Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Beemsterkaas schreef:
Lisitano schreef:Wij hebben kerkspinnen. Heb je die weleens gezien? Dat is niet goed hoor.
Ze bouwen een tunnelweb tussen de stenen van je muur. NAAST MIJN VOORDEUR.
Maar inmiddels heb ik twee dames een naam gegeven en als ze in het donker tevoorschijn komen zeg ik ze even gedag. Laatst was er eentje aan het vervellen en heb ik haar blaadjes en een doosje gegeven zodat ze rustig kon zitten. Je bouwt toch een band met ze op. Maar owee als ze binnen komen: die tanden!
Muronia schreef:Dit was een herinnering op fb van vorig jaar. Waarom heb ik dat ding op fb gezet, nou kom ik hem elk jaar tegen. Deze was echt zo groot als mijn hand.. en ik heb maat L (9) van handschoenen dusss
[ Afbeelding ]
Dit is wel een huisspin toch?
Denise_Storm schreef:Ik haat dit topic, maar ik had er vanavond ook eentje die graag een plekje in dit topic krijgt.
[ Afbeelding ]
Ik was niet bang voor spinnen, maar ik schrok zo erg van deze. Ik liep de trap op in het donker toen het licht (sensor) aan ging en ik oog in oog stond met deze joekel. Mijn man was aan het hockeyen, dus mijn broertje is gekomen om hem weg te halenIk heb geen foto dichterbij meer durven nemen.
Lisitano schreef:Wij hebben kerkspinnen. Heb je die weleens gezien? Dat is niet goed hoor.
Ze bouwen een tunnelweb tussen de stenen van je muur. NAAST MIJN VOORDEUR.
Maar inmiddels heb ik twee dames een naam gegeven en als ze in het donker tevoorschijn komen zeg ik ze even gedag. Laatst was er eentje aan het vervellen en heb ik haar blaadjes en een doosje gegeven zodat ze rustig kon zitten. Je bouwt toch een band met ze op. Maar owee als ze binnen komen: die tanden!
Muronia schreef:Dit was een herinnering op fb van vorig jaar. Waarom heb ik dat ding op fb gezet, nou kom ik hem elk jaar tegen. Deze was echt zo groot als mijn hand.. en ik heb maat L (9) van handschoenen dusss
[ Afbeelding ]
Dit is wel een huisspin toch?