Lotgenoten met kleine nachtbrakers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:13

Hier heeft ze ook altijd bij ons geslapen als het niet lukte in dr eigen bed onder het motto beter allemaal wel slapen dan allemaal niet. Zd is nu 9 en ik denk dat ze nu nog eens per maand erbij komt halverwege de nacht. En zo nu en dan vind ik het ondertussen zelfs wel gezellig, valt ze tegen me aan weer in slaap en heerlijk om dan met elkaar wakker te worden. Ik weet dat ze ook wel eens zelf wakker wordt en weer in slaap valt, ze kan het wel dus en tegen de tijd dat ze 16 is is het vast over.

Crista

Re: Lotgenoten met kleine nachtbrakers

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:26

Hier inmiddels een 7 jarige, maar r9nd de leeftijd van 3 jaar sliep hij altijd mega onrustig. Snachts regelmatig met zijn hoofd tegen de bedrand "slaan", ondersteboven in bed, uit bed vallen (bed heeft een rand van 15 cm) enz... hij sliep dus wel, maar werd dood moe wakker.

Toen een verzwaringsdeken gekocht. Niet zo'n kinder ding, gewoon meteen 7 kilo. Eerst ermee op de bank gelegd voor middag dutje, zodat ik zeker wist dat hij hem van zich af kon krijgen.

Hij is, zoals ik al zei, nu 7 en die verzwaringsdeken is zeker tot hij 6 was altijd overal mee naartoe gegaan!

Hij is zo veel beter gaan slapen door dat ding. Nu kan hij ook onder een gewoon dekbed slapen, maar geeft zelf aan zn "zware deken" toch wel fijn te vinden.

Op vakantie slaapt hij ook altijd slecht... ander bed, vreemde omgeving. Sinds paar jaar nu een vouwwagen waar hij een eigen 2 persoonsbed heeft. Dat vind ie fijn, welke vakantie hetzelfde eigen bed. En als ie dan toch onrustig is, kruipt onze hond vaak bij hem. Dan slaapt ie me toch een partij fijn, rustig en lang! Normaal altijd tussen 5 en 6 wakker, ligt de hond erbij, slaapt ie uit tot half 8 ofzo!

Vonden hem afgelopen jaar ook ineens met slaapzak en al bij de hond in de mand smorgens. Hond vond het wel gezellig, kind vertelde dat ie snachts niet kon slapen en de hond had geroepen, maar die kwam niet. Dus was ie zelf maar naar haar toe gegaan. Hebben er smakelijk om gelachen.

Maar verzwaringdeken zou ik dus echt als een optie proberen! Sterkte, op naar betere nachten!