Zertab schreef:Hier zijn verzendkosten vaak €1,60 ofzo. Dus dat is ook niets vergeleken met marktplaats.
1.60???
Het is nu korting met vinted to go maar andere partijen zijn geen 1,60 euro
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
foxy80 schreef:Wowamigo, dat hoeft niet te kloppen. Op het moment dat jij als verkoper een melding krijgt dat koper wil annuleren, kan jij zelf aanklikken 'annuleren goedkeuren' of 'bestelling is reeds verzonden'. Terwijl je nog niks verzonden hebt. Dus ik zou er, gezien de reviews van deze verkoper, niet vanuit gaan dat het al onderweg is. Langs de andere kant geeft dit nu wel een duidelijk signaal aan verkoper dat ze actie moet ondernemen.
Suzanne F. schreef:Ik baal dat Mondial hier niet in de buurt zit. Het liefst zou ik alleen met PostNL verzenden maar dat kan dus niet.
Suzanne F. schreef:foxy80 schreef:
Als ik iets koop op Vinted ben ik meestal 8,19 euro kwijt aan verzendkosten. Echt bizar.
Whut? Zit jij op een onbewoond eiland?
Nee maar als ik voor thuisbezorging kies dan heb ik vaak geen andere optie dan UPS voor 8,19 euro.
iirrssjjee schreef:foxy80 schreef:Yes net oude vuitton verkocht, bijna gat in maar toch nog liefhebber voor ondanks mijn lijst met gebreken.
Ik hoop voor je dat diegene geen probleem gaat melden!
Justme_Lisaa schreef:Iemand hier ervaring met iets via DHL uit België kopen, maar zodra ik hem in de app had gezegd staat er dat het retour gaat naar mij?! Adres staat er verder niet bij, alleen mijn naam, dus ik betwijfel of alles wel goed gaat. Helemaal omdat het best een hoog bedrag is ben ik een beetje angstig..
foxy80 schreef:Elitedeux schreef:Ik kan er zo boos om worden dat iemand een blouse verstuurd met vlekken erin en je het op eigen kosten mag retourneren. Ze wist het zelfs ook
Gaat het om veel geld? En hoezo ze wist het? Ik zou vinted inschakelen als je dat bewijs hebt.
Zertab schreef:Chill, een dekje wat al maanden op marktplaats staat, binnen drie dagen op Vinted verkocht!
Elitedeux schreef:25 euro. Niet per se veel maar toch. Ze zei dat ze het wist toen ze hem verstuurde en ik het met wassen er wel uit krijg. Vinted kan er toch niks meer aan doen. Maar blijft oneerlijk.