FrNo schreef:Ik heb de ah app ook geïnstalleerd.
Bedankt voor de tip dames (en heer/heren misschien?)
Hier ook geïnstalleerd, bedankt voor de tip
Ga van het weekend pad thai proberen voor 1,35
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Pakket ziet er meer dan prima uit
. Ik ben sowieso van het type kijken, ruiken en proeven ipv op alleen een datum letten

Ik ben ook nog op dieet dus eet niet meer dan twee stukjes per dag. Mijn vriend eet normaal gesproken alleen wit maar hij zei dat hij van dit brood ook wel tosti's kon maken, nu eet hij genoeg voor vier personen dus normaal hebben wij alleen voor hem al 2 broden per week in de vriezer
Hopelijk kan ik iets aan de familie kwijt, en anders is het jammer. Vroeger gaf ik ook nog wel eens oud brood aan de eendjes, maar helaas is dit niet goed voor ze. Ouders hebben ook geen konijnen meer, die vreten ook alles

Dallista schreef:Moet eerlijk zeggen dat sommige logica mij nog ontgaat.
[ Afbeelding ]
Dan klik je erop, en…
[ Afbeelding ]
.
fohadie schreef:Brood moet je niet in de koelkast bewaren. Dat ontrekt vocht uit het brood waardoor het juist droog wordt. Beter kan je het in de magnetron of op kamertemperatuur ontdooien. Ik neem beleg mee naar mijn werk en het bevroren broodje. Dat is dan ontdooid tegen de tijd dat ik het wil eten.
En dat ziet er lekker uit, een runderdonut. Die ken ik nog niet.
en pak dan gewoon alleen wat ik nodig heb
Zo deden mijn ouders het altijd en ik heb die gewoonte overgenomen. Werkt voor ons prima. Ik heb iig 0 problemen met ingevroren brood, nooit gehad dat het niet lekker of droog is, zelfs als het er soms wel meerdere maanden ligt, in de vriezer.
Gelukkig was er nog niks van verkocht toen we daar achter kwamen anders was ik overleden denk ik