Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 21:27

Ineke2, paardrijden...
Verricht wonderen bij rugpijn..

Ik moet van mijn fysio paardrijden voor mijn rug en bekkenpijn...

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 21:31

Ik krijg rugpijn van paardrijden :')

Op een of andere manier leven we momenteel op opwarm maaltijden :Y)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 21:34

Zou graag paardrijden, maar is te gevaarlijk in verband met vallen. Risico op afbreken wervel haakjes.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 21:55

denisesilver schreef:

Wij ook regelmatig :=
Jumbo heeft hele goeie, mocht je die nog niet gevonden hebben. Ik ben enorm fan!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 21:58

Daphne__ schreef:
Moet een wortelkanaalbehandeling.. 4 Wortelkanaalbehandelingen om precies te zijn. En ik ben báng, ik sluit niet uit dat ik voor de 18e nog kies ( :+ ) voor alles trekken :=

Je zou aan de huisarts kunnen vragen of je iets mag (medicatie)waardoor je minder angstig bent. Heb ik ook een keer gedaan. Dan heb je wel iemand nodig die je brengt en haalt. Maar dat scheelde enorm.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 22:08

denisesilver schreef:

Zo herkenbaar :') al is het bij ons deels omdat we geen keuken hebben, maar het is ook zo lekker makkelijk

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 23:27

Nouja zeg :')
Ik volg een (erkende) online cursus voor de fun en eigen info en niet om in dat vak te gaan werken. Aan het einde zou er een examen zijn dus ik een hele lange samenvatting gemaakt met heel veel dingen die me niet boeien maar die je wel zou verwachten op het examen. 84 nieuwe scrabble woorden geleerd, tig keer m'n hersens gekraakt op moeilijke , onduidelijke stof.
Sluit ik net het laatste hoofdstuk af:
Afbeelding

Is er helemaal geen examen? _O-
Blijkbaar waren de vragen na elk hoofdstuk al voldoende? Maar dat waren hele makkelijke multiple choice vragen, kon je oneindig fout hebben zonder 'gevolgen' en je kon pas verder als je het goed had dusja..
En ja dit vind ik stom want 1 die stomme samenvatting voor saus. 2 ik wil gewoon een examen doen en weten of ik de stof beheers.

Anyway, ik ben orthomoleculair adviseur! Wel cool.
Daarbij ook: ga niet op consult bij iemand die alleen adviseur heeft behaald :')

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 23:43

Nieuwe eetkamerstoelen binnen.
Online besteld via site waar het werk van mijn vriend voor bezorgd, want daar had hij goede ervaringen mee. Maar wel online only.
Mijn vriend had stoelen al in elkaar gezet en was er helemaal blij mee.

Dus ik ga zitten.. kom niet eens met mn voeten bij de grond -O-
Waarom zijn die stoelen tegenwoordig zo hoog?

Mijn vriend zat prima, maarja die is ook bijna 30 cm groter.

Dus nu baal ik. Stoelen weer terug sturen, andere uitzoeken. Maar via die site amper stoelen te vinden met een lagere zithoogte, of ze zijn niet onze stijl.

Ik zoek nog maar even verder.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 00:12

Mensen die even op en neer optrekken en hard weg rijden met de moter.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 06:17

Vroeg opstaan.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 06:31

Vroeg wakker

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 07:26

Nog steeds ziek en de dokter heeft vrijdag pas tijd. Op zich is het niet zo heel spannend, beetje koorts, hoesten, verstopte neus maar ik voel me zo belabberd.

Deze ochtend nog een afspraak voor het werk en ik ga daarna maar gewoon wat rustig in huis rommelen want vanavond moet ik een paar uur lesgeven. Morgen nog een afspraak voor het werk en vrijdag kijk ik wel of ik het afzeg of niet.

Maar het voelt zo lam... Ik wil zoveel meer doen maar krijg het gewoon niet voor elkaar.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 07:28

Monteur van de vloerverwarming ziek.. nu valt de hele planning in de soep -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 07:39

Schuur_ schreef:
Nog steeds ziek en de dokter heeft vrijdag pas tijd. Op zich is het niet zo heel spannend, beetje koorts, hoesten, verstopte neus maar ik voel me zo belabberd.

Deze ochtend nog een afspraak voor het werk en ik ga daarna maar gewoon wat rustig in huis rommelen want vanavond moet ik een paar uur lesgeven. Morgen nog een afspraak voor het werk en vrijdag kijk ik wel of ik het afzeg of niet.

Maar het voelt zo lam... Ik wil zoveel meer doen maar krijg het gewoon niet voor elkaar.

De dokter kan in de meeste gevallen ook niets voor je doen. “Gewoon uitzieken en luisteren naar je lichaam”
Beterschap :(:)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 08:04

Dat meubelmakers iets anders bedoelen als ze zeggen dat ze de week van 7 juli gaan Beginnen dan wat wij dachten.
Want het daadwerkelijke Plaaaaatsen is pas over 2 maanden :Y)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 08:07

Omdat de zaak waar mijn dochter haar microcar van heeft steeds alles vergeet waar door de reparatie nog langer duurt.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 08:16

Ineke2 schreef:
Schuur_ schreef:

De dokter kan in de meeste gevallen ook niets voor je doen. “Gewoon uitzieken en luisteren naar je lichaam”
Beterschap :(:)

Je vergeet de paracetemol. :Y)

Beterschap!

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 08:29

Ik dacht uit te kunnen slapen..
Maar de Woningstichting heeft besloten dat de liften groot onderhoud nodig hebben (een maand buiten werking, wel om en om).
Maar wij wonen direct naast de lift dus ik zit ik steeds in het rot geluid van de werkzaamheden. Hoop dat dit niet dagelijks het geluid gaat worden, dan ga ik overwegen tijdelijk ergens anders te slapen.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 08:41

Ik ben toe aan vakantie maar moet nog 7 weken wachten.. -O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 08:41

Schuur_ schreef:

En in bed gaan liggen en uitzieken in plaats van werken, in huis rommelen en lesgeven?

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 09:43

-O- Ik had mijn wekker gezet om 7:30. En word 9:15 “wakker”. Ik ben zo intens moe, ik snoez, en zet daarna mn wekker gewoon uit. Niet handig. Nu red ik het vandaag nog maar als ik verplichtingen heb. :(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 10:05

Schuur_ schreef:

Dit is toch geen reden om naar de huisarts te gaan :=.

Ga in bed liggen met een kruik, een kop warme thee en een voorraad paracetamol en ga een boek lezen of zo.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 10:16

Beterschap voor iedereen die het nodig heeft.

Bellatrix je ben een mooi mens.

Ergernis mensen die hond en peuter meenemen om aardbeien te plukken.
En dan drukker met hun mobiel zijn dan met opletten.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 10:20

Niobe schreef:
denisesilver schreef:

Wij ook regelmatig :=
Jumbo heeft hele goeie, mocht je die nog niet gevonden hebben. Ik ben enorm fan!

Ken ik! Die zijn inderdaad heel goed. Was eigenlijk zeiken om het zeiken, ik eet namelijk vijf dagen in de week met mijn ouders mee, maar die hebben de afgelopen week dus nauwelijks gekookt. Mijn vader heeft een nieuw gebit onder en kon niet zo goed kauwen. Dus dan vindt mijn moeder dat we ook maar mee moeten doen met de stampot bakjes :')

Beterschap voor de zieken :(:)

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 10:40

Niet echt een ergernis, maar vooral verdrietig:
Gisteren een baby vogel tot 3x toe terug gezet in zijn nest. En vanochtend hem alsnog dood terug gevonden op de grond ...

(en voordat ik weer iedereen over me heen krijg: nee op de grond laten zitten was een heel slecht plan, want het was in de stal en uiteindelijk is dus ook gebeurd waar we bang voor waren - hij is geplet door mijn paard)