Het leed dat wandelschoenen heet. (Ervaringen Skecher wandelschoenen?)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 18:24

Nou, vanmiddag deze gaan passen bij mijn mama:

Afbeelding

Ik had vroeger altijd maat 35/36 maar door hartproblemen zwellen mijn voeten tegenwoordig altijd gigantisch op tijdens wandeltochten dus heb ik tegenwoordig eerder 37 nodig van schoenen.

De skechers in maat 36,5 besteld en van de eerste seconde dat ik ze aantrok, zaten ze als gegoten.
Alsof mijn voeten hun adem inhielden al die tijd en nu bij het aantrekken van die skechers spontaan konden uitademen.
Voelde zo zacht en comfortabel en goed en tegelijk stevig en steun biedend...

Ik ben helemaal blij!

Nu nog wachten tot eind van de maand voor ik ze mag meenemen op grote tochten want mijn verjaardag is pas eind van de maand helaas :=

Petrichor

Re: Het leed dat wandelschoenen heet. (Ervaringen Skecher wandelschoenen?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-25 20:10

Ooh wat fijn voor jou dat jij straks ook een paar fijne stappers hebt! :)

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 20:11

Dank je wel, ben zelf ook heel blij voor jou hoor!
Ik wens je alvast heel veel mooie wandelingen toe!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-25 20:26

Lief, ik wens jou uiteraard niets minder! :)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 21:05

Petrichor schreef:
Ik heb vandaag een lange wandeling gemaakt met mijn Asics en ik ben oprecht super blij!! *\o/* Ik had gewoon echt helemaal nergens last van, geen pijntjes of wat dan ook. Gewoon heel soepel en in vlot tempo gewandeld, geen steentjes die vast zitten in de zool etc! Schoenen zijn ook echt 100% waterdicht maar wel goed ademend, ik had zelfs geen last meer van zweetvoeten en dat had ik wel in mijn meindls.

Leuk gefeliciteerd met je aankoop!

Ik zei dat trailrunners in alle opzichten superieur waren :)) :P

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-25 05:50

Zeker waar en zelf nooit bij stil gestaan, dus bedankt voor je tip! :D

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-25 11:40

Little_Gift schreef:
Nou, vanmiddag deze gaan passen bij mijn mama:

[ Afbeelding ]

Ik had vroeger altijd maat 35/36 maar door hartproblemen zwellen mijn voeten tegenwoordig altijd gigantisch op tijdens wandeltochten dus heb ik tegenwoordig eerder 37 nodig van schoenen.

De skechers in maat 36,5 besteld en van de eerste seconde dat ik ze aantrok, zaten ze als gegoten.
Alsof mijn voeten hun adem inhielden al die tijd en nu bij het aantrekken van die skechers spontaan konden uitademen.
Voelde zo zacht en comfortabel en goed en tegelijk stevig en steun biedend...

Ik ben helemaal blij!

Nu nog wachten tot eind van de maand voor ik ze mag meenemen op grote tochten want mijn verjaardag is pas eind van de maand helaas :=

Ik ben nu dus heel benieuwd hoe de schoenen jou bevallen!? :D

Ik ben nog steeds enorm blij met mijn trailrunners en kan ze echt iedereen aanraden. :)

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 14:14

Ik ben even blij met mijn skechers!
Heb ze van de eerste keer aangedaan en direct 12,5 km door bos en heide getrokken en geen fluitje pijn of ongemak en wonderbaarlijk genoeg, geen enkele blaar (dat is voor mij een unicum)!

Ondertussen al meermaals aangehad telkens voor meer dan 10 km per keer en ze zitten alleen maar nóg beter!

Ben er dus heeeeel blij mee!

Fijn om te lezen ook dat jij ook zo blij bent met jouw schoenen en ook de juiste gevonden hebt! Comfortabele droge schoenen maken een wandeling echt af!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 15:53

Ik ga dit topic ook doornemen. Ik heb meer dan tien jaar elke vakantie gewandeld op mountain peaks van 35 euro van Scapino destijds. Ik was er dus super blij mee maar ze zijn nu echt op. Tijdens vakanties loop ik elke dag zo 5-9km op verschillende terreinen maar vooral veel meer klimmen en dalen dan in Nederland en steenachtige ondergronden.

Ik heb alleen wel moeilijke voeten, vind het dus heel moeilijk om duur te investeren omdat ik vind dat je met wandelschoenen eigenlijk pas na een goede wandeling weet of ze oke zitten.

Het was een hoog model, twijfel zelfs om gewoon weer voor Mountain peak te gaan

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-25 12:06

Little_Gift schreef:
Ik ben even blij met mijn skechers!
Heb ze van de eerste keer aangedaan en direct 12,5 km door bos en heide getrokken en geen fluitje pijn of ongemak en wonderbaarlijk genoeg, geen enkele blaar (dat is voor mij een unicum)!

Ondertussen al meermaals aangehad telkens voor meer dan 10 km per keer en ze zitten alleen maar nóg beter!

Ben er dus heeeeel blij mee!

Fijn om te lezen ook dat jij ook zo blij bent met jouw schoenen en ook de juiste gevonden hebt! Comfortabele droge schoenen maken een wandeling echt af!

Fijn om te horen! :)

Wat jij ook al zegt het is echt belangrijk om fijne en droge schoenen te hebben, het maakt of breekt echt je wandeling.

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 16:56

Voor de mensen met moeilijke voeten een nieuwe aanrader; van Bemmelen outdoor in Zoeterwoude Rijndijk. Ze hebben daar veel verschillende soorten schoenen, zowel de standaard merken als ook wat minder bekendere. Als je een rustig moment uit kiest krijg je alle aandacht van ervaren verkopers met verstand van zaken.

Ik heb er net het voor mij onbekende merk Salewa gehaald. Wederom Italiaans, en ook in deze hoge trail/wandelschoenen zit mijn smalle hak goed opgesloten, maar de tenen hebben alle ruimte. En de schoen is behoorlijk slijtproof en goed waterdicht.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 16:59

Ik zweer bij Skechers :j
In Bataviastad is een Skechers winkel.

Zonder een centje pijn 40km per dag door Rome ermee geslenterd.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 17:07

I second that!