Secret Santa- The Cat Edition

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:47

Sorry voor de dubbelpost maar mijn bericht van gisteren kan ik niet meer aanpassen. Ik wilde nog even de vragen van de week beantwoorden en natuurlijk wat foto's van mijn snoetjes delen.

Voor degene die denken goh wat knijpt Morris met zijn oogje. Hij is met 3 weken op straat gevonden met een "gat" in zijn oog. vermoedelijk van een nageltje of een doorn. Het asiel heeft natuurlijk direct medicatie gegeven en tot vandaag aan toe zijn we aan het zalven. het gat is dicht, hij heeft nu nog littekenvorming op zijn oogbol maar ook dat lijkt de goede kant op te gaan.

Ligt jou kat of liggen jou katten graag op schoot?
Morris en Cosmo wel. de andere vier zijn vooral contactliggers. we hebben een grote U-bank en 's avonds liggen ze alle 6 op die bank maar twee dus op schoot.

Wat is de favoriete smaak van jouw katten?
Alles qua smaak is goed bij ons! Wellicht wel goed om te weten dat onze katjes graanvrije brok eten (Applaws)

Wat is de favoriete slaapplaats van je kat(ten)? (Foto’s zijn nog leuker)
We hebben een krabton staan en daarnaast ook nog een grote krabpaal met een holletje. daarnaast meerdere mandjes en ligplekken. Elke kat heeft min of meer zijn/haar eigen plekje. Sienna ligt eigenlijk altijd in het mandje bovenop de krabton:

Afbeelding

Nova in het mandje in de krabpaal voor het raam.

Afbeelding

Bowie in het mandje dat we op de bank hebben staan of in de krabton.

Afbeelding

Morris ligt overal als het maar tegen of op iemand van het gezin is en anders ook in de ton.

Afbeelding

Kimi ligt meestal ergens waar hij de ruimte heeft om lekker te rekken en strekken (meestal op de bank).

Afbeelding

Cosmo ligt overal waar hij dicht bij mij of mijn oudste dochter is of ook lekker verdekt in een holletje van de ton(maar meestal op de stoel aan tafel naast waar wij zitten of dus op schoot op de bank)

Afbeelding

Bowie en Cosmo houden van buikkriebels. zo heerlijk vind ik dat <3

Afbeelding

en hier de 6 gezellig samen aan hun dagelijkse portie natvoer.

Afbeelding