[VOLG] Rust, ruimte en relatietest....?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 09:25

Bellatrix schreef:
Heb je er nu vannacht geslapen?

Nee joh! We gaan er pas slapen als het af is. Ik krijg nog bezichtigingen in het oude huis dus bed kan niet weg en er nu gaan slapen zou wel heel ongezond zijn ook :+

_Tarzan schreef:
Ik lees heel stilletjes mee Ik vind die tegeltjes op de grond van het toilet wel echt gaaf! :D

Dat is dus gewoon zeil :Y)

Vandaag proberen we de hele keukenruimte kaal te krijgen en dan komen er snel wat vrienden langs om een plan van aanpak te bedenken.

We zijn enorm gezegd met een enorm diverse vriendengroep met eigenlijk wel expertise op ieder vlak, die zo voor ons klaarstaan <3

_Tarzan

Re: [VOLG] Rust, ruimte en relatietest....?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:19

Ow jammer hahaha! Ik vond het zo schattig uitzien :')

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:28

Oh lekker begin gemaakt al!
Geen verwarming, dat spoort aan om vooral in beweging te blijven, wij hebben hetzelfde nu.. was best even koud in het begin. Ik was in de war met 1914, huis is van 1870, vind die oude huizen altijd wel een charme hebben :)

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 14:50

Jeej, mooie tegeltjes!

Afbeelding

Oh nee, wéér zeil :')
3 lagen eruit gehaald in de oude keuken, nog 1 te gaan daar :Y)

Afbeelding

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:59

Bielsje schreef:
Jeej, mooie tegeltjes!

[ Afbeelding ]

Oh nee, wéér zeil :')
3 lagen eruit gehaald in de oude keuken, nog 1 te gaan daar :Y)

[ Afbeelding ]

:')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:00

Waarom was zeil vroeger zo'n ding :')

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:41

Ik snap het wel.....goedkoop, makkelijk schoon te maken, het enige wat je er op zag waren de afdrukken van stoelpoten of überhaupt alles wat er op stond...haha

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:41

Die tegeltjes zijn leuk! Jammer dat het zeil is :+

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 16:55

Ik snap het ook wel van het zeil, het is zoooo makkelijk, maar het is zo jammer dat er geen mooie vondsten zijn :(. Wat ik niet snap is dat ze laag over laag over laag doen, maar misschien heeft dat met isolatie te maken :Y)

We zijn vandaag even bij de buren een huis verderop geweest, de meneer waarvan het zijn ouderlijk huis was. Hij heeft het, begrijpelijk, wat moeilijk met wat we aan het doen zijn maar snapt het wel. Ik heb hem gelukkig kunnen vertellen dat de oude balk van de schouw wel blijft!

Het is allemaal zo raar gerenoveerd in het verleden, dat er helaas meer uit moet dan gehoopt. En het huis staat zo scheef dat er al een centimeter of 8 verschil zit in in de voor en achterkant van de woonkeuken.

Manlief vroeg vandaag heel angstig hoe het bed moest komen, hij is ervan overtuigd dat als het bed met hoofdbord of voeteneinde naar de voorkant zou komen, dat één van ons uit bed gaat vallen of beide :')

Ergens had ik hoop op een echte renovatie maar dat gaat gewoon niet lukken. Dus we gaan nu even voor veilig, niet slecht voor onze gezondheid en "makkelijk". Over gaan voor oud en nieuw kunnen we vergeten en dat laten we lekker los.

Als we er een tijdje zitten, wonen en mijn hersenen weer werken (of is dat wishful thinking? :+) dan ga ik heel rustig nadenken over nieuwbouw en hoop ik heel hard dat ik iets kan bedenken om de huidige boerderij eer aan te doen!

PS; de kans is groot dat we vinyl neerleggen als vloerbedekking _O-. Of tapijt aangezien Chef daar zielsgelukkig van wordt en het toch maar voor een paar jaar is :o