Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Ik moet tijdens de vierdaagse in Nijmegen naar het Cwz ziekenhuis vanuit Groesbeek, maar hoe kom ik daar?Vanuit Groesbeek niet en ik moet in Nijmegen de N844 over,daar komen de wandelaars over en over Malden gaat ook niet.Alles is afgesloten.Heeft iemand een idee hoe ik er moet komen?
c_alsemgeest schreef:Britta31 schreef:Ik moet tijdens de vierdaagse in Nijmegen naar het Cwz ziekenhuis vanuit Groesbeek, maar hoe kom ik daar?Vanuit Groesbeek niet en ik moet in Nijmegen de N844 over,daar komen de wandelaars over en over Malden gaat ook niet.Alles is afgesloten.Heeft iemand een idee hoe ik er moet komen?
Dit is een vraag voor Google maps
Britta31 schreef:Ik moet tijdens de vierdaagse in Nijmegen naar het Cwz ziekenhuis vanuit Groesbeek, maar hoe kom ik daar?Vanuit Groesbeek niet en ik moet in Nijmegen de N844 over,daar komen de wandelaars over en over Malden gaat ook niet.Alles is afgesloten.Heeft iemand een idee hoe ik er moet komen?