Show je to good to go pakket.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 21:55

FrNo schreef:
Ik heb de ah app ook geïnstalleerd.
Bedankt voor de tip dames (en heer/heren misschien?)

Hier ook geïnstalleerd, bedankt voor de tip +:)+
Ga van het weekend pad thai proberen voor 1,35 :+

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 07:49

Heb je die pad thai al gekocht? Dan is het dit weekend toch echt niet meer goed?

En als het nog moet kopen dan weet je toch nog niet of het er ligt?

lieke2

Re: Show je to good to go pakket.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 07:53

Groenten zijn naar mijn mening langer houdbaar dan de houdbaarheidsdatum die op zo'n pakket staat :o . Pakket ziet er meer dan prima uit :j . Ik ben sowieso van het type kijken, ruiken en proeven ipv op alleen een datum letten :+
En idd, het is een beetje de vraag of zo'n pakket er nog ligt, maar de app geeft wel aan dat iemand je voor kan zijn geweest. Dat is dat een beetje een gok, maar voor die vijf minuten wandelen naar de winkel vind ik dat geen probleem.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 08:00

Ik kon helaas niets vinden van wat er in de app stond. :+
Dan was het waarschijnlijk al weg, wel jammer.
Maar ik weet nu hoe het werkt dus ik kijk volgende week wel weer.

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 08:05

* nog een aanvulling* de pad thai is een verspakket, ik zou bij voorgesneden groenten idd ook beter kijken en sneller gebruiken ;)

het idee is wel goed, jammer Bellatrix dat je niks meer kunt vinden. Ik vond het wel een soort zoektocht waar ik wat zou kunnen vinden, maar ik hoop dat dat wennen is :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 08:06

Er zou nog een zakje soepgroenten zijn met 70% korting maar ik zag nergens meer soepgroenten. :+
Die had ik nou mooi in de vriezer willen gooien maar helaas.

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 08:17

Ik heb net voor het eesrst een broodpakket besteld, ben benieuwd! Vriend is ziek thuis maar kan prima even in de auto om het pakket te halen :=

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 08:25

Ik ben sinds twee maanden verhuisd en zag dat er hier weinig tgtg aangeboden wordt. Had wel eens van overblijvers van AH gehoord, maar nooit echt gekeken. Nu zag ik het gan de week in de app staan en in dit topic. Mijn nieuwsgierigheid was gewekt. Toch maar eens kijken.

Ik zag een verspakket waar er nog 3 van moesten liggen, aardbeien,druiven en volkoren poffertjes. Alles met 70% korting, nog net niet gratis. Helaas kon ik alleen de poffertjes vinden. Zelfs twee uur later toen ik thuis was stonden er nog steeds 3 verspakketten op de app, maar ik heb ze niet kunnen vinden. Niet waar ze horen te liggen iig.

Misschien heeft iemand ze wel verstopt in de middag om het tegen sluitingstijd op te halen. ~~}>

Maar wel een leuke om in de gaten te houden. Zo is boodschappen doen een stuk leuker voor de portomenee!

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 09:44

Moet eerlijk zeggen dat sommige logica mij nog ontgaat.
Afbeelding
Dan klik je erop, en…
Afbeelding

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 09:46

Hier zes broden voor €4,-, niet gek! Had gehoopt op meer afbakbrood, mijn vriend ook, die houdt alleen van wit brood. Ik ben daarentegen wel erg tevreden, precies het brood die ik altijd eet. Heb wel familie geappt of zij er ook iets van willen hebben, vriezer zit nu meteen vol en zoveel brood eet ik nou ook niet per dag :')

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 09:49

Ja, dit is toch veel te veel? Als je dat lang in de vriezer hebt liggen is dat ook niet lekker meer. Als je mensen om je heen hebt aan wie je kan geven is dit wel een optie natuurlijk.

Ik heb 2 broden in de vriezer waarvan 1 dus aangebroken.

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 09:57

Ja is wel fijn dat je zoveel krijgt voor dat geld, maar dit is voor een twee personen huishouden echt te veel :') Ik ben ook nog op dieet dus eet niet meer dan twee stukjes per dag. Mijn vriend eet normaal gesproken alleen wit maar hij zei dat hij van dit brood ook wel tosti's kon maken, nu eet hij genoeg voor vier personen dus normaal hebben wij alleen voor hem al 2 broden per week in de vriezer _O- Hopelijk kan ik iets aan de familie kwijt, en anders is het jammer. Vroeger gaf ik ook nog wel eens oud brood aan de eendjes, maar helaas is dit niet goed voor ze. Ouders hebben ook geen konijnen meer, die vreten ook alles :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 09:59

Nee, nooit brood voeren aan de eendjes. :x

Misschien bij de buren?

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 10:02

Dallista schreef:
Moet eerlijk zeggen dat sommige logica mij nog ontgaat.
[ Afbeelding ]
Dan klik je erop, en…
[ Afbeelding ]

Dit is wel heel bijzonder idd := :=

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 10:34

Oh ik ben altijd blij met de broodpakketten met veel broden. Mijn vriend eet een brood per twee dagen :+

Vandaag iets meer snacks in het broodpakket van de Plus:
Afbeelding

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 10:54

Hier komt dat brood ook wel op, top pakket wat mij betreft! En al zou het 6 weken in de vriezer liggen, dan eet ik het nog met gemak hoor, bevroren is bevroren.

Hier staan al een paar dagen chocolade pinda's in de 70% korting, maar niet te vinden. Dus daar is met het scannen iets verkeerd gegaan. Jammer, want ik had ze wel willen hebben en elke keer denk ik; mmm, die wil ik wel :j.

Vanmorgen wel weer eierwafels en cupcakemix gescoord +:)+

Wat gek dat hij in de korting staat, maar ze hem niet hebben! Vind het wel heel fijn dat je nu kan zien wat ze in het assortiment hebben, ook goede extra!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 10:58

Brood wat te lang in mijn vriezer ligt wordt droog als het ontdooid is, dan zie je zo'n droge rand en het is ook echt niet lekker.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 11:54

Daar heb ik nooit last van gehad. Ook witte bolletjes vries ik graag in.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 11:58

Ik merk het met mijn bruine bollen idd ook, als die te lang in de vriezer liggen worden ze droog. Ik doe er 6 in en de avond ervoor leg ik er eentje in de koelkast die ik dan in de ochtend beleg. Dus ik koop alleen verpakkingen van 6. Dan heb ik net genoeg voor een week brood mee naar werk.

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 12:08

Net deze gehaald met 40% korting. Helaas geen lunch kunnen scoren die dingen hadden nog 25% korting. Ik schat de kans klein dat ik vanmiddag nog langs een andere ah ga. Op zich zou ik nog best een andere avondmaaltijd willen

Afbeelding

Nou moet ik zeggen dat brood niet vaak lang in de diepvries ligt maar droge randen krijgt het niet.

Ik heb in het verleden weleens grote broodpakketen gehad en dan propte ik de diepvries zo vol mogelijk en zoveel brood eet ik niet en ook dan geen droge randjes

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 12:36

Brood moet je niet in de koelkast bewaren. Dat ontrekt vocht uit het brood waardoor het juist droog wordt. Beter kan je het in de magnetron of op kamertemperatuur ontdooien. Ik neem beleg mee naar mijn werk en het bevroren broodje. Dat is dan ontdooid tegen de tijd dat ik het wil eten.

En dat ziet er lekker uit, een runderdonut. Die ken ik nog niet.

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 12:42

Ik heb al eerder zo'n runder donut op. Is gewoon een hamburger met een gat erin.
Is vast gedaan omdat ze hoopte op een trend maar ik heb eigenlijk niemand anders erover gehoord.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 12:51

fohadie schreef:
Brood moet je niet in de koelkast bewaren. Dat ontrekt vocht uit het brood waardoor het juist droog wordt. Beter kan je het in de magnetron of op kamertemperatuur ontdooien. Ik neem beleg mee naar mijn werk en het bevroren broodje. Dat is dan ontdooid tegen de tijd dat ik het wil eten.

En dat ziet er lekker uit, een runderdonut. Die ken ik nog niet.

Ik ontdooi mijn brood altijd in de koelkast? Dat is in de ochtend prima te eten, niets is droog. Alleen als het er langer dan een week in ligt.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 13:11

Ik ontdooi mijn brood met de ontdooistand van de magnetron :') en pak dan gewoon alleen wat ik nodig heb _O- Zo deden mijn ouders het altijd en ik heb die gewoonte overgenomen. Werkt voor ons prima. Ik heb iig 0 problemen met ingevroren brood, nooit gehad dat het niet lekker of droog is, zelfs als het er soms wel meerdere maanden ligt, in de vriezer.

En ik doe overigens ook wel eens belegde broodjes bewaren in de koelkast, voor als we weg gaan of voor school voor m'n zin, ingewikkeld in alu folie. Zodat ik in de ochtend wat meer speling heb. Ook daar hebben wij nooit last van droge broodjes of brood mee.

Ligt misschien ook aan welk specifiek brood je hebt. Je hebt natuurlijk verschillende soorten brood ook qua samenstellingen, tussen bakkers onderling en winkels onderling zelf zit dan ook nog eens verschil. En dat kan en zal misschien ook zeker z'n effect hebben denk ik.

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 23:24

Hier krijgt brood alleen een droge rand in de vriezer als het er echt lang (langer dan een maand) in heeft gelegen. Ligt er ook aan hoe goed je het verpakt.

Hier had mijn baas van de week per ongeluk 50 tgtg pakketten in de verkoop gezet :+ Gelukkig was er nog niks van verkocht toen we daar achter kwamen anders was ik overleden denk ik :+