet meer dan normaal.
Ik heb het niet over een groot afscheid. Even momentje bij koffieautomaat waarbij ze persoonlijk kaartje overhandigen ofzo.. het is geen miljoenen bedrijf, team is afgelopen jaar gegroeid van 6 naar 12. Ken de directeur, korte lijntjes, bij iedereen die ging of je lang of kort in dienst was, is er altijd wel even momentje gedaan. Dus ik had ook wat verwacht...