Ik wil er al tijden 1 (wel van redelijk formaat)

Ideaal als je in regio (oost-)groningen woont dan kom ik hem halen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Azmay schreef:Hier vooral een geneeskrachtige/bruikbare planten cursus van 1000 euro waarbij bleek dat mevrouw eigenlijk alleen maar haar eigen (dure) boek voor las
c_alsemgeest schreef:Was de bank van seats en sofa's?
fohadie schreef:…”qoute even ingekort”
Na een hele discussie trokken wij aan het kortste eind en hadden een bank met vlekken en zeven jaar garantie voor de kat zn viool voor €5000!!
Dus Mischa, troost je met de gedachten dat het nog erger kan.![]()
Nu maar een Ikeabank van €550. Is niet zo erg als die er na een jaar niet meer uitziet.
Foaly schreef:Niet echt een aankoop, maar mn haar pastel lila laten verven. 300 euro, 4 uur in de stoel gezeten, zag er prachtig uit en na drie keer wassen was de kleur eruit en was mn haar alleen nog maar wit van de bleek
Mischa schreef:Hee eindelijk een topic waar ik mn frustratie kwijt kan!
Een elektrische "relax" bank van € 2000(!), ja, echt waar, tweeduizend euro!!
Samengesteld in de showroom, precies het model, stofje, stiknaden, kleuren naar ons zin, èn met een dubbele elektrische zitting. Kost wat, maar dan heb je ook iets helemaal naar wens, toch? Toch?!
![]()
Nou... deze bank is helemaal niet gemaakt om te relaxen, eigenlijk niet eens om op te zitten! Door de andere stof die we kozen dan het showmodel had, is de bank totaal anders van vorm, geen mooie strakke vormen maar heel bol wat de bank meteen een suffe uitstraling geeft, en het hoofdeel daardoor tegen je hoofd aanduwt als je "normaal" op de bank wil zitten, waardoor je rug geen steun heeft en je nek en hoofd naar voren drukt. Wanneer de bank uitklapt is er eigenlijk geen enkele stand waarbij je überhaupt kan zitten met je benen omhoog, maar wordt het direct een lig uitvoering. Maar dan kun je tenminste wel lekker liggen op de bank toch?! Nee! De uitklap waar je benen op liggen is een houten plaat! Waar de rest van de bank teveel vulling lijkt te hebben, heeft dit gedeelte niks aan vulling of iets wat het enigszins comfortabel zou kunnen maken. Het woord bingewatchen kennen we hier niet, want binnen 1 aflevering van een gemiddelde serie zijn je kuiten afgestorven of je kiest ervoor om in zit stand te blijven en je nek en rug voelen nooit meer verbonden aan elkaar.
Oja, als je denkt dat horizontaal liggen op de bank nog een optie zou zijn, mis! De zitting is zo stijf dat je zonder het zitvlees van je bibs het wel uit je hoofd laat om plat op je rug of op je zij te gaan liggen want er is niks wat meegeeft, dus je ligt heerlijk als een plank op de naden van de zittingen. Nek en rugklachten gegarandeerd als je dat toch even een uurtje uitgeprobeerd heb!
Had ik al genoemd dat de bank 2000 euro kostte?!?!![]()
Pfoeh dat lucht op.
Oja, reactie van de winkel: "je moet de bank eerst inzitten en dan vormt ie naar je en wordt het vanzelf comfortabeler".