Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorine92 schreef:Of je doet je niet anders voor, maar mensen interpreteren het anders. Ik ben irl precies hetzelfde als hier. Schijnbaar zit hier een mega groep van mensen die niet representatief zijn voor de samenleving, want hier gaan mensen helemaal los op dingen waar in het dagelijks leven niemand om maalt.
Tja of mensen hun fantasie gaat hier op bokt met ze aan de haal, wat in het dagelijks leven niet kan omdat ik, als mensen zelf iets verzonnen hebben wat helemaal niet gezegd is, of dingen totaal verkeerd interpreteren, het meteen kan corrigeren
rien10 schreef:Ik denk dat Dorine stelt dat er gemiddeld veel pensionado’s en of uitkeringsgerechtigden op Bokt zitten. Meer dan in de boze buiten wereld. Zo interpreteer ik haar post.
Is dat belangrijk voor de vervuilings discussie?
verootjoo schreef:AppleSter schreef:Haha, dat zal dan wel zo zijn. Ben ik even blij dat ik me met positieve, gezellige mensen omringt heb! Mensen die anderen wat gunnen, gezellig een wijntje drinken met elkaar en hun vakanties schaamteloos bespreken!
Toch is het wel vreemd dat al die klimaat wappies die de snelwegen blokkeren, protesteren bij ABN AMRO en weet ik waar ze allemaal protesteren, altijd maar met een man of 40/50 zijn. Als ze zo goed vertegenwoordigd zijn als hier op Bokt zou je er toch meer in real life mogen verwachten…
Je kan ook gewoon wel heel erg voor het klimaat zijn maar niet op een snelweg willen zitten hè.
En overigens zijn er bij de laatste protesten wel echt overduidelijk meer dan 50.![]()
Bij het rode-lijn protest waren er duizenden en duizenden mensen.
Electra63 schreef:verootjoo schreef:Je kan ook gewoon wel heel erg voor het klimaat zijn maar niet op een snelweg willen zitten hè.
En overigens zijn er bij de laatste protesten wel echt overduidelijk meer dan 50.![]()
Bij het rode-lijn protest waren er duizenden en duizenden mensen.
Precies, ik kan en wil niet demonstreren, maar dat het klimaat veranderd vind ik zeker zorgelijk.
Benzz schreef:Dorine92 schreef:Dat staat er niet
Bokt heeft 200.000 leden. Dat zou betekenen dat er minimaal 100.000 daarvan werkeloos zijn. Totaal hebben we 387000 werkelozen in NL. Dat zou betekenen dat bijna 1 derde op bokt daarvan zit.
Lijkt mij vrij sterk hoor.
Benzz schreef:Het ging erover dat ik zei dat Bokt een weerspiegeling van de samenleving is. En dat daarom de meningen over onderwerpen verschillen tot je eigen bubble.
Sellyxx schreef:Inderdaad gevalletje begrijpend lezen. Er wordt nergens gesproken over 50% van de bokkers. Wat er wel gezegd wordt, is dat het lijkt alsof er op Bokt wat meer mensen zonder baan of met een uitkering zitten dan gemiddeld in Nederland. Ik ga daar verder geen uitspraken over doen maar ik denk gevoelsmatig wel dat Bokt niet perse representatief voor de samenleving als geheel.
Dorine92 schreef:rien10 schreef:Kinderen mag niet
Lijkt me een goed begin ja. Maargoed dat mag dus schijnbaar wel. Op shein kopen mag niet. Kinderen is nog altijd het hoogste doel in het leven en je krijgt er zooooveeeeel voor terug
Benzz schreef:Ik denk juist dat het grotere gedeelte van bokt wel werkt. Want paarden hebben en rijden is een dure hobby.
Dat er veel mensen heel veel op bokt zitten, is denk ik meer dat ze bokken onder het werk.
Maar goed, terug naar Shein.
Elisa2 schreef:Benzz schreef:Ik denk juist dat het grotere gedeelte van bokt wel werkt. Want paarden hebben en rijden is een dure hobby.
Dat er veel mensen heel veel op bokt zitten, is denk ik meer dat ze bokken onder het werk.
Maar goed, terug naar Shein.
Ontopic, denken jullie niet dat alle in en export sowieso slecht is voor het milieu?
Benzz schreef:Ik denk juist dat het grotere gedeelte van bokt wel werkt. Want paarden hebben en rijden is een dure hobby.