Hoe zit jij op de plee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bij welk wc team hoor jij?

Team A
113 (26%)
Team B
12 (2%)
Team C
287 (66%)
Wat doen jullie allemaal raar, ik doe het anders!
20 (4%)

Totaal aantal stemmen: 432

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Hoe zit jij op de plee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 16:06

Is daar beeldmateriaal van?

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 16:06

Sterre98 schreef:
Ik zit vaak met de benen over elkaar semi schuin :+

Ik heb dit óók uitgeprobeerd, en het werkte bij mij wel maar het zat niet echt lekker en voelde vooral heel raar. Alsof ik heel beschaafd op de wc zat, ik kreeg de behoefte om het wc papier af te scheuren met mijn pink omhoog. (Nee dat is niet waar, ik ben halverwege weer normaal gaan zitten omdat ik er flauw van was)

Je voelt wel goed dat je inderdaad heel nodig moest plassen, met dat been dat je in je eigen blaas duwt.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 16:11

DubbelFun schreef:
En dan?? Ben je bang dat je 'schraapsel' van de muur onder je nagels krijgt ?? Of dat je nagels breken ??

"O sorry, ik had inderdaad tot twee keer toe niet goed gelezen Koper"
Geeft niks joh, kan gebeuren :)
Laatst bijgewerkt door Koper op 28-07-25 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 16:14

J0anieke schreef:
Ik heb ook nog wel een wc vraag.. :=

Veeg je je kont:
a) zittend op de wc
b) staand/net iets hangend boven de wc
c) gehurkt voor/naast de wc

d) :D

Op de pot zit ik op één bil/been. Altijd rechts. Wanneer ik mij afveeg til ik links nog een klein stukje verder op. In een mooie contraposto met de heupen de ene kant op en de schouders en armen de andere kant op.

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 16:15

Bellatrix schreef:
Is daar beeldmateriaal van?

Helaas niet, dat vond ik dan weer net te ver gaan. Elkaar filmpjes sturen met de kleren aan op de plee ging me ver genoeg :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 16:47

Nou vooruit, dat kan ik begrijpen. :D

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 17:17

Marije_jiplover schreef:
Hoe dat dan?
De uitgang bij een vrouw zit als je zo zit toch schuin van voren aan de onderkant, dus ik snap niet hoe je dan óver je dijbenen heen zou kunnen plassen :? Bij een man kan ik me er wel iets bij voorstellen, dat met de benen bij elkaar niet handig is als je zittend gaat plassen, maar bij een vrouw kan ik me er geen voorstelling bij maken hoe je over je dijbenen heen plast als je gewoon zit met je benen naar voren bij elkaar.

Ik heb best wel flinke dijen op het moment + dat de straal iets naar voren curved.
Dus stel mij voor als dat hetzelfde curved met de dijen bij elkaar dat het dan fout gaat :D

julius_juut schreef:
Dit heb ik uitgeprobeerd en het beviel niet. :')

_/-\o_ _O-

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 18:11

Ik heb C ingevuld. En de deur open thuis.

Aanhakend op dit onderwerp, ik droom ook vaak over wc's. Meestal word ik dan wakker en moet ik plassen. Maar voor ik wakker word wc's op de vreemdste plekken. Midden op een plein bijvoorbeeld. Of de wc moeten zoeken en nergens kunnen vinden.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 19:14

Deri schreef:
Marije_jiplover schreef:
Hoe dat dan?
De uitgang bij een vrouw zit als je zo zit toch schuin van voren aan de onderkant, dus ik snap niet hoe je dan óver je dijbenen heen zou kunnen plassen :? Bij een man kan ik me er wel iets bij voorstellen, dat met de benen bij elkaar niet handig is als je zittend gaat plassen, maar bij een vrouw kan ik me er geen voorstelling bij maken hoe je over je dijbenen heen plast als je gewoon zit met je benen naar voren bij elkaar.

Ik heb best wel flinke dijen op het moment + dat de straal iets naar voren curved.
Dus stel mij voor als dat hetzelfde curved met de dijen bij elkaar dat het dan fout gaat :D

julius_juut schreef:
Dit heb ik uitgeprobeerd en het beviel niet. :')

_/-\o_ _O-

Net getest :') _O- : met benen wat wijd, curvet de straal idd naar voren, als ik helemaal rechtop ga zitten, of heel erg met de benen wijd, zelfs lichtelijk omhoog.
Met de benen naar voren, zo goed als tegen elkaar, curvet de straal mooi met een boogje naar beneden en zeker niet tussen mijn dijbenen door omhoog.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 19:17

SusanH schreef:
Ik heb C ingevuld. En de deur open thuis.

Aanhakend op dit onderwerp, ik droom ook vaak over wc's. Meestal word ik dan wakker en moet ik plassen. Maar voor ik wakker word wc's op de vreemdste plekken. Midden op een plein bijvoorbeeld. Of de wc moeten zoeken en nergens kunnen vinden.

Dit herken ik! Wc's zonder deuren, hele ranzige wc's, wc waarvan de deur niet op slot kan of gewoon de wc niet kunnen vinden en als een gek zoeken. Dan wordt ik ook wakker en moet ook echt nodig.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 19:22

Moet je eens centraal Azië bezoeken, wc's zijn daar gaten in de grond en in een kringetje, heel gezellig. :')

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 19:49

Amado schreef:
Wat een geweldig topic :’)

Ik ben team D, wat doen jullie raar haha

Waarschijnlijk ben ik de gek hoor, ik zit namelijk met mijn benen naar de zijkant (en mijn rug dus niet richting de doortrek knop)

Dat doe ik ook ivm met geen ruimte voor mijn benen bij toilet schuin zijwaarts kwartslag

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 19:54

Ik heb een aangepast toilet dus ik doe t helemaal anders

Nja nee valt mee gelukkig maar mn pot staat best hoog omdat ik door SI problemen niet goed kan gaan zitten. Of vooral omhoog komen na het gebeuren

Ik heb ook een kruk om mn voeten op te zetten en het allerleukste is dat ik nooit dezelfde houding heb. ‘T is net waar t in mn lijf zeer doet en of ik “kracht” kan zetten. Het k zit ook redelijk lang omdat de boel in mn darmen niet altijd mee werkt en dus heb ik mn badkamer deur ook open want dan kan ik ondertussen genieten van de aandacht van mn hulphond. Ik heb er douche/föhn installatie in dus afvegen hoeft eigenlijk nooit, ik vind spoelen fijner en schoner. Als ik wel wat gebruik is t vochtige doekjes

Jaren terug werkte ik als vrachtwagenchauffeur en gebruikte ik plastuiten. Ik werkte in wegenbouw snachts en daar is eigenlijk geen toilet te vinden behalve de berm en die is niet overal goed afgeschermd. Het laatste wat je wilt is toeterend publiek. (En voor diegene die zich het afvragen, ik wordt niet ongesteld , ik ben al jaren aan de prikpil. Ik mis het niet )

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 20:35

Marije_jiplover schreef:
Net getest :') _O- : met benen wat wijd, curvet de straal idd naar voren, als ik helemaal rechtop ga zitten, of heel erg met de benen wijd, zelfs lichtelijk omhoog.
Met de benen naar voren, zo goed als tegen elkaar, curvet de straal mooi met een boogje naar beneden en zeker niet tussen mijn dijbenen door omhoog.

:')
Volgende keer dat ik ga plassen probeer ik het ook maar eens andersom dan!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 20:49

Bellatrix schreef:
FennyPower schreef:
En verder zit ik voorover gebogen met mijn ellebogen leunend op mijn benen die een beetje uit elkaar staan.

Ik ook. :j

Liefst nog met mn voeten op t krukje van dochter :+

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 20:55

Bellatrix schreef:
FennyPower schreef:
En verder zit ik voorover gebogen met mijn ellebogen leunend op mijn benen die een beetje uit elkaar staan.

Ik ook. :j

Ik ook.. :j
(as we speak trouwens :') )

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 23:12

Als we dan toch dingen afvragen, gooi je ook eerst toiletpapier in de pot voor de grote boodschap anders plonst dat zo of is de pot gelijk voorzien van een spoor en moet je de pleeborstel weer gebruiken met wat toiletpapier soms niet dan ligt het daar op.

Herinner me nog ooit een topic waar iemand veel toiletpapier kwijt was als er iemand was geweest. Dit kost op meer papier

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 23:22

En ben ik de enige die zich op werk op de wc opgelaten voelt als ik dan toch een keer een grote boodschap moet doen, en dan iemand de wc naast me in hoor komen? Ik trek eerst door, zodat er geluid is, in geval er bij mij lucht uit wil, 't is wel goed timen soms.........

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 23:32

KootMiraDrum schreef:
En ben ik de enige die zich op werk op de wc opgelaten voelt als ik dan toch een keer een grote boodschap moet doen, en dan iemand de wc naast me in hoor komen? Ik trek eerst door, zodat er geluid is, in geval er bij mij lucht uit wil, 't is wel goed timen soms.........

Ja, ik moet zelden tot nooit buitenshuis. Dus dat heb ik nooit. :=

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 06:19

Ik moet vaak op mijn werk. Of ja denk dat ik vaak moet maar meestal is het valse lucht.

Na mijn maagverkleining is mijn ontlastingspatroon niet beter geworden eerder slechter.

Wel neem ik altijd deo mee.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 06:25

Ik ga gewoon op mijn werk hoor, er staan van die spuitbussen en pleeborstels dus ik laat het gewoon netjes achter.

Natuurlijk doe ik het liever thuis maar als je moet dan moet je. :Y)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 07:24

Neonlight schreef:
Moet je eens centraal Azië bezoeken, wc's zijn daar gaten in de grond en in een kringetje, heel gezellig. :')

Dat was in noord vietnam zo komisch. Een muurtje met aan de ene kant een lange goot voor mannen. De andere kant voor vrouwen. Gewoon op straat vrij zichtbaar, met grotere gaten voor de hoop en kleinere gaten voor de plas. :D grappig was mijn reisgezelschap was uberpreuts vooral de vrouwen. Ze moesten wel maar wilden niet. En ik dacht ja wat moet datmoet, dan maar er tussen hurken. :+

En toiletten zonder deur, gezellig groepspoepen. *\%/* en nog echte openbare badhuizen bij warm waterbronnen. Bij gebrek aan sanitair bij huizen. Het was een enorme kultuurschok even maar wel leerzaam ook. :j

Ik ben team afwisseling van houding, vouwen, rol rolt naar voren en zittend.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 09:03

O als iedereen het doet zou ik er gewoon tussen gaan zitten hoor. Wij hadden op scouting de hudo, wat staat voor houdt uw darmen open. Wij maakten hem extra groot zodat je gezellig met meerderen tegelijk kon gaan. Wel een beetje prive, met een zeil erom heen. Als de wc rol niet in de boom hing was de hudo bezet. Mag tegenwoordig volgens mij niet meer op kampterreinen in Nederland. Het was wel een beetje klus om dat gat groot en diep genoeg te maken.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 11:02

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 12:41

Kom ik net tegen :D Afbeelding