Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sterre98 schreef:Ik zit vaak met de benen over elkaar semi schuin
J0anieke schreef:Ik heb ook nog wel een wc vraag..
Veeg je je kont:
a) zittend op de wc
b) staand/net iets hangend boven de wc
c) gehurkt voor/naast de wc
Marije_jiplover schreef:Hoe dat dan?
De uitgang bij een vrouw zit als je zo zit toch schuin van voren aan de onderkant, dus ik snap niet hoe je dan óver je dijbenen heen zou kunnen plassenBij een man kan ik me er wel iets bij voorstellen, dat met de benen bij elkaar niet handig is als je zittend gaat plassen, maar bij een vrouw kan ik me er geen voorstelling bij maken hoe je over je dijbenen heen plast als je gewoon zit met je benen naar voren bij elkaar.
julius_juut schreef:Dit heb ik uitgeprobeerd en het beviel niet.
Deri schreef:Marije_jiplover schreef:Hoe dat dan?
De uitgang bij een vrouw zit als je zo zit toch schuin van voren aan de onderkant, dus ik snap niet hoe je dan óver je dijbenen heen zou kunnen plassenBij een man kan ik me er wel iets bij voorstellen, dat met de benen bij elkaar niet handig is als je zittend gaat plassen, maar bij een vrouw kan ik me er geen voorstelling bij maken hoe je over je dijbenen heen plast als je gewoon zit met je benen naar voren bij elkaar.
Ik heb best wel flinke dijen op het moment + dat de straal iets naar voren curved.
Dus stel mij voor als dat hetzelfde curved met de dijen bij elkaar dat het dan fout gaatjulius_juut schreef:Dit heb ik uitgeprobeerd en het beviel niet.
![]()
SusanH schreef:Ik heb C ingevuld. En de deur open thuis.
Aanhakend op dit onderwerp, ik droom ook vaak over wc's. Meestal word ik dan wakker en moet ik plassen. Maar voor ik wakker word wc's op de vreemdste plekken. Midden op een plein bijvoorbeeld. Of de wc moeten zoeken en nergens kunnen vinden.
Marije_jiplover schreef:Net getest![]()
: met benen wat wijd, curvet de straal idd naar voren, als ik helemaal rechtop ga zitten, of heel erg met de benen wijd, zelfs lichtelijk omhoog.
Met de benen naar voren, zo goed als tegen elkaar, curvet de straal mooi met een boogje naar beneden en zeker niet tussen mijn dijbenen door omhoog.
KootMiraDrum schreef:En ben ik de enige die zich op werk op de wc opgelaten voelt als ik dan toch een keer een grote boodschap moet doen, en dan iemand de wc naast me in hoor komen? Ik trek eerst door, zodat er geluid is, in geval er bij mij lucht uit wil, 't is wel goed timen soms.........
Neonlight schreef:Moet je eens centraal Azië bezoeken, wc's zijn daar gaten in de grond en in een kringetje, heel gezellig.