Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leo schreef:Dat zijn briljante stukjes geschiedenishier ook geen onderscheid.
Ik ben ook nog opgegroeid met dat we vochten wie er in de kattebak mocht als er weer eens meer kinderen mee reden dan zitplaatsen. Er lagen gewoon 2 kussens van tuinstoelen en je zat als een vorst. Wel even bukken als er politie werd gespot op de snelweg
Suzanne F. schreef:Hier ook altijd ijskast. Totdat (jonge) mensen me raar aankeken en zeiden dat het een koelkast was, want er zit geen ijs in. Eeehm ja oké.
De vriezer heet nog steeds de vriezer hier.
Tink89 schreef:Zoolgangster schreef:Ik ben van kamp 'ui' maar ik pas me aan aan de omgeving. Puur uit zelfbehoud. Je zal maar, door de provincialen hier, betrapt worden, en met pek en veren de nederzetting uitgebonjourd worden.
Is het nou echt nodig om het op 'de provincialen' te gooien? Genoeg stadse mensen die gewoon een eu zeggen. Ik heb 6 jaar in hartje Rdam gewerkt en daar nooit therapuit gehoord.
Zoolgangster schreef:Tink89 schreef:
Is het nou echt nodig om het op 'de provincialen' te gooien? Genoeg stadse mensen die gewoon een eu zeggen. Ik heb 6 jaar in hartje Rdam gewerkt en daar nooit therapuit gehoord.
Grapje, ik woon al tientallen jaren tot volle tevredenheid tussen de "provincialen" en maak er deel van uit.