Supervixen schreef:Ik wist niet dat er nog mensen waren die een TomTom gebruiken.
Wat een onzin, het bedrijf heeft nog steeds een omzet van meer dan 500 miljoen.
Niet iedereen koopt elk jaar een nieuwe smartphone om hip te zijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lieser schreef:Supervixen schreef:Ik wist niet dat er nog mensen waren die een TomTom gebruiken.
Floko schreef:[ Afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/nl/p/happybed-le ... gMQAvD_BwE
Voor de geïnteresseerden, dit is een leeskussen
Hevonen schreef:Floko schreef:[ Afbeelding ]
Ziet er leuk uit, maar ik zoek iets anders. Ik lees meestal op mijn zij liggend in bed, en wil mijn e-reader dan onder een hoek van 45 graden zetten... dat is altijd een gedoe met een handdoek of iets anders, en valt nog wel eens om. Een standaard of 'statief' is in mijn bed niet mogelijk.
Suzanne F. schreef:Femke_Tweety schreef:Een dompeldouche-je van 23 euro.
Je gooit dat ding in een emmer of bak water, warm of koud.
Zet hem aan.
En hebt een douche met een echt redelijke straal ook nog.
Die 23 euro heeft mij al verschrikkelijk veel plezier gegeven en geld bespaard ook.
Wanneer gebruik je dit dan? Voor het paard denk ik op wedstrijd ofzo?
Lieser schreef:Sokje_6 schreef:Goed opgelost met je TomTom natuurlijk, maar mocht je ooit toch eens een nieuwe kaart nodig hebben ofzo: bij Maps kun je kaarten downloaden voor offline gebruik. Werkt prima, heb ik zonder bundel/3 of 4 G ook jaren gedaan, en zo doe ik dat in het buitenland ook. Zeker in landen zonder goede dekking is dat al vaak een gelukje geweest
Maar dat is dan toch hetzelfde als een nieuwe kaart op de TomTom laden?
Lieser schreef:Supervixen schreef:Ik wist niet dat er nog mensen waren die een TomTom gebruiken.
MarlindeRooz schreef:Oh m’n wake up light. Ik was altijd sceptisch maar wat een top ding. Destijds 15 euro bij de action webshop. Word heel rustig wakker van het licht en daarna vrolijk wakker getetterd door vogelgeluiden.
Hevonen schreef:Floko schreef:[ Afbeelding ]
Ziet er leuk uit, maar ik zoek iets anders. Ik lees meestal op mijn zij liggend in bed, en wil mijn e-reader dan onder een hoek van 45 graden zetten... dat is altijd een gedoe met een handdoek of iets anders, en valt nog wel eens om. Een standaard of 'statief' is in mijn bed niet mogelijk.
Hevonen schreef:Ziet er leuk uit, maar ik zoek iets anders. Ik lees meestal op mijn zij liggend in bed, en wil mijn e-reader dan onder een hoek van 45 graden zetten... dat is altijd een gedoe met een handdoek of iets anders, en valt nog wel eens om. Een standaard of 'statief' is in mijn bed niet mogelijk.