Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphne__ schreef:Moet een wortelkanaalbehandeling.. 4 Wortelkanaalbehandelingen om precies te zijn. En ik ben báng, ik sluit niet uit dat ik voor de 18e nog kies () voor alles trekken
Schuur_ schreef:Nog steeds ziek en de dokter heeft vrijdag pas tijd. Op zich is het niet zo heel spannend, beetje koorts, hoesten, verstopte neus maar ik voel me zo belabberd.
Deze ochtend nog een afspraak voor het werk en ik ga daarna maar gewoon wat rustig in huis rommelen want vanavond moet ik een paar uur lesgeven. Morgen nog een afspraak voor het werk en vrijdag kijk ik wel of ik het afzeg of niet.
Maar het voelt zo lam... Ik wil zoveel meer doen maar krijg het gewoon niet voor elkaar.
Ineke2 schreef:Schuur_ schreef:Nog steeds ziek en de dokter heeft vrijdag pas tijd. Op zich is het niet zo heel spannend, beetje koorts, hoesten, verstopte neus maar ik voel me zo belabberd.
Deze ochtend nog een afspraak voor het werk en ik ga daarna maar gewoon wat rustig in huis rommelen want vanavond moet ik een paar uur lesgeven. Morgen nog een afspraak voor het werk en vrijdag kijk ik wel of ik het afzeg of niet.
Maar het voelt zo lam... Ik wil zoveel meer doen maar krijg het gewoon niet voor elkaar.
De dokter kan in de meeste gevallen ook niets voor je doen. “Gewoon uitzieken en luisteren naar je lichaam”
Beterschap
Schuur_ schreef:Nog steeds ziek en de dokter heeft vrijdag pas tijd. Op zich is het niet zo heel spannend, beetje koorts, hoesten, verstopte neus maar ik voel me zo belabberd.
Niobe schreef:denisesilver schreef:Ik krijg rugpijn van paardrijden![]()
Op een of andere manier leven we momenteel op opwarm maaltijden
Wij ook regelmatig![]()
Jumbo heeft hele goeie, mocht je die nog niet gevonden hebben. Ik ben enorm fan!