Boktnaam: Konstantine
Naam hond(en): Plucky
Ras(sen): Labradoodle (medium)
Leeftijd hond(en): geboren eind april, dus nu bijna 19 weken.
Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden: Sowieso rund. We zijn momenteel bezig met een eliminatiedieet om te kijken wat wel kan.
Top lijst voor mijn hond(en):- Zachte speeltjes, liefst makkelijk vast te pakken dus bijvoorbeeld iets met lange oren/poten/tentakels/staart of fleece/pluche touwtjes. Bonuspunten als ze van chenille zijn en/of knisperen!

- Trekspeelgoed, liefst waarbij de baasjes niet hoeven bukken, want dan gaan we langer door
- Iets van een slowfeeder of snuffelmat. We hebben wat puzzels van Outward Hound, maar die
vindt hij (nog) te moeilijk, dan raakt hij gefrustreerd.
Flop lijst voor mijn hond(en):- Snacks, in ieder geval zo lang we niet weten wat er wel en niet kan.
- Kleding, hij wurmt tot het uit is en dan sloopt hij het. Een strikje voor aan de halsband zou wel kunnen en ook gewaardeerd worden.

- Touwen van touw, die ontleedt hij en dan kan ik vissen...
- Spullen van Temu / Ali / Shein wil ik liever niet in huis. Handgemaakt of tweedehands is wel 100% welkom, dus leef je vooral uit in de kringloop, op Vinted of tussen de spullen die je eigen hond niet meer past of leuk vindt

Omdat hij keihard groeit heeft maten nemen niet zoveel zin op dit moment denk ik. Als mijn Santa dit graag wil kan ik het te zijner tijd wel doen.
Leef je uit:Plucky is ons eerste hondje, dus veel is nieuw voor ons. De toplijst is dus vast niet alles wat we zouden kunnen gebruiken, alleen wat in mij opkomt momenteel.
Plucky is een vrolijke allemansvriend van het type dat de inbrekers de weg door het huis wijst

Hij is dol op eten, maar vanwege het eliminatiedieet mag hij momenteel even niets anders dan saaie hypoallergene brokjes en hoewel hij geen eten wil discrimineren vindt hij dat behoorlijk stom

We zijn nu net begonnen met gehoorzaamheid A, het lijkt me heel leuk om in de toekomst agility te gaan doen, maar dan moeten we ook gehoorzaamheid B nog afronden, dus dat zal nog even duren.