Wat doe je aan in Kenia/Tanzania?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-25 07:16

Dorine92 schreef:
Wanneer ga jij dan? Ik ben begin september in Kenia

14 september! Met Sawadee!

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 09:01

Lielle schreef:
@Pol, waarom postbode elastieken?

Ik heb zelf goede ervaringen met een reistas van Bach, vouwt open als een dokters tas en met cubes fijn in te pakken.

Qua kleding is al genoeg gezegd

Die vond ik heel handig voor de regenjasje s en handdoeken. Voor het grotere spul wat je dan ook nog eens vaak niet iedere dag nodig hebt. Dan kon ik er een super strak rolletje van maken op maat voor de tas of het lege hoekje.
Op de Galapagos had ik mijn jas niet nodig. Dus die kon ik als super compact pakketje dan gewoon rond schuiven in en rond de tas.
Maar dat was misschien omdat ik een tas had die niet naadloos op de packing cubes aansloot.
En als rolletje kon ik desnoods de handdoek aan de buitenkant van de tas vast klippen. Stel dat hij nat was of er om een andere reden geen plek in de tas was.

Maar inderdaad: dat soort tassen. Echt ideaal!

Lielle

Re: Wat doe je aan in Kenia/Tanzania?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 09:18

Pol, dat is briljant, die houd ik erin!

Dorine92 schreef:
Ik ga in september naar Madagaskar voor 3,5 week. Mag 2 koffers van 23 kilo in het ruim mee, en dan nog een cabinekoffertje, en nog een persoonlijk item. Welke idioot neemt er nou zoveel mee _O-

Ik ook, vier weken op pad met hilux + daktent, waaronder een week volkomen offgrid in een remote park in Zimbabwe. Dan heb je echt kampeer- en 'survival'spul bij je, nog afgezien van de fotografiespullen van mijn man.