Deze is erg lekker! De simpele versie (als je geen tijd/zin hebt om zelf een salsa in elkaar te draaien) is met muhammara, of van die kant en klare tapenade uit de supermarkt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
friezenfan2 schreef:Iemand hier een lekker recept met flatbread? Ik wil hem liever niet vullen met iets van shoarma of falafel maar iets creatievers.
friezenfan2 schreef:Iemand hier een lekker recept met flatbread? Ik wil hem liever niet vullen met iets van shoarma of falafel maar iets creatievers.

friezenfan2 schreef:De dumpling bake van de ah. Met groenten gyoza's, paksoi en rijst. En het is ook nog eens lekker.
Ik was even bang dat het zonde zou zijn van de gyoza's maar nee dit ga ik zeker nog eens maken.
[ Afbeelding ]
En bedankt voor de ideeën voor de flatbread er zitten dingen bij die me lekker lijken.
friezenfan2 schreef:Ja ik vond het lekker.
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... dvertorial
Het was deze. En ja ik heb de rode peper weggelaten.
Hopelijk komt er in het komende allerhande nog een recept met die Red Phoenix satay red curry saus want ik zou niet precies weten waar ik het nog meer bij kan gebruiken. Het gerecht was niet pittig mocht dat de reden zijn dat je er om twijfelt.
Maar heb jullie weer gevonden! 
maar hij was tevreden haha!