Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hagelslag schreef:Ik heb zelfs 45 euro meer betaald voor een super gezellige Weihnachtsfeier….
Aangezien de kollegas allemaal echt extreem hadden gezopen
hagelslag schreef:Ik heb zelfs 45 euro meer betaald voor een super gezellige Weihnachtsfeier….
Aangezien de kollegas allemaal echt extreem hadden gezopen
hagelslag schreef:45 meer dan gepland was.
Het restaurant verrekende het naderhand met mijn werkgever.
Dus dat werden weer iets meer overuren maken om het recht te breien![]()
Eigenlijk betaald onze werkgever ca 25-30 euro voor het eten. Dan word er 25-30. Cash gezameld voor de drankjes.
En mocht er naderhand nog te veel zijn gezopen.
Word dat dan weer verrekend door onze werkgever.
En ja. Misschien had ik mijn mond open moeten doen.
Van hallooo ik heb geen alcohol gehad.
Alleen water en Fanta.
Maar nee….
Het was een geniale avond we hebben zo hard gelachen. Lol gehad….
Uiteindelijk zijn we van de jagerhof in sögel naar kuper in lathen gegaan.
Om van daaruit naar Stricker in Dörpen te gaan![]()
En daarna nog een collega na Börger gebracht om weer terug na Rhauderfehn te rijden![]()
Rondreis![]()
![]()
En alle collega’s hadden zondag goed hoofdauw![]()
De meeste waren maandag ochtend ook nog niet echt fit![]()
Aan de ene kant was dus de 45 euro meer niet echt fair.
Maar het was gewoon echt prachtig.
Mocht en nog een x zo escaleren en ik drink weer alleen water-Fanta
Zal ik wel eerder proberen bij de juiste persoon te zeggen dat ik alleen water-Fanta hè gehad.
Maar ik heb nu ook minder te besteden dan toen ivm een kleine meid…
Little_Gift schreef:Vind het beetje vreemde opmerking die sommigen hier maken over "het gaat om de gezelligheid en het gezelschap van die en die dus maakt 10/20/30 euro opleg niet uit"...
Euh hoezo dien je iemand te betalen voor diens gezelschap of om een leuke avond mee te hebben dan?
.
, kleintjes tellen niet mee.
DiantaM schreef:Ik wist niet eens dat er mensen waren die serieus nog gingen uitreken hoeveel ze hebben uitgegeven.
Wij delen de rekening altijd door de hoeveelheid mensen. Dan betaal ik maar iets meer.
Wiwabalia schreef:Ik vind het ook niet erg als het voor mij nadelig 10/20/30 euro zou zijn. Het gaat niet enkel om het eten, ook om de gezellige avond met fijne mensen. Ook bij een vereniging of iets dergelijks val ik daar niet over.
Als ik krap zit, ga ik niet uit eten.
Little_Gift schreef:Vind het beetje vreemde opmerking die sommigen hier maken over "het gaat om de gezelligheid en het gezelschap van die en die dus maakt 10/20/30 euro opleg niet uit"...
Euh hoezo dien je iemand te betalen voor diens gezelschap of om een leuke avond mee te hebben dan?
Electra63 schreef:Wij doen altijd splitten.
Meestal betaal ik en stuur ik een tikkie als ik dan thuis ben.
Wij doen dat zelfs op vakantie.
Waren vorig jaar met 17, waarvan 4 kleine kinderen.
Iedere dag of om de dag telde ik alles op en stuurde dan een tikkie.
Wij deelden dan door 13, kleintjes tellen niet mee.
En ik ben ook altijd duur uit, ik heb geen kleine kinderen meer en ik drink zelden alcohol.
Maar maakt ons niet uit!
Bellatrix schreef:Ik wil mijn eigen eten/drinken betalen. Ik ben geen grote eter en heb vaak maar 2 gangen. Ook geen koffie/thee. Ik heb één keer meegedaan met splitten en was toen ruim €15 meer kwijt dan dat ik zelf had gegeten en dat vond ik toch echt te gek.Een paar euro meer is geen probleem maar ik heb mijn grenzen.
Dus ik wil alleen mijn eigen consumpties betalen.
DiantaM schreef:Ik wist niet eens dat er mensen waren die serieus nog gingen uitreken hoeveel ze hebben uitgegeven.
Wij delen de rekening altijd door de hoeveelheid mensen. Dan betaal ik maar iets meer.