Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 10:50

Lara schreef:
Ja ik ook, Femke.. Alweer odido storing.. Als ik het vergelijk met vorige storingen kan het best wel eens de hele dag duren...

Maja wel minder kans op doomscrollen op mn telefoon i guess??

Het begint mij écht te gek te worden met odido.

Toen het t-mobile was heb ik denk ik in 8 jaar tijd 1 x een storing meegemaakt. En dat was lokaal, een mast waar iets mee mis was.

Sinds het Odido is keer op keer op keer op keer.

Vanwege mijn manier van leven is een stabiele verbinding erg belangrijk.
Tijd om verder te gaan kijken.

Afbeelding

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 11:00

poedersuiker zelfscankassa's van de Lidl. Echt onbruikbaar.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 11:07

Ik vraag het omdat toen onze jongste op onze kamer sliep ze zo bewegelijk was in haar slaap dat iedere keer als ik haar beentjes en armpjes hoorde bewegen onder haar dekentje, ik dacht dat ze wakker werd en ik ook wakker werd en door mij mijn man.Ze is dus na 6 weken naar haar eigen kamer verbannen. De oudste heeft 4 maanden bij ons geslapen tot ze uit de wieg was gegroeid. Maar je moet doen wat voor jullie het fijnst is. Komt goed, je moet echt even de eerste dut door. En ik vind dat je hier ook je verhaal kwijt kan.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 03-12-25 11:13, in het totaal 1 keer bewerkt

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 11:08

denisesilver schreef:

oh ja, mee eens. Ik heb er elke week problemen mee. De weekboodschappen passen nooit qua gewicht en dan sta je lang te wachten voor er een medewerker komt om je te verlossen.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 11:09

F_T schreef:

Toen het t-mobile was heb ik denk ik in 8 jaar tijd 1 x een storing meegemaakt. En dat was lokaal, een mast waar iets mee mis was.

[ Afbeelding ]

Ja snap ik, bij mij doet 'ie het nu weer, alleen niet heel stabiel. Ik heb hier op kantoor gelukkig ook een vaste aansluiting, dus het is enkel mn mobiel die problemen geeft. Desalniettemin irritant, maar voor jou dan al helemaal vervelend.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 11:09

Lara schreef:
F_T schreef:

[ Afbeelding ]

Ja snap ik, bij mij doet 'ie het nu weer, alleen niet heel stabiel. Ik heb hier op kantoor gelukkig ook een vaste aansluiting, dus het is enkel mn mobiel die problemen geeft. Desalniettemin irritant, maar voor jou dan al helemaal vervelend.

Bij mij nu ook instabiel.

Wel niet, wel niet etc.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 11:12

Heb al weken dat Disney+ niet fijn afspeelt op de tv. Regelmatig aan het bufferen.

Mobiel en thuis odido. Misschien toch maar een keer overstappen, want dit is niet leuk meer. T mobile was beter. -O-

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 11:21

Britta, ik had dat dus andersom, als ik geluid hoorde op de kinderkamer was ik klaarwakker.
Als mn dochter naast me beweegt is dat blijkbaar vertrouwd voor mijn hersenen. En het grappige is dat wanneer de begingen meer of anders zijn ( richting kruipen of klimmen) ik alert wakker word. Grappig om te merken hoe een lichaam daarop reageert.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 11:22

Telpeva schreef:
Lau schreef:
Kan ik al naar bed? Ben zo zo zo zo moe en lichtelijk ziek. Maar heb geen zin om nu te gaan slapen en dat om ficking 6 uur ofz weer wakker te zijn.

Anders nog even een lekker kopje thee, of lekker warm onder de douche? Beterschap!

Gisteren op pad geweest, vandaag spierpijn als een malle.

Ja dit uiteindelijk gedaan en toen 2 uur liggen woelen omdat ik over mijn slaap heen was :')

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 11:23

Lau, helpt melatonine niet in dat geval?

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 11:37

Ik heb slaapthee en neem 's avonds magnesium, werkt echt als een tierelier!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 11:40

Mijn dochter heeft tot 5 jaar naast me geslapen en gaf toen zelf aan naar der eigen kamer te willen .

Toen heeft haar jongere broertje het stokje van haar overgenomen en nu ligt mijn zoontje de week voor volle maan ( dus nu) naast me.
Ik vind het prima dat hij naast me ligt, nu kan ik gewoon doorslapen want dat doet hij prima als hij naast mij ligt.

Trek je niks aan van wat “ hoort” maar waar jullie je goed bij voelen jolliegirl.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 11:44

De buurman die z'n tuin met de hogedrukreiniger aan het schoonmaken is én keihard kerstliedjes aan heeft staan

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 12:01

Jolliegirl schreef:
Britta, ik had dat dus andersom, als ik geluid hoorde op de kinderkamer was ik klaarwakker.
Als mn dochter naast me beweegt is dat blijkbaar vertrouwd voor mijn hersenen. En het grappige is dat wanneer de begingen meer of anders zijn ( richting kruipen of klimmen) ik alert wakker word. Grappig om te merken hoe een lichaam daarop reageert.

Ik ging iedere nacht bij haar kijken want als ze te lang sliep werd ik ook weer achterdochtig :j
Mijn man werd er soms weleens koekoek van :')

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 12:07

juval schreef:
denisesilver schreef:

oh ja, mee eens. Ik heb er elke week problemen mee. De weekboodschappen passen nooit qua gewicht en dan sta je lang te wachten voor er een medewerker komt om je te verlossen.

Grappig, wij gingen niet meer naar de Lidl omdat we altijd zo lang bij de kassa stonden te wachten. Na de verbouwing hebben ze zelfscan en ik vind het ideaal. We gaan weer elke week heen voor de grote boodschappen. Nou scan ik alles zelf met mijn telefoon dus bij de kassa alleen mij Lidl pas scannen en betalen. We gaan nu alleen nog maar naar de Albert Heijn voor specifieke producten.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 12:11

zonnebloem18 schreef:
juval schreef:

Grappig, wij gingen niet meer naar de Lidl omdat we altijd zo lang bij de kassa stonden te wachten. Na de verbouwing hebben ze zelfscan en ik vind het ideaal. We gaan weer elke week heen voor de grote boodschappen. Nou scan ik alles zelf met mijn telefoon dus bij de kassa alleen mij Lidl pas scannen en betalen. We gaan nu alleen nog maar naar de Albert Heijn voor specifieke producten.

oh, hoef je dan niet te wegen? dan ga ik dat ook eens proberen.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 12:13

Nee dan kan je het meteen inpakken.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 12:34

Mijn papa heeft nu kpn voor zijn noodknop en nu blijft deze werken, echt handig een noodknop die dan storing heeft als hij nodig is -O-

Kwa slapen en kinderen geen ervaring mee. Wel met honden. Heerlijk een warm lijf tegen je aan in de nacht. Ik mis het echt heel erg. Zo koud en stil in bed nu als ik alleen ben. ;(

Mijn ergernis van afgelopen weken vooral. Verzekeringen, administratie, instanties. _-:( Niks maar dan ook niks lijkt in een keer simpel te kunnen. Mijn .... hier, mijn .... daar waarvan ik geen weet had dat ik dat had. Wat dan weer niet werkt omdat digid eruit ligt. Maarje wel moet reageren op een document dat klaarstaat :list:

Dingen moeten printen zonder printer. Want het moet op papier opgestuurd worden. En raakt post.nl het weer kwijt -:(- Terwijl wat anders juist alleen digitaal kan en je alleen papieren hebt onvangen. De ene van een instantie zegt dit, nieuw systeem en vervolgens is alle communicatie verdwenen.

Verzekering overzetten op een andere naam. Zou simpel moeten zijn maar nope van een gaat inmiddels week 3 in van bellen, mailen, online tekenen (neeee dat kan niet anders maar werkt weer niet omdat ipad, of telefoon en moet een pc zijn enz -:(- ) ga zo maar door. Vervolgens presteren ze het om twee keer de verkeerde naw gegevens te gebruiken. Ik ben er wel zo klaar mee inmiddels . %) Torenhoge stress door de continue stapeling van sjit erdoor. Er staan nu 5 terugbelverzoeken en twee klachtenprocedures waarvan een klacht over de compleet ontbrekende maar beloofde klachtenafhandeling) actief bij 4 instanties of bedrijven. :evaw:

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 12:41

Lig al 1,5u in bed, deken over de benen.

1 kat bij de voeten en de andere op schoot..

Beide heerlijk warm. <3

Maar mijn voeten, ijs-ijs,ijskoud. ;(

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 13:04

Vorige week is hier iemand met de riolering bezig geweest en nu ruikt de kelder gigantisch naar riool. Ik ben maar een kruidkoek gaan bakken, dan ruikt het hier straks hopelijk iets beter -O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 13:09

chanicha schreef:
Jolliegirl onze oudste, inmiddels 40, heeft ook lang tussen ons in geslapen maar de jongste wilde dat niet, ook goed.
Zij werd ‘s avonds wakker en wees al naar onze slaapkamer :')
Je moet doen wat jij denkt dat goed is hoor!
Ik werd ook raar aangekeken toentertijd, maar mijn dochters hebben het ook met hun eigen kinderen gedaan en het is helemaal goed gekomen :j

Hier heeft die tot 3 maanden bij ons geslapen. Maar nu gaat die ouwehoeren als die bij ons in bed ligt, tenzij die ziek is. :')
Laatst bijgewerkt door nicole_floor op 03-12-25 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 13:10

De wasmachine incl was zit vol geklonterde maïzena dat ik er niet uit krijg. :z

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 13:15

De 1e 3 maanden heeft mijn dochter 24/7 aan me vastgeplakt gezeten, en dus ook geslapen. Dit is gefaseerd gestopt. Middagdutjes in de box, een keertje in haar bedje etc. Op vakantie was het bed niet 100% veilig omdat het steeds uit elkaar schoof. Dus daar in het campingbedje naast ons laten slapen. Laatste uurtjes van de nacht vaak toch tussen ons in

Thuis zo verder gegaan. Starten in eigen bed, middenin de nacht weer bij ons (toen was ze 8 maanden)

Ondertussen is het vooral feest als ze bij ons ligt, of wordt ze boos als ze niet de houding kan vinden die lekker ligt. Dus lekker in eigen bedje.

Verder erger ik me aan de mannengriep

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 13:19

Kana schreef:
De wasmachine incl was zit vol geklonterde maïzena dat ik er niet uit krijg. :z

Nooooo

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 13:21

Lau schreef:
Telpeva schreef:
Anders nog even een lekker kopje thee, of lekker warm onder de douche? Beterschap!

Gisteren op pad geweest, vandaag spierpijn als een malle.

Ja dit uiteindelijk gedaan en toen 2 uur liggen woelen omdat ik over mijn slaap heen was :')

Ah bah zeg! Jammer dat het niks voor je deed :knuffel: